Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-06-25, 12:04
Medlem
elinnovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt
Har du inte helt rejvat sönder dina receptorer helt så borde du iallafall inte må "dåligt" eller "deppigt" som du beskriver, tror helt klart på att din batch inte innehöll rent mdma utan snarare nån halvtaskig RC. Alternativt att du fick för liten dos men har svårt o tro att man skulle må så för att man tar för lite.
Ja, jag är ganska liten i mig själv, 162 och väger typ 60 så en e och två månaders seratoninbyggande borde väl räcka för att bli lite ead tycker jag..
Citera
2014-06-25, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elinnova
Ja, jag är ganska liten i mig själv, 162 och väger typ 60 så en e och två månaders seratoninbyggande borde väl räcka för att bli lite ead tycker jag..

inte alltid
vissa gånger blir påverkan dålig och andra gånger bättre. så enkelt är det
Citera
2014-06-25, 12:50
Medlem
elinnovas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
inte alltid
vissa gånger blir påverkan dålig och andra gånger bättre. så enkelt är det

Ja, antagligen. Tror nog att det var någon rc i kombo med lite mdma (eller inget alls).
Citera
2014-06-25, 19:00
Medlem
Är det vanligt med hallisar på E? Båda gånger jag kört så har jag fått riktigt skumma sådana, ansikten som förvrängs och kan liknas vid cykloper eller avatarer.

Detta sker dock endast i mörker, kanske har något med synen å göra?
Citera
2014-06-25, 19:23
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Limpmacka
Är det vanligt med hallisar på E? Båda gånger jag kört så har jag fått riktigt skumma sådana, ansikten som förvrängs och kan liknas vid cykloper eller avatarer.

Detta sker dock endast i mörker, kanske har något med synen å göra?

Ja de är vanligt, speciellt vid högre doser. Klasiskt att folk har glasögon, saker ser ut o vara längre bort än vad de egentligen är, ansiktsförvrängningar. Detta på grund av att kroppen hinner inte bryta ner all mdma och då bildas istället MDA, vilket är mer hallucinogent. Rätta mig om jag har fel.

Kopiering verkar också vara ganska vanligt, dvs att snöar du in dig på att person x har en svart klocka, så har helt plötsligt alla svarta klockor eller dylikt.
Citera
2014-06-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ja de är vanligt, speciellt vid högre doser. Klasiskt att folk har glasögon, saker ser ut o vara längre bort än vad de egentligen är, ansiktsförvrängningar. Detta på grund av att kroppen hinner inte bryta ner all mdma och då bildas istället MDA, vilket är mer hallucinogent. Rätta mig om jag har fel.

Kopiering verkar också vara ganska vanligt, dvs att snöar du in dig på att person x har en svart klocka, så har helt plötsligt alla svarta klockor eller dylikt.

Jaha, där ser man! Tackar för svaret.
Citera
2014-06-25, 23:50
Bannlyst
Citat:

Den att alla har glasögon är ju en klassiker, hänt mig en gång vid extremt hög dos, tänkte inte ens på de förrän dagarna efter när jag träffade en från festen och pratade med honom och jag fick reda på att hela hans kompisgäng inte alls hade glasögon på sig.

Värre hallisar än så har jag inte fått och då har jag rökt på under peak massa gånger.
Citera
2014-06-26, 22:46
Medlem
Sjoestedts avatar
Mdma

Jag var förälskad i MDMA tidigare. Inget gick upp mot ett rus av rena kristaller förut. Så jag körde i mig en stor bomb för att se om magin fortfarande fungerade. Men jag fick inte samma känsla som jag har haft tidigare. Vad fan beror det på? Nästan så att jag blev besviken. Har det att göra med stämningsläget? Hur man mår när man droppar det? Har haft så bra minnen med det tidigare.
Citera
2014-06-26, 22:52
Medlem
Ralphie-Cifarettos avatar
Hur mycket mdma har du ätit i dina dar? Om det är mycket så vet du själv att ruset aldrig blir detsamma som de första gångerna.
Citera
2014-06-26, 22:57
Medlem
Vänta ett tag och testa igen, då kommer du få uppleva magi. Ibland så slår det fel.
Citera
2014-06-26, 23:00
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Mdma infogad.

/Mod
Citera
2014-06-26, 23:07
Medlem
Sjoestedts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralphie-Cifaretto
Hur mycket mdma har du ätit i dina dar? Om det är mycket så vet du själv att ruset aldrig blir detsamma som de första gångerna.

Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Vänta ett tag och testa igen, då kommer du få uppleva magi. Ibland så slår det fel.

Jag har alltid tagit det lugnt med MDMA eller droger överhuvudtaget. Svårt att höfta gram mässigt hur mycket. Men jag har alltid hållit mig till Shulgins regel att inte ta mer än 3-4 gånger om året. Med tre månaders mellanrum. Sen har jag läst lite om MAPS forskning och där säger han som leder forskningen att han har tagit 100 gånger på ett år. Så man har varit försiktig.

Har det att göra med att man har skaffat nya värderingar? Jag har läst/hört att en del folk tog E/MDMA när de var yngre. Men sen inte tar det igen. Jag trodde att jag alltid skulle vara förälskad i den drogen och köra mitt race. Men nej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in