Ja alltså...herregud. Jag vet inte hur man skall beskriva det här ens.
Jag tog E igår. Hade ju tidigare som högst tagit en halv, och visst har jag mått bra, men det här var någonting utav en annan dimension.
Vi var på en svartfest med väldigt , väldigt dansig elektronisk musik så stämningen kändes alldeles perfekt. Först köpte jag en hel, och när det hade gått 45-50 minuter och jag fortfarande inte kände någonting började jag bli riktigt besviken. Men sedan smällde det! Det kom som en blixt från himlen, och helt plötsligt var allting en sån sjuk jävla eufori. Jag gick bokstavligen fram och kramades med allt och alla, jag började strula med massor med tjejer och sedan gjorde jag samma sak med mina kompisar.
Det gick verkligen inte att sluta dansa heller. Var ett konstant dansande i 5-6 timmar, till och med när jag köpte Coca Cola på coop på vägen hem. Haha, det måste sett helt otroligt dumt ut. Dessutom gick jag ständigt runt och gjorde massa knäppa rörelser med händerna!
Det slutade med att jag köpte en halv tablett till och jag mådde verkligen helt otroligt bra. Okej, jag har tyckt om ecstasy tidigare också och gärna hajpat upp det, men så bra som det blev igår trodde jag faktiskt inte att det var.