Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-08-07, 20:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Noted. Är det floored man är ute efter att bli så behöver man röra sig över 200mg, men de få tillfällen jag tar MDMA vid är för kärleken, äktenskapsterapi helt enkelt. Och då räcker givetvis det som du nämner 'halvdant rus', men för mig är det mer än behövligt, jag tycker att det är ett jätte bra rus.

Vill även tillägga att jag aldrig upplevt 'stönar' eller 'flås' av eufori, mitt fruntimmer har men inte jag. Och då har jag tagit upp till 340mg som startdos. Ärligt talat så får jag inga bättre effekter över 150mg, bara svettningar och käkspänningar.

Okej, vi är då alla olika. Men förstår dig, tycker själv det är skönt att inte komma till den nivån varje gång och kunna vara lite klarare i skallen. Då funkar mdma perfekt för det ändamålet.

Har själv aldrig fått nån eufori så att jag flåsar på MDMA, därför jag inte köper det längre. Lägger mina pengar på 6-apb, när man väl har chansen att komma över det.

6-apb är enligt mig den bästa drogen (tsm med mephedrone) som finns. Den knullar skiten ur MDMA om jag får säga det självt.

Bareboob (stavning) på hb har ett fåtal kvar om du får för dig att vilja testa.

Jag fick dock inte samma effekt på hans som jag fick förra året när det var lagligt, men det kan ha med mitt serotonin att göra. I vilket fall så våldtog även hans knappar mdma.

Mvh
Citera
2013-08-07, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chapter-II
Okej, vi är då alla olika. Men förstår dig, tycker själv det är skönt att inte komma till den nivån varje gång och kunna vara lite klarare i skallen. Då funkar mdma perfekt för det ändamålet.

Har själv aldrig fått nån eufori så att jag flåsar på MDMA, därför jag inte köper det längre. Lägger mina pengar på 6-apb, när man väl har chansen att komma över det.

6-apb är enligt mig den bästa drogen (tsm med mephedrone) som finns. Den knullar skiten ur MDMA om jag får säga det självt.

Bareboob (stavning) på hb har ett fåtal kvar om du får för dig att vilja testa.

Jag fick dock inte samma effekt på hans som jag fick förra året när det var lagligt, men det kan ha med mitt serotonin att göra. I vilket fall så våldtog även hans knappar mdma.

Mvh

Låter onekligen som en intressant substans men intresset faller enbart hos mig inte mitt fruntimmer hon har bara testat MDMA och känner inget behov av att testa någonting annat, så jag tar efter henne...är ju ändå så pass gammal att droger ska vara ett minne blott vilket det också är bortsett från MDMA högst enstaka gånger årligen.
Citera
2013-08-08, 14:00
Medlem
Hadessss avatar
Nu så testade jag ecstasy för första gången igår/förrigår. Och nu undrar jag, blir man alltid deprimerad dagarna efteråt eller kan man klara sig helt utan att bli små deppig?
Citera
2013-08-08, 14:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hadesss
Nu så testade jag ecstasy för första gången igår/förrigår. Och nu undrar jag, blir man alltid deprimerad dagarna efteråt eller kan man klara sig helt utan att bli små deppig?
Jag blir nere ett par timmar på kvällen/morgonen som sedan släpper på förmiddagen, har aldrig blivit deprimerad en längre tid av MDMA och då har jag tagit 600 mg+ doser och ibland dessutom blandat detta med amfetamin.

Så nej, det behöver inte ske.
Citera
2013-08-08, 17:19
Medlem
kungl1gts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hadesss

Nej det behöver du inte bli, jag har klarat mig sjukt bra de senaste två gångerna jag kört mdma, lite småseg men då är en riktig bakfylla 10x värre. Däremot kan man bli lite nere av att de "roliga är över" så att säga, man vaknar upp dagen efter och tänker tillbaka hur fett de var.

Man får se de som en utflykt helt enkelt!
Citera
2013-08-09, 04:09
Medlem
Ska köra första gången ihop med ett par vänner imorrn men har två frågor jag behöver hjälp med först.

