Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-01-31, 18:41
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Här är en bra sida som du kan läsa om alla droger och läsa om hur effekter med drogers olika kombo's funkar. Tex. E och Kola..

http://www.thegooddrugsguide.com/
tack tack btw, är det lätt att snea på E?
Citera
2007-01-31, 19:59
Medlem
Tirips avatar
hahaha tror inte det är möjligt att snea på e? skulle iofs kunna hända mot slutet av "trippen" då man kan få hallisar,men ingen anledning till att snea!
Citera
2007-01-31, 21:43
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AmanitaMuscaria
tack tack btw, är det lätt att snea på E?

nej extremt svårt. Däremot kan det hända ifall man är EXTREMT orolig inför att ta (det händer alltså oftast förstagångs-tagare) och framförallt om sets and settings är dåliga.
Citera
2007-02-01, 00:02
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
nej extremt svårt. Däremot kan det hända ifall man är EXTREMT orolig inför att ta (det händer alltså oftast förstagångs-tagare) och framförallt om sets and settings är dåliga.
ajdå, men ska vara på en fest. har inte kört så mycket centralstimulantia, mest kört på hallucinogener. är snedtrippen lika grov som på hallucinogener, eller kan man hantera den lättare? blir man lika uppåt som på tjack typ, alltså nästan omöjligt att snea?
Citera
2007-02-01, 00:08
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
ajdå, men ska vara på en fest. har inte kört så mycket centralstimulantia, mest kört på hallucinogener. är snedtrippen lika grov som på hallucinogener, eller kan man hantera den lättare? blir man lika uppåt som på tjack typ, alltså nästan omöjligt att snea?

Man blir MYCKET mer uppåt än på tjack. På tjack blir man ju typ glad men på e blir man euroforisk, överlycklig alltså. Det är mycket bättre och roligare. Risken att snea är minimal
Citera
2007-02-01, 04:13
Medlem
AmanitaMuscarias avatar
Citat:
Man blir MYCKET mer uppåt än på tjack. På tjack blir man ju typ glad men på e blir man euroforisk, överlycklig alltså. Det är mycket bättre och roligare. Risken att snea är minimal
hehe det där låter trevligt=) då sväljer jag 2st på fredag då=) är ATn dryg? svårt att sova osv?
Citera
2007-02-01, 04:18
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
hehe det där låter trevligt=) då sväljer jag 2st på fredag då=) är ATn dryg? svårt att sova osv?

Beror på, lixom tjack väldigt olika. Själv mådde jag som en prins dagen efter första 5 gångerna. Efter det kom jag in i en ganska intensiv period och tömde det mesta av mitt seratonin, därför mådde jag piss 1-2 veckor efter varje e-gång. Dock blir det inte så om man är ansvarfull och väntar en månad eller så mellan varje gång.

Det kan vara väldigt svårt att sova, själv hade jag det i början iaf (numer kan jag sova som en stock under peaken ifall det krävs), så det kan vara bra att ha röka och/eller flödder till hands. Bäst är att blanda faktiskt. CB boostar flödder något otroligt och man somnar lätt som fan.
Citera
2007-02-01, 11:22
Medlem
blejsers avatar
Citat:
snälla LÄS. Jag skrev "gula kappa", inte gula knappar. Kappa är alltså STÄMPELN PÅ TABLETTEN (för er som inte fattat att tjejen som sitter ner är kappa-märket alltså...)
Jaha, jag läste fel.
Då är jag med.
Jag tycker att "gula kappa" var rätt schyssta faktiskt, vart ganska besviken när den första slog, men när jag sedan tog en andra så vart jag förjävla nöjd!

Citat:

Jag tycker att att det är någon AT alls knappt, eller iaf inte alls på samma sätt som det är på exempelvis tjack.
Om du bara röker en del när du börjar gå ner så har iaf inte jag några problem att somna alls och du mår finfint dagen efter.
Jag tycker inte att ATn kommer förrän efter cirka två dagar, då humöret kan gå lite upp och ner ett tag, men ingen större grej enligt mig.
Citera
2007-02-05, 07:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tirip
hahaha tror inte det är möjligt att snea på e? skulle iofs kunna hända mot slutet av "trippen" då man kan få hallisar,men ingen anledning till att snea!

Du har lite fel där. Det är väldigt lätt att snea på E om du har alldeles för många känslor inom dig som du dessutom inte kan hantera.
Dessutom bör du vara en psykiskt svag person, vilket många av oss är.

Men, det är inte många som snear på E..
Citera
2007-02-05, 15:23
Bannlyst
Skrev i en annan tråd, men jag kanske får nån respons om jag skriver här...:
"Är det normalt att fortfarande ha ont i käkarna dagen efter.
Tuggade tuggummi som en galning, men det kanske är därför man är slut...
Tror jag håller på att förgås. Vill lyckas sova också ikväll... "

Nu har det gått två dagar, och det värker fortfarande i käken. Börjar bli lite irriterad på det. Men är det normalt?
Citera
2007-02-05, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjagirl

Nu har det gått två dagar, och det värker fortfarande i käken. Börjar bli lite irriterad på det. Men är det normalt?

om du har tuggat mycket så kan man nogkalla det normalt att du har "träningsvärk", ja.
Citera
2007-02-05, 17:00
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganjagirl

It is.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in