Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-23, 01:36
Medlem
yehaaaaas avatar
Har tagit mdma ikväll ca 150mg. Kan jag ta imorronkväll också eller blir effekten ingen alls då?
Citera
2008-02-23, 03:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yehaaaaa
Har tagit mdma ikväll ca 150mg. Kan jag ta imorronkväll också eller blir effekten ingen alls då?
Jag får aldrig effekt om jag har tatt dan innan och sen ska ta dan efter helt onödigt.. vänta 1 vecka o kör igen så får du effekt
Citera
2008-02-23, 09:05
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:

Ta det lugnt nu i någon månad eller två.. säkrast för din hjärna.
MDMA är för bra för att köra jämt.
Citera
2008-02-23, 09:19
Medlem
yehaaaaas avatar
Tack för svar!

Men hur snabbt bygger man upp tolerans egentligen? Vi började med att bomba, sedan snortade vi och sedan tog vi en till bomb. Men den sista bomben kickade aldrig.
Citera
2008-02-23, 10:05
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Tack för svar!

Men hur snabbt bygger man upp tolerans egentligen? Vi började med att bomba, sedan snortade vi och sedan tog vi en till bomb. Men den sista bomben kickade aldrig.

Man bygger inte upp tolerens mot MDMA, det enda som spelar roll är hur mycket serotonin du har lagrat. Är det tomt spelar det ingen roll om du petar i dig 1 eller 20 knappar, du kommer inte få något rus iaf.

Vet att det är svårt, men försök att göra uppehåll på 2-3 månader mellan gångerna. Annars slutar det för som så många andra - ecstasy slutar för alltid att ge er det ruset ni älskar eller så blir ni depremerade.
Citera
2008-02-24, 16:59
Medlem
yehaaaaas avatar
Det funkade helt klart två dagar i rad även fast jag känner mig lite tom i skallen just nu.
Citera
2008-02-24, 22:42
Medlem
Liveintheflows avatar
Hört om några knappar som kickar i ca 24 timmar Två bekanta som käkat det i thailand och även träffat en här i sverige som ville kränga det för något år sedan. Vad är det, inga vanliga knappar va?

Må bäst.
Citera
2008-02-24, 22:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Liveintheflow
Hört om några knappar som kickar i ca 24 timmar Två bekanta som käkat det i thailand och även träffat en här i sverige som ville kränga det för något år sedan. Vad är det, inga vanliga knappar va?

Må bäst.
haha träffade också på en snubbe som snackade om nån knapp som man skulle va bäng på i 2dar. 1 knapp!... haha tror inte ett skit på det men men....
Citera
2008-02-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
haha träffade också på en snubbe som snackade om nån knapp som man skulle va bäng på i 2dar. 1 knapp!... haha tror inte ett skit på det men men....

Om dom innehåller desoxypipradrol.. Tråkigt att folk ska hålla på och stoppa i massor utan att skriva det på innehållsförpackningen
Citera
2008-02-26, 13:13
Medlem
after7dayss avatar
Har ett hyffsat regelbundet effedrin-intag någon påverkan gällande effekt/rus och dosen?
Citera
2008-02-26, 13:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deadcrossbone
Om dom innehåller desoxypipradrol.. Tråkigt att folk ska hålla på och stoppa i massor utan att skriva det på innehållsförpackningen
haha "innehållsförpackningen" mm men han snackade om nån knapp som skulle va MDMA i, Men det kan nog varit 4MTA han snacka om verkar vara skit..
Citera
2008-02-26, 15:44
Medlem
NillRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av after7days
Har ett hyffsat regelbundet effedrin-intag någon påverkan gällande effekt/rus och dosen?

Borde inte inverka på ruset nämnvärt. Däremot mångdubblar du risken för hjärnskador. Inte värt det tycker jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in