Först lite fakta:
Ålder 18 snart 19
Längd 180
Vikt 73
Tidigare erfarenheter av droger: snusar dagligen,och dricker 2-3 koppar kaffe om dan. Dricker knappast sista storfyllan var ca 4 månader sen så jag dricker inte mig full mer än 3-5 ggr/år och dricker en folkis kanske någon gång i veckan. Cannabis: testat 6-10 ggr under 3 år men ser mig fortfarande som noobie där med då jag blir bäng på några få bloss.

Hur skiljer sig ruset mellan en halv och en hel tablett om den nu innehåller 200mg mdaa?
Läste att vitaminer under ruset försämrar trippen så jag bör ta före och efter då eller? Isåfall hur lång tid före och efter(multivitamin tabs)? Det jag funderade på är om det vore bra med vitaminvatten under ruset men kanske är bättre med vanligt vatten då.

Är petig men vill vara så säker som möjligt så tack för svar

Jävligt pepp efter allt man läst så hoppas på kul och lägger självklart upp en rapport någon gång i helgen.
Senast redigerad av jarrelka 2013-08-09 kl. 04:15.
Citera
2013-08-09, 04:39
Medlem
HippieKrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Ska köra första gången ihop med ett par vänner imorrn men har två frågor jag behöver hjälp med först.

Först lite fakta:
Ålder 18 snart 19
Längd 180
Vikt 73
Tidigare erfarenheter av droger: snusar dagligen,och dricker 2-3 koppar kaffe om dan. Dricker knappast sista storfyllan var ca 4 månader sen så jag dricker inte mig full mer än 3-5 ggr/år och dricker en folkis kanske någon gång i veckan. Cannabis: testat 6-10 ggr under 3 år men ser mig fortfarande som noobie där med då jag blir bäng på några få bloss.

Hur skiljer sig ruset mellan en halv och en hel tablett om den nu innehåller 200mg mdaa?
Läste att vitaminer under ruset försämrar trippen så jag bör ta före och efter då eller? Isåfall hur lång tid före och efter(multivitamin tabs)? Det jag funderade på är om det vore bra med vitaminvatten under ruset men kanske är bättre med vanligt vatten då.

Jävligt pepp efter allt man läst så hoppas på kul och lägger självklart upp en rapport någon gång i helgen.

Är inte rätt man att svara på dina två frågor, men varför tänkte du inta vitaminer? Drick vatten, men inte för mycket! (Det är mycket lätt hänt)

Du tänker inte ta det ensam va? Det kommer nämligen bli extremt svårt att låta bli att ringa upp/besöka dina bekanta (som obekanta). När jag tog E första gången var jag ungefär så erfaren som du och det gick toppen. (Bläddra bak några sidor om du vill läsa lite om det).

Ha det så trevligt!
Senast redigerad av HippieKram 2013-08-09 kl. 04:46.
Citera
2013-08-09, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka

Först lite fakta:
Ålder 18 snart 19
Längd 180
Vikt 73

Ruset kan skilja sig enormt, 100mg brukar vara för lite för de flesta att resa iväg på jag rekommenderar dig att ta hela 200mg MDMA. Så fort du börjar känna effekter så kan man se det som såhär: 0-20% av effekterna kommer och sedan kommer 20-100% av effekterna på loppet av några minuter, denna upcome kan vara väldigt överväldigad och vissa tänker "shit ja tog för mkt" men den 'jobbiga' och 'starka rushen' varar bara någon minut sen övergår det till ett stadie där det inte är så speciellt mycket rus (enligt mig) utan bara överväldigande känslor av kärlek, lycka och empati.

Jag rekommenderar att röka på det, röka gör det bättre och det varar längre
Senast redigerad av testocyp 2013-08-09 kl. 11:23.
Citera
2013-08-10, 09:59
Medlem
Jaximuss avatar
Min gårdag slutade mer än bra! Debuten på MDMA, tog 130 mg var. Och rökte en del gräs.
Citera
2013-08-10, 11:11
Bannlyst
Hej!

Vi har tagit lite MDMA kristaller, men hur boostar man på detta? Förutom att köpa mer MDMA då.
Citera
2013-08-10, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d-boll
Hej!

Vi har tagit lite MDMA kristaller, men hur boostar man på detta? Förutom att köpa mer MDMA då.

Rök knark.
Citera
2013-08-10, 11:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Rök knark.

Ja, det lät ju bra hahahha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto