Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-07, 19:14
Medlem
LeadFrees avatar
Kan tillägga att jag är rätt lite och bara väger 65kg.
Citera
2013-02-07, 19:15
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
100mg är lite. Jag tycker att 150-200mg inte är ett dugg speciellt och ger knappt någon eufori. Jag väger typ 60kg.

ADHD eller? 2mg/kilo ska det vara. Jag känner knappt något på 250mg läs min tråd som jag skapat.

Tycker TS ska ta hela 200mg själv.
Citera
2013-02-07, 19:16
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Kan tillägga att jag är rätt lite och bara väger 65kg.

100 kommer ni känna av så länge det är bra kvalle garanterat. Jag väger 55 o tog 50mg som första dos, kände det men fick ju aldrig någon peak. Blev precis som en vanlig dos av mdma fast inte lika starkt, logiskt nog....
Citera
2013-02-07, 19:18
Medlem
LeadFrees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
100 kommer ni känna av så länge det är bra kvalle garanterat. Jag väger 55 o tog 50mg som första dos, kände det men fick ju aldrig någon peak. Blev precis som en vanlig dos av mdma fast inte lika starkt, logiskt nog....
Kan också tillägga att MDMAt är av absolut högsta kvalitet vad jag förstått, MDMA HCL från SR. Troligen skapligt mycket bättre än det på gatan. Helt kritvitt.
Senast redigerad av LeadFree 2013-02-07 kl. 19:20.
Citera
2013-02-07, 19:27
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Frågor ang. MDMA infogad.

/Mod
Citera
2013-02-07, 19:45
Medlem
Det här med 2mg*Kg kroppsvikt anser jag vara rena fabler. Det kasnke funkar på vissa, men på mig hade jag nästan hellre runkat än att ta 150mg mdma. Det är på doser på minst 300-400 som den riktiga magiska euforin slår in.

Nu tänker ni säkert att min tolerans är åt helvete, men dessa doseringar gäller även under perioder då jag inte tagit mdma eller andra serotonerga droger på flera månader.

Men samtidigt så verkar ju folk bli super-Eade på 150mg, så jag antar att det är väldigt individuellt. Men att det skulle finnas ett eufori-cap på runt 200mg är ju enbart bull.

Jag går ej heller på SSRI eller andra mediciner.

Edit: Innan någon kommenterar, så ja, bra kvalitet.
Senast redigerad av Lingonkuk 2013-02-07 kl. 19:48.
Citera
2013-02-07, 22:02
Medlem
Luftfrikadelles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeadFree
Kan också tillägga att MDMAt är av absolut högsta kvalitet vad jag förstått, MDMA HCL från SR. Troligen skapligt mycket bättre än det på gatan. Helt kritvitt.

MDMA HCL <- Nice har du MDMA i olja eller?

Varför skulle dina kristaller vara renare än de som finns på gatan? Det kommer från samma ställe. Vitheten på kristallerna betyder inte att det är _bättre_ bara att de har gått igenom en renare process eller så har personerna tvättat kristallerna i aceton för att _tvätta_bort _orenheter_
Citera
2013-02-08, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Det här med 2mg*Kg kroppsvikt anser jag vara rena fabler. Det kasnke funkar på vissa, men på mig hade jag nästan hellre runkat än att ta 150mg mdma. Det är på doser på minst 300-400 som den riktiga magiska euforin slår in.

Nu tänker ni säkert att min tolerans är åt helvete, men dessa doseringar gäller även under perioder då jag inte tagit mdma eller andra serotonerga droger på flera månader.

Men samtidigt så verkar ju folk bli super-Eade på 150mg, så jag antar att det är väldigt individuellt. Men att det skulle finnas ett eufori-cap på runt 200mg är ju enbart bull.

Jag går ej heller på SSRI eller andra mediciner.

Edit: Innan någon kommenterar, så ja, bra kvalitet.

Tror inte det går att säga sådär, beror helt på vad man är ute efter. Jag personligen tycker runt 200-250 är perfekt, på doser över 300 rullar jag bara ögon och blir cp. Säger inte att det är något dåligt i sådana höga doser, bara att jag kan njuta mer av det i doser kring 2-250mg.

Som sagt, det beror på vad man är ute efter.
Citera
2013-02-08, 02:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvklar
Tror inte det går att säga sådär, beror helt på vad man är ute efter. Jag personligen tycker runt 200-250 är perfekt, på doser över 300 rullar jag bara ögon och blir cp. Säger inte att det är något dåligt i sådana höga doser, bara att jag kan njuta mer av det i doser kring 2-250mg.

Som sagt, det beror på vad man är ute efter.

Okej, alla tycker vi olika. För mig är att rulla ögon och vara cp= mer eufori Men visst, ska du kunna bete dig socialt så får man inte gå för högt i doseringarna.
Citera
2013-02-08, 05:21
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jeppezon
SSRI? Någon gång haft behöva besöka en läkare pga ep eller liknande? Allmänt sänkt? Allmänt glad? Eller bara skit du fått?
Provat olika batcher som var bra enligt andra. Ingen ssri, haft depression hela tonåren men mår bra sen ett år tillbaka. Hade nog tolerans de gånger jag körde stora doser, men jag tog även 135mg när jag inte knarkat alls påmånader innan vilket inte all var speciellt. Har provat flera serotonerga stims innan som jag tyckte sög så jag förväntade mig att mdma skulle vara fantastiskt som alla säger. Jag blev lite sänkt och fick ett leende på läpparna som om jag tagit någon medellätt opioid. Jag har kommit fram till att jag föredrar stimulanter som är både dopaminerga och serotonerga.
Citera
2013-02-08, 11:07
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
Okej, alla tycker vi olika. För mig är att rulla ögon och vara cp= mer eufori Men visst, ska du kunna bete dig socialt så får man inte gå för högt i doseringarna.
Säker på att det är bra kvalitet då? Mina ögon rullar riktigt bra på 120 mg när kvaliteten också är riktigt bra.
200 mg på en gång av bra kvalitet gör att jag inte ens kan stå upp. Kan knappt se och skakar nästan i spasmer. Jag kan fortfarande göra ljud med munnen men inte forma det till ord. Självklart sjuk eufori men samtidigt ganska skevt eftersom för att det helt enkelt är för mycket. Tappar minnet rätt bra också.
Citera
2013-02-08, 13:31
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Säker på att det är bra kvalitet då? Mina ögon rullar riktigt bra på 120 mg när kvaliteten också är riktigt bra.
200 mg på en gång av bra kvalitet gör att jag inte ens kan stå upp. Kan knappt se och skakar nästan i spasmer. Jag kan fortfarande göra ljud med munnen men inte forma det till ord. Självklart sjuk eufori men samtidigt ganska skevt eftersom för att det helt enkelt är för mycket. Tappar minnet rätt bra också.

120 brukar vi dra i linor som påfyllning. 200-250mg är en lagom dos för mig, då blir jag sådär lagom fuckad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in