Citat:
Ursprungligen postat av
Krittos
Det var ju inte alls kul att höra. Jag han i princip stampa galet från när det kicka kanske 00.30 fram tills 5 sen var jag slut. Orkade varken med Alpha twins eller hardcore akten, eller jag orkade men man var rätt otaggad på det. Var skönare att sitta och lyssna typ. Alternativ? Skulle en hel kväll på Benzo funka?
Om du bara vill orka hålla igång så kan en påfyllning hjälpa dig orka med det. Benso tror jag inte är någon vidare bra idé om du vill hålla igång. Amfetamin kan vara ett alternativ, men även det ökar neurotoxiciteten.
Det är svårt att säga hur mycket neurotoxiciteten ökar rent konkret. Den ska öka ganska kraftigt, dock. Men det är inget man dör av, det är bara så att din hjärna tar skada vilket kan leda till långvarig depression, försämrat närminne, lägre sexlust osv. Men det krävs rätt mycket för att man ska få långvariga skador, det är inte precis så att för att du fyller på en extra gång endast en kväll så kommer du få långvariga skador. Men ökad neurotoxicitet innebär även att deppen du får dagarna efter kan bli värre och mer långvarig.
Det är alltså ingen jättegrej, så länge det här inte är något du gör allt för regelbundet, du får bara räkna med att du kan må lite dåligt dagarna efter.