Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-09-17, 17:11
Medlem
SvartAces avatar
Uppdatering: känns som att peaken var lite kort, men kan bero på dosen. Nu två timmar senare är jag på afterglowen.
Citera
2015-09-17, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartAce
Uppdatering: känns som att peaken var lite kort, men kan bero på dosen. Nu två timmar senare är jag på afterglowen.

Ecstasys peak håller i sig mellan två till tre timmar.
Citera
2015-09-17, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartAce
Jag har ätit Cymbalta 60mg sen i juli. Lade av med dem för 5-7 dagar sen och tog en okänd mängd ecstasy idag. Blått piller skänkt av en kompis. Rullar helt okey på den, vet inte om jag peakat än heller.

Uppdaterar efteråt, men för alla som undrar verkar det gå bra efter knappt en vecka om man äter Cymbalta.

Uppdatering: alla som gått på upp till 60mg i två månader kan nog känna sig säkra efter fem dagars uppehåll. Vet inte om jag hade fått ännu bättre effekt med längre uppehåll men jag är helt sjukt social, musik känns härligt, inte ett bekymmer i världen, alla människor är underbara. Precis som mdma ska vara med andra ord!
Har du erfarenhet av MDMA innan när du varit "ren" så att säga, så att du kan jämföra erfarenheten? Vad jag vet tar det längre än 5 dagar att helt bygga upp signalsubstansreserverna efter en kur SSRI/SNRI. Jag skulle tippa på att du inte fick ut full effekt, men roligt att du hade det mysigt iallafall
Citera
2015-09-19, 14:24
Medlem
ReVarres avatar
Kan man ta MDMA en andra gång efter 20 dagar utan större risk? Innan dess har jag inte tagit mdma på nått år eller så..

Har 5-htp hemma tills efteråt också
Citera
2015-09-19, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReVarre
Kan man ta MDMA en andra gång efter 20 dagar utan större risk? Innan dess har jag inte tagit mdma på nått år eller så..

Har 5-htp hemma tills efteråt också

Det är ingen större risk. Man ska egentligen vänta minst en månad, helst 3 men om det bara är en enstaka gång och det handlar om normala doser (max 250mg på en kväll) så är det ingen större fara.

Låt det inte bli en vana bara.
Citera
2015-09-19, 15:37
Medlem
ReVarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Det är ingen större risk. Man ska egentligen vänta minst en månad, helst 3 men om det bara är en enstaka gång och det handlar om normala doser (max 250mg på en kväll) så är det ingen större fara.

Låt det inte bli en vana bara.
Ok tusen tack för svar då blir det en roll ikväll
Citera
2015-09-22, 16:26
Medlem
krillepilles avatar
MDMA test kit

Har köpt mig lite mdma som jag tänkt ta med min flickvän. Är första gången för henne och hon är väldigt försiktig av sig. Hon vägrar ta det om vi inte testar det så det är riktig mdma, jag är lite mindre försiktig av mig så skulle kunna ta det ändå men så blir det inte nu. Vill bara höra vart jag kan köpa mig ett test kit och få hem det så snabbt som möjligt? Sett många utländska sidor men lär ju ta sin tid och planen är att ta det nästa helg då det passar bra för båda oss då båda är lediga från jobb och pluggande.
Citera
2015-09-22, 16:29
Medlem
HeligKossas avatar
http://azarius.se/lifestyle/drug_tests/ez-test-ecstasy/
Den kanske kan vara något?
Citera
2015-09-22, 16:35
Medlem
krillepilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligKossa
http://azarius.se/lifestyle/drug_tests/ez-test-ecstasy/
Den kanske kan vara något?

Har du handlat därifrån, funkar det bra och kommer hem snabbt?
Sen om jag köper därifrån blir det isf http://azarius.se/lifestyle/drug_tests/ez-test-for-mdma-purity/ . Är mdma kristaller/pulver som ska testas inte några E piller.
Citera
2015-09-25, 01:57
Medlem
Tog 800 mg tram i onsdags, kommer jag känna full effekt på mdma om jag tar det nu på fredag?
Citera
2015-09-27, 13:41
Medlem
ReVarres avatar
Någon här som har tagit mdma när de var deprimerade och senare tagit det när de varit lyckliga? Var ruset mycket bättre när du var lycklig än när du var deprimerad eller tvärtom? Kanske ingen skillnad?

Kan tänka mig i alla fall att det är mer uppskattat om man är deprimerad, och fortfarande nice när man är lycklig..
Citera
2015-09-29, 13:12
Medlem
Illuzionzs avatar
Det här med påfyllningar under kvällen. Vet att en påfyllning fungerar bra om man tar minst samma dos. Men en tredje har jag för mig inte kanske är så bra?

Sen undrar jag, kan det bli lite väl mycket om man delar en etta MDMA på två pers under en kväll? Alltså i så fall om man utgår från det jag skrev att man droppar 250 mg+250 till senare. Vi är vana med såna här saker, jag har gjort det förut är jag ganska säker på (längesen) men tror att jag delade upp det på ett ganska dumt sätt så fick som bara den där kicken av första doseringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in