Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-24, 20:22
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sens1
Haha fast att orka vänta så länge för ett 3-4timmars rus känns ju lite overkill När man väl sitter på knapparna ligger dom i magen garanterat inom beloppet av en vecka

Det får ju så klart stå för dig. Kan du inte köpa större mängder utan att proppa i dig det på en gång så kanske du inte ska köpa mer än vad du behöver nästa gång du ska ta.
Citera
2013-11-25, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det får ju så klart stå för dig. Kan du inte köpa större mängder utan att proppa i dig det på en gång så kanske du inte ska köpa mer än vad du behöver nästa gång du ska ta.

En jävla skillnad på när man sitter på 200st då man har sina skäl o göra annat med dom än att sitta och undra när man kan käka upp sina 3 e man har kvar.
Citera
2013-11-25, 12:47
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
En jävla skillnad på när man sitter på 200st då man har sina skäl o göra annat med dom än att sitta och undra när man kan käka upp sina 3 e man har kvar.

Jo men det är ju inte sällan eller man aldrig köper 200 puckar bara för att ha liggande i sitt eget stash.
Citera
2013-11-25, 16:11
Medlem
bumbibiffs avatar
Citat:

Klarar du inte av att köpa 200 som du förmodligen ska sälja? så borde du sälja en annan drog istället
Citera
2013-11-28, 20:01
Medlem
Risplockarns avatar
Jag har en fråga. Har tagit MDMA kristaller (300mg) en gång förut, och tänkte ta E till helgen, jag och en förstagångare. Skulle ni rekommendera en sitter? Har någon förresten erfarenhet av E/MDMA blandat med lyrica (300-900mg range, har mycket hög tolerans)?

EDIT: Hur mycket vatten skulle ni rekommendera att man dricker? 1-2 vanliga (25-30cl) glas i timmen?
Senast redigerad av Risplockarn 2013-11-28 kl. 20:05.
Citera
2013-11-28, 20:14
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Risplockarn
Jag har en fråga. Har tagit MDMA kristaller (300mg) en gång förut, och tänkte ta E till helgen, jag och en förstagångare. Skulle ni rekommendera en sitter? Har någon förresten erfarenhet av E/MDMA blandat med lyrica (300-900mg range, har mycket hög tolerans)?

EDIT: Hur mycket vatten skulle ni rekommendera att man dricker? 1-2 vanliga (25-30cl) glas i timmen?
Någon sitter lär inte vara nödvändig. Det GÅR att "snea" på MDMA men det är ytterst ovanligt och är knappast lika brutalt som att snea på en hallucinogen.

Jag har ingen erfarenhet av att kombinera MDMA/Lyrica. Har dock hört att Lyrica potentiellt skulle kunna förlänga MDMA-ruset och ska även vara bra för att komma ner mot slutet av ruset.

Hur mycket vatten man ska dricka är väldigt beroende av omgivningen och vad man gör. Om man inte är väldigt fysiskt aktiv så behöver man inte tänka på att dricka vatten, det är bara att dricka när man är törstig, som vanligt. Om man däremot dansar intensivt i en varm miljö så är det viktigt att dricka mycket, runt 2-3 glas i storleken du nämnde i timmen skulle jag väl satsa på.
Citera
2013-11-28, 20:25
Medlem
Risplockarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Någon sitter lär inte vara nödvändig. Det GÅR att "snea" på MDMA men det är ytterst ovanligt och är knappast lika brutalt som att snea på en hallucinogen.

Jag har ingen erfarenhet av att kombinera MDMA/Lyrica. Har dock hört att Lyrica potentiellt skulle kunna förlänga MDMA-ruset och ska även vara bra för att komma ner mot slutet av ruset.

Hur mycket vatten man ska dricka är väldigt beroende av omgivningen och vad man gör. Om man inte är väldigt fysiskt aktiv så behöver man inte tänka på att dricka vatten, det är bara att dricka när man är törstig, som vanligt. Om man däremot dansar intensivt i en varm miljö så är det viktigt att dricka mycket, runt 2-3 glas i storleken du nämnde i timmen skulle jag väl satsa på.

Tack för det snabba svaret min vän! Det jag oroar mig för med lyrican är kramp, men jag har tagit så mycket som 6 gram lyrica då jag bara hade missbrukat det sporadiskt i någon månad, så jag tror att min tröskel är naturligt hög. Jag kommer möjligtvis ta en 600 mg lyrica några timmar innan. Jag har också hört att blandningen skall vara väldigt härlig, men när substanserna börjar gå ur kroppen sänks kramptröskeln, men jag tror att det är lugnt. 600mg lyrica är en liten dos för mig.

