Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-12-14, 20:05
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Är du färsk så ska det nog gå utan problem.. fast 2 rekomenderas heltklart!

Missar jag något stort om jag bara tar 1? Tänker mest på AT och så.. Jag är en riktig färsking, aldrig testat
Citera
2007-12-14, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hezbollah
Missar jag något stort om jag bara tar 1? Tänker mest på AT och så.. Jag är en riktig färsking, aldrig testat

Det är ganska stor skillnad på 1 och 2..

Jag säger bara en sak, Dubbeldroppa 2..du kommer tacka mig.. fatta hur mycket jag ångrade första gången att jag inte vågade, men du kommer inte få någon AT på så få antal, oroa dig inte
Citera
2007-12-14, 20:13
Medlem
hezbollahs avatar
Citat:
Det är ganska stor skillnad på 1 och 2..

Jag säger bara en sak, Dubbeldroppa 2..du kommer tacka mig.. fatta hur mycket jag ångrade första gången att jag inte vågade, men du kommer inte få någon AT på så få antal, oroa dig inte

Okey tack då vet jag!
Citera
2007-12-16, 12:40
Medlem
Vill inte starta en ny tråd så frågar här:

Varför ska man inte ha något bestämt dagen efter?

Första gången på E är det okej att ta den under ett disco?

Bättre/sämre effekt om man drar i sig alkohol innan trippen elle under?

Är det mycket e i jkpg nu?
Citera
2007-12-16, 13:50
Medlem
Whissles avatar
Hur är det att vara på AT från E? Har slutat med alkohol pga ångesten jag får dagen efter och då E påverkar serotoninproduktionen är jag orolig för att jag ska få värre ångest än av alkohol (inte att säga lite)
Nån annan som har samma problem med alkohol som kan uttala sig om sina erfarenheter?
Citera
2007-12-16, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av degan
Vill inte starta en ny tråd så frågar här:

Varför ska man inte ha något bestämt dagen efter?

Första gången på E är det okej att ta den under ett disco?

Bättre/sämre effekt om man drar i sig alkohol innan trippen elle under?

Är det mycket e i jkpg nu?

Du kan nog ta och ha något bestämt dagen efter, de gäller nog mer svamp och andra mindfuck droger.. du kanske känner dig lite mer nedstämd men det är lugnt.

Helt okej att ta på ett disco du kommer dansa som en gud och älska musiken..visste bara inte det fanns discon för folk över 16år

Sämre tror jag..kör på alkoholen när du håller på och landar

vet inte
Citera
2007-12-16, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Hur är det att vara på AT från E? Har slutat med alkohol pga ångesten jag får dagen efter och då E påverkar serotoninproduktionen är jag orolig för att jag ska få värre ångest än av alkohol (inte att säga lite)
Nån annan som har samma problem med alkohol som kan uttala sig om sina erfarenheter?

Du får inte direkt någon ångest på AT'n för att du tagit ecstasy, du mår bara skit.

Om du får AT, så får du en rejäl AT.. Och AT'n är inte att leka med. AT'n gör att du känner dig rejält trasig inombords, som att du faller isär, du känner att du inte är värd ett skit, allting är dåligt och det finns ingen mening med livet alls... Det enda som räddar dig är antingen lite mer ecstasy, eller några dagars väntan så känslan försvinner.

Men men, om du tar E en kväll så är risken minimal att du får AT. Du kan få en AT som gör att du bara känner dig trasig och sliten också, men en normal AT gör att du mår förjävligt.

Sen är det inte alla som får en rejäl AT heller, inte av ecstasy iaf. Men dom flesta har nog genomlidit en AT.
Citera
2007-12-16, 19:13
Medlem
Citat:
Du kan nog ta och ha något bestämt dagen efter, de gäller nog mer svamp och andra mindfuck droger.. du kanske känner dig lite mer nedstämd men det är lugnt.

Helt okej att ta på ett disco du kommer dansa som en gud och älska musiken..visste bara inte det fanns discon för folk över 16år

Sämre tror jag..kör på alkoholen när du håller på och landar

vet inte

ah, tänkte på första gången..
aja tack iaf cooling
Citera
2007-12-22, 17:02
Medlem
Ont i huvudet dagen efter?

Tjena!

Tänkte bara ställa en snabb fråga, jag E'ade igår kväll och idag har jag rätt så ont i skallen, främst vänster sida, hade även igår när jag landade en liten röd fläck på pannan, storlek 50öring, som var jätteröd, men gick bort efter 30 min.

Vet inte om det är biverkningar eller vad, eftersom detta var min första tripp

Men som sagt, är det "normalt" att man har lite ont i huvudet dagen efter, och känner sig slö, och varm?
Citera
2008-01-02, 00:18
Medlem
johorrus avatar
Alltså nu har man ju äntligen gjort slag i saken och knaprat i sig 2 blåa mitzar. Detta skedde för ungefär en timme sedan och det är även min första gång. Saken är den att jag har ett möte med arbetsförmedlingen imorgon. Det jag undrar är om även fast ruset har gått över, kommer dom att kunna märka att jag tagit något? Typ pupillstorlek och liknande? Förresten hanterar jag datorn som en GUD.
Citera
2008-01-02, 00:29
Medlem
yeah´ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johorru
Alltså nu har man ju äntligen gjort slag i saken och knaprat i sig 2 blåa mitzar. Detta skedde för ungefär en timme sedan och det är även min första gång. Saken är den att jag har ett möte med arbetsförmedlingen imorgon. Det jag undrar är om även fast ruset har gått över, kommer dom att kunna märka att jag tagit något? Typ pupillstorlek och liknande? Förresten hanterar jag datorn som en GUD.

Well. beror på vilken tid du ska dit. men är det tidigt så får du nog piffa upp dig rejält alltså. haha. dubbeldroppat och allt...
Citera
2008-01-02, 00:55
Bannlyst
Tjena. Jag och en polare är ruskigt sugna på att testa E. Hur mycket bör jag betala för en tablett? Räcker det med en tablett? Förstår att det är olika beroende på hur bra tabletter man får tag på, men ungefär?

Och vart ska man vara när man testar detta underbara? Ute på krogen? Hemma vid datorn? På ett helgalet rave?

Hoppas någon vänlig själ kan hjälpa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in