Citat:
Ursprungligen postat av
testocyp
Noted. Är det floored man är ute efter att bli så behöver man röra sig över 200mg, men de få tillfällen jag tar MDMA vid är för kärleken, äktenskapsterapi helt enkelt. Och då räcker givetvis det som du nämner 'halvdant rus', men för mig är det mer än behövligt, jag tycker att det är ett jätte bra rus.
Vill även tillägga att jag aldrig upplevt 'stönar' eller 'flås' av eufori, mitt fruntimmer har men inte jag. Och då har jag tagit upp till 340mg som startdos.

Ärligt talat så får jag inga bättre effekter över 150mg, bara svettningar och käkspänningar.
Okej, vi är då alla olika. Men förstår dig, tycker själv det är skönt att inte komma till den nivån varje gång och kunna vara lite klarare i skallen. Då funkar mdma perfekt för det ändamålet.
Har själv aldrig fått nån eufori så att jag flåsar på MDMA, därför jag inte köper det längre. Lägger mina pengar på 6-apb, när man väl har chansen att komma över det.
6-apb är enligt mig den bästa drogen (tsm med mephedrone) som finns. Den knullar skiten ur MDMA om jag får säga det självt.
Bareboob (stavning) på hb har ett fåtal kvar om du får för dig att vilja testa.
Jag fick dock inte samma effekt på hans som jag fick förra året när det var lagligt, men det kan ha med mitt serotonin att göra. I vilket fall så våldtog även hans knappar mdma.
Mvh