Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-12, 21:43
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
6-apb sitter i mycket längre och ger lite mer speed än mdma om jag uppfattat det rätt.

Tack för ditt svar. Men jag letar efter någon med erfarenhet från preparatet, då jag är intresserad av en rapport med lite analytisk egenskap.

Är intresserad av ett perspektiv där personen i fråga är lite mer konkret.

Molekyler och småsaker är min grej, kan inte hjälpa det.
Citera
2013-04-13, 14:27
Medlem
elmerengues avatar
Hur fungerar upptagningen av mdma när man har alkohol i kroppen/magen? Brukar i vanliga fall ta på tom mage men nu kan det bli så att det blir efter att vi druckit lite istället. Tar det lika lång tid som om jag ätit eller går det av någon konstig anledning fortare med alkohol i sig? Vet inte varför jag fått för mig att det kan vara alternativ två då det känns ologiskt.
Citera
2013-04-13, 19:31
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Hur fungerar upptagningen av mdma när man har alkohol i kroppen/magen? Brukar i vanliga fall ta på tom mage men nu kan det bli så att det blir efter att vi druckit lite istället. Tar det lika lång tid som om jag ätit eller går det av någon konstig anledning fortare med alkohol i sig? Vet inte varför jag fått för mig att det kan vara alternativ två då det känns ologiskt.

Drick inte för mycket! Är du ordentligt full så dämpar det effekten brutalt!
Helst ska man ta det helt nykter, eller max efter ett par bärs enligt mig. Ska ni dansa och hålla på så är tjack också fint att kombinera, även fast det inte är så jätte hälsosamt kanske!
Citera
2013-04-13, 20:17
Medlem
adzzs avatar
Ser dubbelt som in i helvete (skelar) vad i helvete? Kör blackberry
Citera
2013-04-13, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Ser dubbelt som in i helvete (skelar) vad i helvete? Kör blackberry

När jag var som mest påverkad förra gången försökte jag mig på att skriva ett sms till en kompis och då såg jag också dubbelt (Blackberry). Ta det bara lugnt och njut istället.
Citera
2013-04-13, 23:31
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwirlyShirley
Tack för ditt svar. Men jag letar efter någon med erfarenhet från preparatet, då jag är intresserad av en rapport med lite analytisk egenskap.

Är intresserad av ett perspektiv där personen i fråga är lite mer konkret.

Molekyler och småsaker är min grej, kan inte hjälpa det.
6-apb är lätt tjackigt, bra eufori med lite lätta visuella effekter som starkare färger och mönster som rör sig. Håller i sig längre och är jämnare än mdma enligt mig.
Mdma ger mer eufori och kärlek, det är ett "klarare" rus men kortare och accelererar/kraschar snabbare.
Citera
2013-04-13, 23:34
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdmatorsk
E är det mest underbara i världen enligt mig. Kommer aldrig glömma första gången. Rosa lacoste på ett rave. Connection f.ö (feta fester i gbg)
Gött Vilken av deras fester?
Citera
2013-04-13, 23:38
Medlem
adzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
6-apb är lätt tjackigt, bra eufori med lite lätta visuella effekter som starkare färger och mönster som rör sig. Håller i sig längre och är jämnare än mdma enligt mig.
Mdma ger mer eufori och kärlek, det är ett "klarare" rus men kortare och accelererar/kraschar snabbare.

Haha, jag såg så jävla sjuk ut i spegeln. Ett minne jag sent glömmer med mina två vänner. Att ligga i varandras famnar och bara må bra. Vad mer behöver man? Bästa drogen jag någonsin tagit!
Citera
2013-04-14, 15:06
Medlem
K-pists avatar
Hur pass neurotoxiskt är det att ta amfetamin dagen efter man har tagit mdma?
Citera
2013-04-14, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
Hur pass neurotoxiskt är det att ta amfetamin dagen efter man har tagit mdma?
De e lugnt många e har amf i sig ändå. No worried
Citera
2013-04-14, 16:11
Medlem
K-pists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mdmatorsk
De e lugnt många e har amf i sig ändå. No worried

Och? Det är fortfarande giftigt. En knapp som innehåller tjack är inte en bra knapp. Visst kan du få ett bra rus, men ändå inget jag vill ha att göra med.
Citera
2013-04-14, 17:38
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adzz
Haha, jag såg så jävla sjuk ut i spegeln. Ett minne jag sent glömmer med mina två vänner. Att ligga i varandras famnar och bara må bra. Vad mer behöver man? Bästa drogen jag någonsin tagit!

Jag brukar alltid stå och stirra på mina enorma pupiller i spegeln, det är sjuuukt snyggt med stora pupiller! :O
Har en polare som alltid har stora pupiller, men på MDMA eller svamp blir de helt extrema. Ser bokstavligen talat ut som en galax.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in