Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-05-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Ett drogrus gör inte skillnad på kön.

Det var inte framförallt ruset i sig jag tänkte på utan mer på typ mängd vatten o så

Klart jag förstår att mdma-molekylen inte känner av om den befinner sig i en kvinnas kropp eller i en mans kropp såklart
Citera
2015-05-12, 13:44
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HardstyleInMyHeart
Det var inte framförallt ruset i sig jag tänkte på utan mer på typ mängd vatten o så

Klart jag förstår att mdma-molekylen inte känner av om den befinner sig i en kvinnas kropp eller i en mans kropp såklart
Det handlar mer om dig som person än om du är kille eller tjej.
Citera
2015-05-12, 13:57
Bannlyst
Citat:

Med tanke på ditt namn, tänker du ta MDMA/E på någon hardstyle-festival i sommar? Vilken isf? Defqon på ecstasy var galet.
Citera
2015-05-12, 16:26
Medlem
Citat:
Tjo!

Tjejer är ju generellt "mindre" än oss killar och mindre toleranta mot droger, och i detta fallet e/mdma. Men doseringen 2mg/kg gäller väl fortfarande även fast användaren är kvinna?
Tycker att 1,5 mg/kg är lagom för tjejer, annars kan det bli för mycket. Speciellt första gångerna.
Citera
2015-05-12, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av repolia
Då var det inte mdma du tog utan något annat.

Alltså, tar man riktigt mdma i den mängden du tog så får man ett ordentligt rus och i synnerhet om det är första gången. De känslorna som ska uppstå är i princip "oh my fucking god hur är det ens möjligt att må så här bra?" och inte bara att man känner sig lite skönt avslappnad.
Det var som sagt E, så vet ju inte vad det innehöll exakt. Ska nog pröva att skaffa rent mdma istället och se om det är bättre
Citera
2015-05-12, 18:23
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Eftersom kvinnor "generellt" är mindre än män så tänka jag mest på mängden vatten i varma klimat o så, men klart att jag fattar att ruset inte blir annorlunda
Va? Hade gärna fortsatt diskutera, men vad menar du?
Citera
2015-05-12, 18:52
Medlem
Pirlosbrorsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
5-HTP ska man äta i nån vecka innan och gärna nån vecka efter. Att ta det i samband med MDMA verkar få en del att må rejält illa. Inte dåligt men illa.
Då förstår jag! Är det receptbelagt i Sverige? Vet att det är lättare att få tag på i apotek utomlands...
Citera
2015-05-15, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Okej. Tyckte jag läste någonstans att det är bra att ta 5HTP för att det ökar produktionen av serotonin? Kanske missförstod, hehe.
Ett MDMA-rus är det bland det bästa som man kan uppleva, att pilla lite extra med sitt serotonin är enligt mig helt onödigt. Det är ungefär som att dricka lite grapefruktjos för att boosta en fet dos med heroin..
Citat:
Tjo!

Jo jag kom o tänka på en grej. Tjejer är ju generellt "mindre" än oss killar och mindre toleranta mot droger, och i detta fallet e/mdma. Men doseringen 2mg/kg gäller väl fortfarande även fast användaren är kvinna?

Finns det övriga aspekter man bör ha i åtanke om man skulle vara kvinna och vilja inta? Kanske en dum fråga, men man vill ju alltid vara på den säkra sidan
Eftersom kvinnor har en helt annan syn på sex så vill jag upplysa dig att om att vissa blir extremt kåta på MDMA, och omdömet är inte alltid det bästa. Om man tar det tillsammans med det motsatta könet så slutar det ofta med sex.
Citat:
Ursprungligen postat av Pirlosbrorsa
Då förstår jag! Är det receptbelagt i Sverige? Vet att det är lättare att få tag på i apotek utomlands...
Det finns inte på recept och det är förbjudet att sälja i Sverige.
Citera
2015-05-15, 21:39
Medlem
Vilken ångest man har haft när man slösat ett MDMA-rus på sex. Mysa, prata, dansa.
Ska man knulla riktigt skönt och ordentligt ska det vara på tjack eller gräs.
Citera
2015-05-15, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Vilken ångest man har haft när man slösat ett MDMA-rus på sex. Mysa, prata, dansa.
Slösat? Vad vill du göra med den dyrbara tiden då?

Det bästa sexet som jag någonsin har haft har varit med MDMA iblandat.
Citera
2015-05-15, 22:40
Medlem
crillecrilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forumkontot
Slösat? Knulla på gräs i all ära men inte fan är det jämförbart med att ha sex och leka lekar på mdma. Inte i närheten av ens liknande upplevelser.

Sen tycker jag att det är kul att göra saker på mdma som tex gå och utforska utomhus. Så all högtid spenderas givetvis inte på sex, men det är riktigt härligt.
Citera
2015-05-15, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crillecrille
Slösat? Knulla på gräs i all ära men inte fan är det jämförbart med att ha sex och leka lekar på mdma. Inte i närheten av ens liknande upplevelser.

Sen tycker jag att det är kul att göra saker på mdma som tex gå och utforska utomhus. Så all högtid spenderas givetvis inte på sex, men det är riktigt härligt.
Min bästa sexupplevelse utan MDMA är inte ens i närheten av att bara ligga och kramas på MDMA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in