Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-04, 16:43
Medlem
blodes avatar
Jag Eade för första gången i torsdags med en vän (som har Eat förut) och fan vad roligt vi hade det. Vi satt i soffan och pratade hela natten lång, lyssnade även på musik och försökte kolla på film (det var dock väldigt svårt att koncentrera sig på tvn)

Jag hade också dragit hem E från SR, av vendorn sw*md*a. Det var vita frågetecken som enligt vendorns utsago endast bestod av mdma och bindmedel, men det var även tjack i dem (antar att bullshit om vad ecstasy innehåller är mer regel än undantag). Min vän som Eat förut sa att han aldrig poppat E med så mycket tjack i, vi blev verkligen tjackade! Det var absolut inget negativt med det, men det hade varit skoj att veta vad man hade att förvänta sig.

Blir i alla fall till att dra hem ren mdma nästa gång.

Så är det vita frågetecken du har, förbered dig på att vara vaken!
Citera
2013-08-04, 16:47
Medlem
Jaximuss avatar
Tack för alla bra svar kära flashbackare!

Jag ska överväga med att vänta, men jag är inte så säker på att det är någon som jag trivs med som skulle vilja ta E i min kompiskrets. Vi får se hur det blir
Citera
2013-08-04, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blode
Jag Eade för första gången i torsdags med en vän (som har Eat förut) och fan vad roligt vi hade det. Vi satt i soffan och pratade hela natten lång, lyssnade även på musik och försökte kolla på film (det var dock väldigt svårt att koncentrera sig på tvn)

Jag hade också dragit hem E från SR, av vendorn sw*md*a. Det var vita frågetecken som enligt vendorns utsago endast bestod av mdma och bindmedel, men det var även tjack i dem (antar att bullshit om vad ecstasy innehåller är mer regel än undantag). Min vän som Eat förut sa att han aldrig poppat E med så mycket tjack i, vi blev verkligen tjackade! Det var absolut inget negativt med det, men det hade varit skoj att veta vad man hade att förvänta sig.

Blir i alla fall till att dra hem ren mdma nästa gång.

Så är det vita frågetecken du har, förbered dig på att vara vaken!

Vita frågetecken, Gröna och Röda frågetecken är från samma distributör i Tyskland och där är inget tjack i dem. Ibland får man att uppåt rus ibland ett avslappnande.

Citat:
Ursprungligen postat av Jaximus
Tack för alla bra svar kära flashbackare!

Jag ska överväga med att vänta, men jag är inte så säker på att det är någon som jag trivs med som skulle vilja ta E i min kompiskrets. Vi får se hur det blir

Första gången på en rejäl dos MDMA är där ingenting som kan mätas med. Se till att din vän också tar, om han inte tar så kommer han garanterat ångra sig när han ser hur du mår. Glöm inte ett par subwoofers och ett djävla drag i ljudet, basen går in i din själ.
Citera
2013-08-04, 17:05
Medlem
blodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KareemSaid
Vita frågetecken, Gröna och Röda frågetecken är från samma distributör i Tyskland och där är inget tjack i dem. Ibland får man att uppåt rus ibland ett avslappnande.

Okay men vendorn skrev även att vissa knappar saknade tryck, men det var samma innehåll som de med tryck. Fick nämligen ett frågetecken och en knapp utan.

Kan det eventuellt varit något med t.ex tjack i?

Kanske var dumt att poppa det i sådana fall, men man lever ju bara en gång. Några chanser får man allt ta!
Citera
2013-08-04, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blode
Okay men vendorn skrev även att vissa knappar saknade tryck, men det var samma innehåll som de med tryck. Fick nämligen ett frågetecken och en knapp utan.

Kan det eventuellt varit något med t.ex tjack i?

Kanske var dumt att poppa det i sådana fall, men man lever ju bara en gång. Några chanser får man allt ta!

Vissa knappar kommer utan tryck ibland, hade en röd utan frågetecken och den var superb.
Citera
2013-08-04, 17:15
Medlem
blodes avatar
Citat:
Vissa knappar kommer utan tryck ibland, hade en röd utan frågetecken och den var superb.

