Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-21, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Tar du En normaldos några gånger per år så spelar det ingen roll för ett prov.

1gram magnesium dödar i princip alla käkspänningar som finns. Mer än så är onödigt. Får för mig att magen kan bli tråkig av för mycket.
Om man tar en större då?

Okej, 1g magnesium alltså.
Citera
2015-05-21, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Demma
Ska mysa lite med några barndomsvänner så att säga. Dvs molly som står på schemat

Dom andra har inte kört så mycket, kanske 2-5ggr, jag har väl kört 10+ iaf.

Hur mycket ska vi köra? Jag vill liksom inte att det ska bli för lite. Har tillgång till 1000mg på 4 pers.

Har haft så jävla olika erfarenheter, i början av min "karriär" tog jag fan typ 200mg och blev inte superskev, nu när jag tagit typ 160MG har jag blivit heeeelt väck. Iofs var jag på förstnämnda hemma och sistnämnda var jag med massa folk ute på en klubb, lite olika kanske hehe..

Värt att tilläggas att förr var det mer tabletter varav jag nu köper the real deal, alltid kristaller, så antagligen därför jag upplever skillnaden.

Min poäng är alltså; hur mycket kan vi ta utan att det skulle bli obehagligt? Ingen av oss är direkt blyga för droger. Och vi ska ju bara vara hemma så måste ju slå rätt rejält..

Jag tänkte rent spontant: ~180MG + 70MG refill på peaken. Typ nåt sånt? Eller ska man köra 200+50? Var så länge sen jag tog 200, vill itne att det ska bli för mycket, samtidigt som jag vet att det är chill oavsett liksom.
Jag gillar att ta minst 50% av den första dosen när jag gör en refill.

200mg är tungt.. 140mg kommer ta er till himmelriket. Välj något där emellan. Om man väger mycket så borde man ta en större dos. Vissa brukar säga 2mg per kilo, men jag tar alltid mer än det.
Senast redigerad av Solares 2015-05-21 kl. 19:39.
Citera
2015-05-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asnjdajsdnajsd
Med tanke på ditt namn, tänker du ta MDMA/E på någon hardstyle-festival i sommar? Vilken isf? Defqon på ecstasy var galet.

De klart att jag ska ta mdma på defqon!
Citera
2015-05-27, 16:11
Medlem
MisterMozzis avatar
Hur är de att blanda rent MDMA med E?
Citera
2015-05-27, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMozzi
Omöjligt att svara på då E kan innehålla vad som helst. Men oftast nuförtiden så är det rent MDMA i dom.
Citera
2015-05-27, 16:28
Medlem
MisterMozzis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Omöjligt att svara på då E kan innehålla vad som helst. Men oftast nuförtiden så är det rent MDMA i dom.
Jo, men tänkte mer på om de är värt de alls :P
Citera
2015-05-27, 18:40
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMozzi
Om du endast har en ecstasytablett med lite för lågt MDMA-innehåll så kan du förstås komplettera med ytterligare MDMA för att uppnå önskad totalmängd. Skillnaden på en riktig E och rent MDMA utgörs ej av aktiva substanser.
Citera
2015-05-29, 13:45
Medlem
Pussykings avatar
MDMA eller Ecstacy

Tycker det är trevligt att ta en Ecstacy och gå på bio. Man blir glad och mysig och filmen blir bättre. Jag har aldrig provat MDMA, hade det funkat ännu bättre?
Citera
2015-05-29, 13:50
Medlem
Sitta påtänd och pratglad på en bio? Där alla ska vara tysta och kolla på filmen? Sounds lame

Vilka doser pratar vi om?

Jag persobligen blir lugnare på rent mdma och mer speedad av ecstasy, förmodligen pga amfetaminet i knapparna som ska ge den här extra lilla skjutsen så man blir taggad.
Citera
2015-05-29, 15:09
Medlem
Pussykings avatar
He he, jag har inga problem med att hålla käften. Jag blir gladare och mer fokuserad, ungefär som på amfetamin, fast på tjacket blir jag förr eller senare intresserad av att porrsurfa.
Citera
2015-05-29, 15:15
Medlem
Precis som han skrev där uppe så känner jag att mdma har en mer lugn effekt och bättre till hemma kvällar med polarna och E är oftast mer uppåt då de innehåller tjack och bättre för rave enligt mig.
Citera
2015-05-29, 15:21
Medlem
Pussykings avatar
Ska prova MDMA istället då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in