Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-07-22, 08:16
Medlem
erikisms avatar
Någon som har lust att skicka någon skön spotify-lista som man kan köra när man e:ar?
Citera
2011-07-22, 08:27
Medlem
tbukils avatar
vill inte koppla mitt spotifykonto med fb, men några feta är:

magnetic man - the bug
prodigy - out of space
sesto sento - key to the universe
DJ Defkline/Red Polo - Bam Bam
Flinch - world on fire
pro nails - rusko
kill everybody - skrillex
aerodynamic - daft punk
cragga - mr postman
underworld - cowgirl
infected mushroom - bombat

du kan lyssna dig in på dem artisterna, de flesta har riktigt många bra låtar! beror ju lite på vad du gillar för musik och i vilken setting du ska köra i.
Citera
2011-07-26, 19:19
Medlem
melonfarmer90s avatar
Tjo!

Ska till Emmabodafestivalen imorgon och jag har några e som har blivit till pulver, men jag har slagit in dem i bomber gjorda av rizzla. Jag är bara orolig för att det inte kommer ge någon effekt för det blev mycket papper längst upp där jag "snurrade" ihop dem. Tror ni att det kommer funka ändå, eller ska jag vid intag tugga sönder hela paketet och sedan dricka något så allt åker ner? Är väldigt tacksam för svar.
Citera
2011-07-26, 19:25
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonfarmer90
Tjo!

Ska till Emmabodafestivalen imorgon och jag har några e som har blivit till pulver, men jag har slagit in dem i bomber gjorda av rizzla. Jag är bara orolig för att det inte kommer ge någon effekt för det blev mycket papper längst upp där jag "snurrade" ihop dem. Tror ni att det kommer funka ändå, eller ska jag vid intag tugga sönder hela paketet och sedan dricka något så allt åker ner? Är väldigt tacksam för svar.
Det är bara att köra på, riv väck pappret om du inte vill ha det men annars gör det ingen skada.

Ses på MDMAboda
Citera
2011-07-26, 22:20
Medlem
melonfarmer90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Det är bara att köra på, riv väck pappret om du inte vill ha det men annars gör det ingen skada.

Ses på MDMAboda
Men inget händer om man tuggar på "paketet" och sedan sväljer ner skiten med något?

Det hoppas jag <3
Citera
2011-07-26, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonfarmer90
Men inget händer om man tuggar på "paketet" och sedan sväljer ner skiten med något?

Det hoppas jag <3

Allt löses snabbt upp i magen och det blir ingen minskad effekt pga lite extra papper.
Citera
2011-07-27, 02:49
Medlem
melonfarmer90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av munchies
Allt löses snabbt upp i magen och det blir ingen minskad effekt pga lite extra papper.
Fan vad härligt! Då är det bara att kötta. Tack för svar!
Citera
2011-07-27, 03:15
Medlem
melonfarmer90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikism
Någon som har lust att skicka någon skön spotify-lista som man kan köra när man e:ar?
http://open.spotify.com/user/shokalle/playlist/3lcL3UcvINI7edw9TUCZSy där lär du hitta en del goa grejjer
Citera
2011-07-29, 23:35
Medlem
Finurliga-damens avatar
Köpte tidigare idag 2st gröna knappar med ett inåtbucklat sköldpaddemärke på som vi nu tog för över 2,5 timmar sedan, men fortfarande känner ingen av oss någon effekt. Är det någon som stött på liknande eller har vi blivit blåsta?
Citera
2011-08-29, 13:27
Medlem
Kretans avatar
blev just erbjuden att köpa 10 stycken Pink Lacoste som han påstår är "dubbla" ? vad är de för snack eller finns dem o någon som testat dem?
Citera
2011-08-29, 13:52
Medlem
Panzerschlaffses avatar
Torr om läpparna efter MDMA

Sökte innan men hittade ingen tråd som behandlade mitt problem och kanske även erat.

brukar bli överdrivet torr om läpparna efter en kväll med mdma, har behandlat med både lipsyl och återfuktande krämer men inget har hjälpt speciellt bra!

Är oerhört jobbigt att gå runt i två veckor med läppar som känns att dom kommer ramla av vilken sekund som helst.
Citera
2011-08-29, 14:14
Medlem
BigFatCones avatar
Infogade "Torr om läpparna efter MDMA"

Mvh,
Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto