Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-07-18, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kokkuli
okej tack, men jag undrar. Är det som nå vanligt som när man tränat jävligt mycket? eller är det verkligen OOONNNT så man ligger och ångrar att man tog det? dock som du sa från person till person så kan man ju inte riktigt veta, men undrar mest om din/era värsta ögonblick

Det beror på hur mycket du spänner käken. Sitter du och tuggar sönder tungan i småbitar hela natten är det väl klart att det kommer att göra ont. Annars är det nog oftast inte värk i käken som gör att man ångrar att man tog det.
Citera
2007-07-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plarre
Det beror på hur mycket du spänner käken. Sitter du och tuggar sönder tungan i småbitar hela natten är det väl klart att det kommer att göra ont. Annars är det nog oftast inte värk i käken som gör att man ångrar att man tog det.
Ska mycket till innnan jag ÅNGRAR att jag tog det
Citera
2007-07-21, 02:47
Medlem
Är det lugnt att blanda E med Alkohol? Hur blir effekterna av det?
Citera
2007-07-21, 08:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av myx
Är det lugnt att blanda E med Alkohol? Hur blir effekterna av det?

Ungefär samma som utan alkohol
Citera
2007-07-22, 18:46
Medlem
Om man knaprat E två gånger med ett par dagars mellan rum.
Hur knas e de då om man väljer att köra igen 2 veckor senare?
Citera
2007-07-22, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av amal
Om man knaprat E två gånger med ett par dagars mellan rum.
Hur knas e de då om man väljer att köra igen 2 veckor senare?

Det är rätt lungt om du bara ha knaprat 2 ggr tidigare så har du tillräckligt mkt seronotin för att du ska bli ead.. eller tänkte du på om de skadar nånting? igentligen ska du va runt 1-2 månaders uppehåll vid varje E knapring (rätta mig om jag har fel).. men det e nog rätt lungt
Citera
2007-07-22, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
Det är rätt lungt om du bara ha knaprat 2 ggr tidigare så har du tillräckligt mkt seronotin för att du ska bli ead.. eller tänkte du på om de skadar nånting? igentligen ska du va runt 1-2 månaders uppehåll vid varje E knapring (rätta mig om jag har fel).. men det e nog rätt lungt

2-3 månader...står det i FAQ:en iaf
Citera
2007-07-23, 00:02
Medlem
jag har lite synförändringar och sådant efter en MDA (hallucinogen amfetamin) sedan tre månader tillbaka. Ganska subtila men ändå.
Nu har jag fått tag på rena kristaller.....vågar jag köra eller sätter jag min framtida hälsa på spel?
Citera
2007-07-23, 01:41
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
jag har lite synförändringar och sådant efter en MDA (hallucinogen amfetamin) sedan tre månader tillbaka. Ganska subtila men ändå.
Nu har jag fått tag på rena kristaller.....vågar jag köra eller sätter jag min framtida hälsa på spel?

Rätta mig om jag har fel, men varken MDMA eller MDA är väl en form av amfetamin? Nog för att MDMA är en förkortning av 3-4-methylin-dioxy-methamphetamine, men det är fortfarande en helt annan substans med helt andra effekter samt bieffekter, och iom att MDA är besläktat med MDMA så ser jag inte på vilket sätt det är kopplat till amfetamin.

Har själv haft synvillor i dagar efter ett tjackrace, men det har berott på att jag sovit på tok för lite. Har aldrig testat MDA och är osäker på dess effekter, men det bästa rådet jag kan ge dig är att inte stoppa i mig det om du inte är säker på om det kan ge upphov till permanenta skador...
Citera
2007-07-23, 15:05
Medlem
Njaaee.. det är det ju inte men ganska nära besläktade.
Halva grejen är att jag ska gå på effexor nu och det innebär att jag inte kommer kunnata E på ett par år minst och jag kommer nog aldrig komma över kristaller igen.
SÅ det kanske blir lite roulette av det hela men isåfall kommer jag ligga på max 100mg bara för att ha testat.

Skall sägas att den där dagen jag tog MDA så tog jag en överdos affe, första och sista gången, och hade den värsta av den värsta veckan i mitt liv efter det. Tappade jobbet och grejer....svårt att säga vad det beror på och om det är någon risk men blir mitt beslut i slutändan om jag ska testa eller ej...
Citera
2007-07-24, 13:49
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tridnod
Njaaee.. det är det ju inte men ganska nära besläktade.
Halva grejen är att jag ska gå på effexor nu och det innebär att jag inte kommer kunnata E på ett par år minst och jag kommer nog aldrig komma över kristaller igen.
SÅ det kanske blir lite roulette av det hela men isåfall kommer jag ligga på max 100mg bara för att ha testat.

Skall sägas att den där dagen jag tog MDA så tog jag en överdos affe, första och sista gången, och hade den värsta av den värsta veckan i mitt liv efter det. Tappade jobbet och grejer....svårt att säga vad det beror på och om det är någon risk men blir mitt beslut i slutändan om jag ska testa eller ej...

Då förstår jag ditt läge lite bättre. Kan tänka mig att affet hade en stor del av kakan, eller av det du råkade ut för med synen då. Hur som helst önskar jag dig ett fortsatt trevligt liv, hur du än väljer att gå tillväga.
Citera
2007-07-24, 19:54
Medlem
hejkalles avatar
Vad händer egentligen om man knaprar en gång om dagen tre dagar i rad?

Det var första gången för mig och det blev 3 ggr.

Kanske inte så smart men den enda bieffekten jag kände av var att jag blev sjukt känslig osv, och mådde dessutom skit på den fjärde dagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in