Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-10-25, 21:07
Medlem
Imorn blir det E!

Hur nära inpå intaget av E borde man äta? Gör det stor skillnad på ruset om man har ätit innan man droppar eller tar det bara längre tid för Ena att slå?
Citera
2007-10-25, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedrop
Imorn blir det E!

Hur nära inpå intaget av E borde man äta? Gör det stor skillnad på ruset om man har ätit innan man droppar eller tar det bara längre tid för Ena att slå?

Jag tycker det gör skillnad om du äter innan. Går snabbare om du inte äter men det kan ändå vara att föredra att äta eftersom du med stor sannolikhet inte kommer va sugen på det sen på ett tag.
Citera
2007-10-26, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alpha bl
Jag tycker det gör skillnad om du äter innan. Går snabbare om du inte äter men det kan ändå vara att föredra att äta eftersom du med stor sannolikhet inte kommer va sugen på det sen på ett tag.

det slår på snabbare om man inte ätit på hela dagen ja, men frågan ver ju om ruset blir svagare om man ätit mycket innan, de undrar ja me för man vill ju inte fasta hela dagen nu när man börjat träna
Citera
2007-10-27, 00:06
Medlem
nån som vet nå inköps pris på E? vi säger ett par tusen stycken kasnke
Citera
2007-10-27, 04:32
Medlem
15 kr st kanske? ännu billigare med bra kontakter, jag gissar bara men eftersom st pris på 100-pack brukar vara 40-50 kr st
Citera
2007-10-27, 09:19
Medlem
Har jag missat "första gången"?

Jag har tagit ecstasy vid flera olika tillfällen men det har aldrig tagit ordentligt. Jag är tjej och väger 53 kg så man tycker att det inte borde behövas så mycket för mig? Att pillren/MDMA fungerar på andra, det har sett då vi har tagit ur samma batch.
Första gången tog jag det med Ketamin och K verkar göra mig ordentligt dålig så jag bara spyr i flera timmar. Det är som jag får åksjuka Då tog jag det med 1 ecstasytablett. Så den gången kanske inte räknas.

Andra gången(ca 3 månader senare) tog jag kokain några timmar innan, men det hade gått ur kroppen långt innan jag tog MDMA ca 0,2 gram som kristaller upplöst i vatten. Några timmar senare tog jag ett piller.

Tredje gången(ca 3 månader senare) tog jag 0,3 gram mdma och sen ett piller.
Fjärde gången(dagen efter tredje gången) tog jag först MDMA ca 0,5 gram och sen ett piller.

Gemensamt för alla gångerna är att det visst påverkar, men inte så mycket. Jag får stora fina pupiller, svettas lite, kittlar lite i benmusklerna, men inget i huden. Men speciellt empatisk blir jag ju inte och den där härliga lyckan som jag ser på andra infinner sig inte, kramas gillar jag fortfarande inte.

Jag har tagit det i lugn och bra miljö hemma, spytt lite och känner lite att jag kommer upp och sen har vi dragit ut på klubb. Men jag har inte så kul som de andra, jag är så förbannat avundsjuk på de glada jävlarna som dansar runt mig - jag som blir lite uttråkad och till slut sömnig.

Alla pratar om hur underbart det var "första gången". Är det så att första gången så är kroppen som mest mottaglig och då får man det absolut skönaste ruset? Har jag missat det med att för mesiga doseringar?

Jag har gett mig fan på att känna något jäkla lyckorus, så jag antar att jag bara klämmer i mig mer. Men hur mycket mer? Kanske 2-3 piller på en gång eller skall jag dra i mig lite speed också(som jag aldrig testat men är lite feg inför)?

Mina kompisar som inte har några problem har ingen aning om varför det inte funkar. Tips snälla!
Citera
2007-11-13, 20:02
Medlem
majxstros avatar
Tjo, jag har blivit ruskigt paranoid på sistone tack vare ett svamprus blandat med röka. Så efter varje gång jag rökt nu har jag blivit nojig om att jag inte är vän med polarna längre, att folk vet vad jag tänker, vet mitt nästa drag, börjar gråta, kan inte prata med personer, vill bara ligga ner och blunda och glömma allt, kan inte heller skratta åt saker jag skulle tyckt vara roliga innan, skuldkänslor för något som inte har hänt, tror att alla jag pratar med ljuger för mig, och att de bara snackar skit... Så nu på fredag, ska jag och några polare köpa några E, Rosa Versace tror ja de hette. Har hört att dem är ganska bra, det jag undrar är att, om jag tar en utav de Ena vi köper kommer min paranoia vara kvar under ruset eller försvinner den, kommer den komma tillbaka när ruset väl gått över?

Tacksam för svar!
Citera
2007-11-13, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Tjo, jag har blivit ruskigt paranoid på sistone tack vare ett svamprus blandat med röka. Så efter varje gång jag rökt nu har jag blivit nojig om att jag inte är vän med polarna längre, att folk vet vad jag tänker, vet mitt nästa drag, börjar gråta, kan inte prata med personer, vill bara ligga ner och blunda och glömma allt, kan inte heller skratta åt saker jag skulle tyckt vara roliga innan, skuldkänslor för något som inte har hänt, tror att alla jag pratar med ljuger för mig, och att de bara snackar skit... Så nu på fredag, ska jag och några polare köpa några E, Rosa Versace tror ja de hette. Har hört att dem är ganska bra, det jag undrar är att, om jag tar en utav de Ena vi köper kommer min paranoia vara kvar under ruset eller försvinner den, kommer den komma tillbaka när ruset väl gått över?

Tacksam för svar!

under ruset kommer det säkert gå bra, däremot så finns de risk för att paranoian blir värre efteråt, den lär ju inte bli bättre iaf
Citera
2007-11-18, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Ju blygare du är desto lättare kommer du ha att dela med dig av "känslig" information.

Det beror helt enkelt på att du vill passa på och säga allt du inte kan i vanliga fall.

Men detta skiljer sig ju så klart från person till person.

Kan detta resultera i att man råkar säga en hemlighet som man delar med någon annan, alltså inte ens egen.
Citera
2007-12-14, 18:30
Medlem
Nazipolizeis avatar
Har ju stått mycket om farligheten med att blanda E och Amf, samt ta E dagen efter amf... Men är det någon som har nån koll på hur bra/dåligt det är att ta E dagen efter dxm? påverkar det på något sätt?
Citera
2007-12-14, 19:48
Medlem
hezbollahs avatar
Kan man ta en blå mitzar och känna av, eller måste man ta två?
Citera
2007-12-14, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Kan man ta en blå mitzar och känna av, eller måste man ta två?

Är du färsk så ska det nog gå utan problem.. fast 2 rekomenderas heltklart!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in