Citat:
Ursprungligen postat av
headstep
Mm rökte gräs också, det var fint, men .. inget särskilt, mest "mjah".
Är 220mg direkt för en oskuld way too much? Skulle jag ha nöjt mig med halva, och tagit den i hemmets lugna vrå istället helt enkelt? Matbutiken var en jävla ide, tänkte mest på mängden. 150mg hade varit mer optimalt?
När jag låg i soffan kände jag att 440mg hade känts bättre om jag ska vara ärlig. Men jag fick aldrig dom där superempatiska känslorna, alls.
Enda medicinen jag hade i skallen var voxra från dan innan. Skippade 5-htp dan innan också.
Jävla matbutik...fick panik där inne.

Alla upplever inte det som väldigt empatiskt, t.ex varken jag eller bruden har någonsin känt av känslor av empati under påverkan. Det var definitivt dålig set & settning du hade för dig där, mdma är en drog likt hallucinogener beroende av set & settning, inte för att du löper risk för att snea utan för att ruset ter sig bäst när allting är perfekt runt omkring. Att svansa i en butik innan ruset drar igång är mig då inget vettigt sätt att börja det på.
Citat:
Ursprungligen postat av
headstep
Men grejen är den, att jag kände aldrig det där översociala, älskar allt, vill-hångla-med-mattan-och-fjärrkontrollen, etc etc. Jag mådde bra absolut, och var definitivt påverkad, men egentligen mest bäng.
Jag har aldrig känt av det heller. Man blir mysig, sitter gärna i soffan och småsnackar om allt mellan himmel och jord, lyssnar på go musik samtidigt som man mår väldigt bra och känner sig till freds med allting, det finns inget igår eller imorgon, det finns bara nu. Det är så jag skulle beskriva ruset för oss.
Jag är helnöjd med vad det är, tar 250mg och fyller aldrig på. Jag vill inte uppleva ett behov av att kramas och hålla på med massa skit och kasta ur sig att man älskar allt och alla.