Citat:
Ursprungligen postat av
Mandic!
Alltså, att ta tre knappar är för mycket, även om de är lågdoserade. MAX 200 mg bör man ta.
Sjukt längesen jag tog mdma/e pga ja har ätit citalopram (SSRI) , så är ingen expert på det, snarare helt totalt okunnig på den substansen.
Men har ingen som helst aning hur mycket det vart i varje knapp eller vad det va i. Det enda jag visste va att dessa har grymt omtalad kring mina vänner, att det va billigt, att jag slutade ta mina citalopram för ungefär 1.5 vecka sedan, om inte mer, Så att jag ska kunna njuta av detta då och då.
Var jävligt ivrig för de va säkert 2-3 år sedan jag tog MDMA, och mådde som en gud på det, för dom senaste åren så har jag tagit serotonerga droger men pga SSRI'n inte nått toppen som finns med E/mdma, ni vet va jag menar. Plus att ja va ivrig å otålig så jag slängde i mig 2 st och mådde UUUUNNNNDDDERBART och hittade faktiskt den där TOPPEN som jag skrev om och några timmar efter det när det lugnat ned sig lite så slängde jag i mig sista knappen (ca 30 minuter sedan)
Ska väl ut å gå en stund, nu när dambesök inte finns på kartan för ikväll längre.....

HAHA