Citat:
Ursprungligen postat av
LightCloud
Jävlar, har mest läst på FB om det jag beskrev. Alltså folks erfarenheter.
Dock verkar ju det inte ens finnas någon fakta ang detta?
Empirisk fakta från FB och BL t.ex. säger ju iaf att nasalt kräver mycket mer än oralt för liknande effekt, förutom att nasalt slår på snabbare. Och att IV inte funkar bra öht. Har aldrig förut hört om någon som tagit det rekalt förrän den där tråden iaf...
Citat:
Ursprungligen postat av
Brmc
text
Ja förvirringen beror ju antagligen ofta i det fallet på vätskebristen. Sen förstördes nog upplevelsen av att du som sagt vart så skev och trasig. Testa MDMA för sig så kommer du nog få en mycket bättre upplevelse, men vänta 2-3 månader innan du kör enligt mig, man ska verkligen inte ta MDMA för ofta. (Vilket jag fått erfara varför via egna erfarenheter)
För mig brukar oralt ta rätt "lång" tid innan det slår, oftast 40-60 minuter tills onseten börjar på riktigt, sedan kan det gå jävligt fort. Men det är ju inte mycket längre än t.ex. tjack om du bombat det.
Effekten blir för många svårhanterlig vid oral administration, för mig som brukar ta ungefär 200 mg i första (är lång förövrigt) behöver jag i princip alltid sätta mig ner en liten stund eftersom jag brukar bli jävligt snurrig av det.
Sen har jag kompisar som också behövt göra det på lägre doseringar, och kompisar som alltid spyr vid peak..
Alla är ju som bekant olika.