Ladda upp innan med vitaminer, vatten och annat nyttigt. Försök äta något under ruset också, även om detta är otroligt lätt att glömma eller inte bry sig om. Glöm ej tuggummi för munnen din, det är skönt att kunna tugga på något när man börjar hacka tänder/får käkspänningar. För vissa fungerar det att lindra spänningarna genom att käka magnesium innan intag.
Sätt på go musik, låt ruset svepa iväg dig och njut. Bädda sängen extra ordentligt innan och den kommer kännas som paradiset på jorden, att bara krama om en kudde är helt underbart. Om du röker cigaretter blir även detta klart mer njutbart, glöm heller inte att hälla kallt vatten längs huvudet och nacken någon gång under ruset, fy himlen vad skönt det är.
Som andra varit inne på, upplevelsen blir klart bättre med sällskap. Jag själv hade en polare vid min sida första gången jag droppade MDMA, vilket var underbart. Han var förvisso endast påverkad av alkohol då han inte vill testa droger, men dock inte bryr sig att jag gör detta. Hur som helst pratade vi om allt möjligt non stop i flera timmar medan han gav mig vatten då och då.

Sedan dess är vi bästa vänner.
Segla lugnt och hoppas du får en fin kväll!
Citat:
Ursprungligen postat av
HippieKram
Som sagt, ta det med en vän. Första gången jag tog det så var jag ensam och ensammare än jag någonsin varit när det väl satte igång. Det första jag gjorde då var att titta förbi hemma hos en polare som hade fest. Ja, det gick tillslut mycket bra, men jag vet inte hur drogliberala de egentligen var.

Hamnade också på en fest långt ut åt helsike en gång där alla var hyfsat påverkade av alkohol och jag flög in där tokhög på E i sällskap med en polare. De med noll kunskap om droger trodde nog jag endast var lite mer full än vanligt, men många, okej de flesta, märkte på direkten vilka dumheter jag pysslat med. Vissa tyckte det var skoj, andra antidrogmännisor blev lite putt, men det orkade jag inte bry mig så mycket om. Fint damsällskap hem fick jag även minsann, hur det nu gick till.