Vad roligt för dig Men utan att låta som ett as, det svarade inte riktigt på min fråga.
Citera
2013-08-04, 19:10
Medlem
Citat:
Ruset är ganska kort och för Guds skull ta inte det ensam! Om din kompis ej vill ta med dig vänta tills ett tillfälle då någon vill, det kommer vara en så jävla mycket bättre upplevelse. Kan nog bli ganska konstig stämning om en är nykter och du för första gången i ditt liv blir överväldigad av kärlek och empati. Röka går bra till E, aldrig tagit utan minst 4g.

Mycket bra tips. Jag var ensam när jag droppade första gången och när första effekten kom så smsade jag en kompis och sa att han måste komma över. Det är så himla mycket trevligare med sällskap och det kommer du också att få erfara. Kompisen som kom över var nykter tillsammans med mig, men han hade erfarenhet av E och han förstod exakt hur fantastiskt jag mådde osv så det hjälpte väldigt mycket.

Fixa ett par feta högtalare och en spellista. Tuggummin är ett måste också. Försök se till att dricka lite vatten ibland. Men det absolut viktigaste är sällskapet.
Senast redigerad av anonym747 2013-08-04 kl. 19:17.
Citera
2013-08-04, 22:22
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Igår rök min MDMA oskuld och det var nästan exakt som jag hade förväntat mig.
Köpte 1 gubbe kristaller/pulver från SR som jag ögonmåttade till 150mg (ingen tillgång till våg)

Det var en helt underbar kväll, gick runt och tog på alla saker typ
Allt vi gjorde passade som handen i handsken ungefär, inget var/blev dåligt.... Allt bara flöt ihop så perfekt helt enkelt.

Det var jag och 2 till som tog, ingen hade tagit det innan heller men fan va bra alla mådde

Så ni som inte tagit de har något att se fram emot, verkligen!

Vi bestämde att vi ska ta igen i december typ, kan knappt vänta haha.

Edit: En mysig bild jag tog typ precis innan peaken
http://tinypic.com/view.php?pic=2iqj2c3&s=5
Citera
2013-08-05, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Igår rök min MDMA oskuld och det var nästan exakt som jag hade förväntat mig.
Köpte 1 gubbe kristaller/pulver från SR som jag ögonmåttade till 150mg (ingen tillgång till våg)

Det var en helt underbar kväll, gick runt och tog på alla saker typ
Allt vi gjorde passade som handen i handsken ungefär, inget var/blev dåligt.... Allt bara flöt ihop så perfekt helt enkelt.

Det var jag och 2 till som tog, ingen hade tagit det innan heller men fan va bra alla mådde

Så ni som inte tagit de har något att se fram emot, verkligen!

Vi bestämde att vi ska ta igen i december typ, kan knappt vänta haha.

Edit: En mysig bild jag tog typ precis innan peaken
http://tinypic.com/view.php?pic=2iqj2c3&s=5

Kul att höra!
Citera
2013-08-05, 22:29
Medlem
Jaximuss avatar
En fråga till, pillerna är gröna med en Android gubbe på. Dom skall innehålla 220 mg mdma, visst funkar det att jag och en polare delar på ett piller?

Jag försökte hitta svar, men fick inget konkret svar.

Det kanske låter som att jag underskattar mdma, men det gör jag verkligen inte.

Mvh
Citera
2013-08-05, 22:53
Medlem
Sm0okeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaximus
En fråga till, pillerna är gröna med en Android gubbe på. Dom skall innehålla 220 mg mdma, visst funkar det att jag och en polare delar på ett piller?

Jag försökte hitta svar, men fick inget konkret svar.

Det kanske låter som att jag underskattar mdma, men det gör jag verkligen inte.

Mvh

Nja kan funka beror ju på en mängd olika variabler så som kroppsvikt, längd, tolerans och att man inte är riktigt säker på mängd mdma i pillrena.
Men ska ni dela ett piller dvs 110 mg mdma per skalle skulle jag nog valt att snorta det. Hellre snabb och lite kortare effekt än ingen alls. Bomba kräver ju oftast lite mer liksom.
Citera
2013-08-05, 23:35
Medlem
HippieKrams avatar
Som sagt, ta det med en vän. Första gången jag tog det så var jag ensam och ensammare än jag någonsin varit när det väl satte igång. Det första jag gjorde då var att titta förbi hemma hos en polare som hade fest. Ja, det gick tillslut mycket bra, men jag vet inte hur drogliberala de egentligen var.

Om du röker på kommer du att få en helt annan upplevelse och det kommer att boosta som fan.

Ta det inte ensam och lycka till!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in