Vi kommer bara att vara två eller tre riktigt bra kompisar, i en lugn och trygg miljö, vi kommer nog inte dansa utan mest sitta och prata, kanske vara ute i naturen lite, och ta det lugnt. Vi är väldigt lugna personer, och knapparna vi skall ta innehåller endast MDMA, enligt pillreports. Tack så mycket för tipsen! Skall bli en härlig kväll.
Citera
2013-11-28, 21:37
Medlem
Var på Qlimax nu i helgen och ville bara kolla om det vanligtvis håller i sig längre än vad det gjorde för mig tog första vid 00 tiden cirka, andra vid kanske 3 men vid 5 tiden var alla effekter borta. Skulle man under en kväll (23.30 - 07.00) kunna ta tre stycken eller ligger man i fosterställning och ropar på mamma då?

Edit: Redan denna helg när jag poppade den andra och vad jag tror var att den kickade in så svartnade det för ögonen i ett par sekunder (Det kan ha vart så simpelt att jag bara blundade och njöt av känslan ) men jag fick även svårigheter att prata (Kan ha vart för att jag inte aktivt lyssnade på person jag snackade med) men såhär nu i efterhand känns det verkligen som om jag var hjärndöd i ett par sekunder!
Senast redigerad av Krittos 2013-11-28 kl. 21:41.
Citera
2013-11-28, 21:42
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krittos
Var på Qlimax nu i helgen och ville bara kolla om det vanligtvis håller i sig längre än vad det gjorde för mig tog första vid 00 tiden cirka, andra vid kanske 3 men vid 5 tiden var alla effekter borta. Skulle man under en kväll (23.30 - 07.00) kunna ta tre stycken eller ligger man i fosterställning och ropar på mamma då?
Det går i princip inte att dra ut ruset längre än 5-6 timmar. Du KAN fylla på en gång till, och du kommer få viss effekt, men du kommer inte ha den kraftfulla euforin eller empatin/kärleken längre. Neurotoxiciteten ökar dessutom markant, och "avtändningen" blir en hel del värre. Inte värt det för den effekten man får.
Citera
2013-11-28, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngelusDiaboli
Det går i princip inte att dra ut ruset längre än 5-6 timmar. Du KAN fylla på en gång till, och du kommer få viss effekt, men du kommer inte ha den kraftfulla euforin eller empatin/kärleken längre. Neurotoxiciteten ökar dessutom markant, och "avtändningen" blir en hel del värre. Inte värt det för den effekten man får.

Det var ju inte alls kul att höra. Jag han i princip stampa galet från när det kicka kanske 00.30 fram tills 5 sen var jag slut. Orkade varken med Alpha twins eller hardcore akten, eller jag orkade men man var rätt otaggad på det. Var skönare att sitta och lyssna typ. Alternativ? Skulle en hel kväll på Benzo funka?
Citera
2013-11-28, 21:50
Medlem
Citat:
Det var ju inte alls kul att höra. Jag han i princip stampa galet från när det kicka kanske 00.30 fram tills 5 sen var jag slut. Orkade varken med Alpha twins eller hardcore akten, eller jag orkade men man var rätt otaggad på det. Var skönare att sitta och lyssna typ. Alternativ? Skulle en hel kväll på Benzo funka?

Hur mycket ökar giftigheten? Lite konkret sisådär, ingen risk att man dör? Jag var rätt deppig den första dagen, men nu känner jag mig mer än återställd är otroligt glad
Citera
2013-11-28, 22:05
Medlem
AngelusDiabolis avatar
Citat:
Om du bara vill orka hålla igång så kan en påfyllning hjälpa dig orka med det. Benso tror jag inte är någon vidare bra idé om du vill hålla igång. Amfetamin kan vara ett alternativ, men även det ökar neurotoxiciteten.

Det är svårt att säga hur mycket neurotoxiciteten ökar rent konkret. Den ska öka ganska kraftigt, dock. Men det är inget man dör av, det är bara så att din hjärna tar skada vilket kan leda till långvarig depression, försämrat närminne, lägre sexlust osv. Men det krävs rätt mycket för att man ska få långvariga skador, det är inte precis så att för att du fyller på en extra gång endast en kväll så kommer du få långvariga skador. Men ökad neurotoxicitet innebär även att deppen du får dagarna efter kan bli värre och mer långvarig.

Det är alltså ingen jättegrej, så länge det här inte är något du gör allt för regelbundet, du får bara räkna med att du kan må lite dåligt dagarna efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in