Citat:
Ursprungligen postat av Whissle
Hur är det att vara på AT från E? Har slutat med alkohol pga ångesten jag får dagen efter och då E påverkar serotoninproduktionen är jag orolig för att jag ska få värre ångest än av alkohol (inte att säga lite)
Nån annan som har samma problem med alkohol som kan uttala sig om sina erfarenheter?
Du får inte direkt någon ångest på AT'n för att du tagit ecstasy, du mår bara skit.
Om du får AT, så får du en rejäl AT.. Och AT'n är inte att leka med. AT'n gör att du känner dig rejält trasig inombords, som att du faller isär, du känner att du inte är värd ett skit, allting är dåligt och det finns ingen mening med livet alls... Det enda som räddar dig är antingen lite mer ecstasy, eller några dagars väntan så känslan försvinner.
Men men, om du tar E en kväll så är risken minimal att du får AT. Du kan få en AT som gör att du bara känner dig trasig och sliten också, men en normal AT gör att du mår förjävligt.
Sen är det inte alla som får en rejäl AT heller, inte av ecstasy iaf. Men dom flesta har nog genomlidit en AT.