Citat:
Ursprungligen postat av
Demma
Ska mysa lite med några barndomsvänner så att säga. Dvs molly som står på schemat
Dom andra har inte kört så mycket, kanske 2-5ggr, jag har väl kört 10+ iaf.
Hur mycket ska vi köra? Jag vill liksom inte att det ska bli för lite. Har tillgång till 1000mg på 4 pers.
Har haft så jävla olika erfarenheter, i början av min "karriär" tog jag fan typ 200mg och blev inte superskev, nu när jag tagit typ 160MG har jag blivit heeeelt väck. Iofs var jag på förstnämnda hemma och sistnämnda var jag med massa folk ute på en klubb, lite olika kanske hehe..
Värt att tilläggas att förr var det mer tabletter varav jag nu köper the real deal, alltid kristaller, så antagligen därför jag upplever skillnaden.
Min poäng är alltså; hur mycket kan vi ta utan att det skulle bli obehagligt? Ingen av oss är direkt blyga för droger.
Och vi ska ju bara vara hemma så måste ju slå rätt rejält..
Jag tänkte rent spontant: ~180MG + 70MG refill på peaken. Typ nåt sånt? Eller ska man köra 200+50? Var så länge sen jag tog 200, vill itne att det ska bli för mycket, samtidigt som jag vet att det är chill oavsett liksom.
Jag gillar att ta minst 50% av den första dosen när jag gör en refill.
200mg är tungt.. 140mg kommer ta er till himmelriket. Välj något där emellan. Om man väger mycket så borde man ta en större dos. Vissa brukar säga 2mg per kilo, men jag tar alltid mer än det.