Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-22, 01:42
Bannlyst
Vad ligger normalpris på knappar i mellansverige nu för tin? Hört runt 50kr men tycker de låter lite för billigt.
Citera
2009-11-22, 01:55
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarksmurfen
Vad ligger normalpris på knappar i mellansverige nu för tin? Hört runt 50kr men tycker de låter lite för billigt.

Av min erfaranhet är det vädligt dyrt. Jag betalar 140kr knappen, men då är det riktigt bra grejor. Förmodligen bland de bästa knapparna som finns i Sverige.

Vet att det är väldigt dyrt men det är i mitt tycke värt det. Den gamla E-marknaden kommer aldrig komma tillbaka ändå, med tanke på Kina.
Senast redigerad av Hysteria90 2009-11-22 kl. 01:59.
Citera
2009-11-22, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Av min erfaranhet är det vädligt dyrt. Jag betalar 140kr knappen, men då är det riktigt bra grejor. Förmodligen bland de bästa knapparna som finns i Sverige.

Vet att det är väldigt dyrt men det är i mitt tycke värt det. Den gamla E-marknaden kommer aldrig komma tillbaka ändå, med tanke på Kina.

Priserna låg i den klassen sist jag köpte så du har nog rätt. Misstänker att de man får för de priset är rosa mitzar eller nåt, eftersom knapparna går för 50-80kr st. Aja, då vet man iaf att de förmodligen inte är värt att pissa iväg pengarna på.
Citera
2009-12-08, 00:53
Medlem
JointOfStyxs avatar
jag hatar SNRI
har 11 E hemma men kan fan inte ta några själv
Citera
2009-12-22, 11:49
Medlem
Nu börjar det dra ihop sig till nyår och även första gången jag ska pröva E.
Men jag vill fråga, hur fungerar E och påfyllning? Kan man ta en E runt10-11 och sen en till vid 1-2 tiden på kvällen utan några större störningar i ruset?
Citera
2009-12-22, 12:08
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PuffaRoll
Nu börjar det dra ihop sig till nyår och även första gången jag ska pröva E.
Men jag vill fråga, hur fungerar E och påfyllning? Kan man ta en E runt10-11 och sen en till vid 1-2 tiden på kvällen utan några större störningar i ruset?

Det beror på hur mycket MDMA du uppskattar att det är i dem. Det brukar vara ungefär 60-100mg i en tablett (enligt erowid är genomsnittet 60 - 80 mg). För att vara säker tar du en.

100-200mg är lagom mycket för en kväll. När du börjar "gå ned" [från det allra intensivaste] så kan man ta ungefär 50-100mg för att förlänga peaken. Allt utöver det är oftast bara slöseri. Det förstärker bieffekter och avtändning mer än det förlänger det njutbara ruset.

Gör då så borde ditt rus vara mer eller mindre "konstant" och du kommer ha en av de bästa upplevelserna i hela ditt liv. (förutsatt att det är MDMA i dina piller). Lycka till.
Citera
2009-12-22, 12:12
Medlem
Såg att frågan nyss hade tagits upp men ställer den ändå:

Citat:
Ursprungligen postat av flows
Har du planerat att inta fler än 1 tablett ska du helst ta alla på en gång då det fungerar bäst.

Jag hade tänkt ta 2 st nu på nyår och första tanken var ju att ta 1 vid 21-22 och sedan fylla på med en till knapp lite senare.
Det är mest för att jag aldrig provat E förut och det känns lite halv läskigt att droppa 2 direkt.

Vad rekommenderar ni, ska jag ta båda direkt eller funkar min plan bra?
Förutsatt att vi får tag på bra E alltså..
Citera
2009-12-22, 12:35
Medlem
Superfluous.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ja
Såg att frågan nyss hade tagits upp men ställer den ändå:

Jag hade tänkt ta 2 st nu på nyår och första tanken var ju att ta 1 vid 21-22 och sedan fylla på med en till knapp lite senare.
Det är mest för att jag aldrig provat E förut och det känns lite halv läskigt att droppa 2 direkt.

Vad rekommenderar ni, ska jag ta båda direkt eller funkar min plan bra?
Förutsatt att vi får tag på bra E alltså..

Numera är "bra E"="det är inte gift i dem". Så därför kan det kanske vara bra att ta två på en gång då en inte tar personen i fråga till max. Mina beräkningar i mitt tidigare inlägg är beräkningar gjorda på [mer eller mindre] rent MDMA. Om vi gissar att de innehåller 70mg så är en tamt och två perfekt. Vad är det för märke/färg på era knappar?
Citera
2010-01-02, 16:30
Medlem
Då är det tänkt att jag ska blanda Ecstasy med kokain. En fråga bara: jag antar att jag krossar en E-tablett och blandar med kokainpulvret, men borde jag droppa tabletter innan för att sedan snorta upp blandningen under ruset? Vad blir bäst?
Citera
2010-01-02, 16:44
Medlem
fenazepams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Då är det tänkt att jag ska blanda Ecstasy med kokain. En fråga bara: jag antar att jag krossar en E-tablett och blandar med kokainpulvret, men borde jag droppa tabletter innan för att sedan snorta upp blandningen under ruset? Vad blir bäst?

blanda inte!
ren idioti!
Citera
2010-01-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fenazepam
blanda inte!
ren idioti!

Va? Varför?
Citera
2010-01-02, 21:04
Medlem
ManWithD_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Va? Varför?

Anledningen till varför det är farligt att blanda dessa två CS med varandra är samma som anledningen varför man inte ska blanda det med tjack.

Dopaminaktiviteten höjer sig automatiskt när du tar amfetamin (eller kokain) och om du sen tar ecstasy på det så kan det bli så att dopaminet tas upp av serotoninreceptorerna, och därmed kan detta skada hjärnan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in