Jag har tagit ecstasy vid flera olika tillfällen men det har aldrig tagit ordentligt. Jag är tjej och väger 53 kg så man tycker att det inte borde behövas så mycket för mig? Att pillren/MDMA fungerar på andra, det har sett då vi har tagit ur samma batch.
Första gången tog jag det med Ketamin och K verkar göra mig ordentligt dålig så jag bara spyr i flera timmar. Det är som jag får åksjuka

Då tog jag det med 1 ecstasytablett. Så den gången kanske inte räknas.
Andra gången(ca 3 månader senare) tog jag kokain några timmar innan, men det hade gått ur kroppen långt innan jag tog MDMA ca 0,2 gram som kristaller upplöst i vatten. Några timmar senare tog jag ett piller.
Tredje gången(ca 3 månader senare) tog jag 0,3 gram mdma och sen ett piller.
Fjärde gången(dagen efter tredje gången) tog jag först MDMA ca 0,5 gram och sen ett piller.
Gemensamt för alla gångerna är att det visst påverkar, men inte så mycket. Jag får stora fina pupiller, svettas lite, kittlar lite i benmusklerna, men inget i huden. Men speciellt empatisk blir jag ju inte och den där härliga lyckan som jag ser på andra infinner sig inte, kramas gillar jag fortfarande inte.
Jag har tagit det i lugn och bra miljö hemma, spytt lite och känner lite att jag kommer upp och sen har vi dragit ut på klubb. Men jag har inte så kul som de andra, jag är så förbannat avundsjuk på de glada jävlarna som dansar runt mig - jag som blir lite uttråkad och till slut sömnig.
Alla pratar om hur underbart det var "första gången". Är det så att första gången så är kroppen som mest mottaglig och då får man det absolut skönaste ruset? Har jag missat det med att för mesiga doseringar?
Jag har gett mig fan på att känna något jäkla lyckorus, så jag antar att jag bara klämmer i mig mer. Men hur mycket mer? Kanske 2-3 piller på en gång eller skall jag dra i mig lite speed också(som jag aldrig testat men är lite feg inför)?
Mina kompisar som inte har några problem har ingen aning om varför det inte funkar. Tips snälla!