Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-04-20, 09:41
Medlem
_b0s avatar
Tjena! Jag blev erbjuden rent MDMA för några dagar sen (snubben sa att det var det iaf), och det va i tablett/kapselform och 0.2or/tab.
Han ville ha 300:-/tab, men jag personligen tycker det låter väldigt dyrt för 1 tablett (?), men är ju inte insatt i E träsket så vet inte

Sen så undrar jag hur lång tid det skulle ta för en 0.2a att gå ur urinet eftersom jag lämnar urinprov på Måndag och skulle ta denna ikväll runt 21 isf.

Skulle verkligen uppskatta svar på dom här frågorna!
Citera
2007-04-20, 16:06
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _b0
Tjena! Jag blev erbjuden rent MDMA för några dagar sen (snubben sa att det var det iaf), och det va i tablett/kapselform och 0.2or/tab.
Han ville ha 300:-/tab, men jag personligen tycker det låter väldigt dyrt för 1 tablett (?), men är ju inte insatt i E träsket så vet inte

Sen så undrar jag hur lång tid det skulle ta för en 0.2a att gå ur urinet eftersom jag lämnar urinprov på Måndag och skulle ta denna ikväll runt 21 isf.

300kr/tab är överpris tror jag. Har aldrig fått tag i rent mdma själv. Men om du läser runt lite så kan priser skilja väldigt mycket.

Man kan få betala allt ifrån 500-1200kr för 1g rent mdma, det är vad folk säger här på fb iaf.
Citera
2007-04-20, 16:44
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _b0

När man köper ren mdma, och det är som dyrast, betalar man 1000 kr/g. Det betyder att 300 för 0.2 g är extremt dyrt. Jag skulle kallat honom något i stil med fattiga ghetto-kran, och bett honom dra åt helvete.
Citera
2007-04-20, 19:25
Medlem
KisseMjaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Du kan ju börja med att läsa första inlägget?

min hjärna är inte med...alls..ursäkta ^^
Citera
2007-04-20, 23:40
Medlem
Montecores avatar
Gula hjärtan i HBG, hur e dom?
Citera
2007-04-27, 15:27
Medlem
lejts avatar
Citat:
Ungefär 2 av 100 000 användare har extrema negativa reaktioner vilket resulterar i döden (sällsynt).

Läskigt

Resulterar det alltid i döden när man får dessa "extrema negativa reaktioner"?
Citera
2007-04-27, 17:50
Medlem
BrrakBrraks avatar
Om man skulle ta en lina tjack typ vid 7 och sen börja med lite mdma vid 22-23 någongång, har det stor påverkan på mdma-ruset? Det är första gången jag tar tjack och kanske 5-6:e gången mdma, kommer jag få någon större AT av en lina tjack?
Citera
2007-04-27, 17:52
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
När man köper ren mdma, och det är som dyrast, betalar man 1000 kr/g. Det betyder att 300 för 0.2 g är extremt dyrt. Jag skulle kallat honom något i stil med fattiga ghetto-kran, och bett honom dra åt helvete.

Beror ju mycket på vart man bor och vilka kontakter man har. Priset kan ju ligga mellan 500-1500:- kronor per gubbe.

Sen får man ju tänka på att E i sverige är jävligt kasst och man kan få allt mellan inget och ~100 mg mdma, då kostar det 100 kr för något man verkligen inte vet vad det innehåller och man kanske måste slänga i sig 2-5 på en kväll, då kostar den kvällen mellan 200-500 kr, och om han köper en 0.2 mg kan han klara sig hyfsat på under en kväll om man kör 2 st 0.1 linor. visst man kanske betalar lite mer men man vet iaf vad och hur mycket man får i sig. 300 kr är ju inte sååå jättefarligt så man behöver dumpa sin kran för det.

hoppas någon fattar vad jag skriver. Är lite bäng
Citera
2007-04-27, 17:57
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Beror ju mycket på vart man bor och vilka kontakter man har. Priset kan ju ligga mellan 500-1500:- kronor per gubbe.

Nej, rimligt pris på mdma-kristaller ligger på 800-1000. Att lägga 1500 på 1 g är ungefär som att betala 800-1000 för en femma gräs. Men jag säger inte att det inte är värt det, har man inte bättre tillgång är det klart att man tar det man kan få tag på.
Citera
2007-04-27, 17:59
Medlem
BrrakBrraks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Nej, rimligt pris på mdma-kristaller ligger på 800-1000. Att lägga 1500 på 1 g är ungefär som att betala 800-1000 för en femma gräs. Men jag säger inte att det inte är värt det, har man inte bättre tillgång är det klart att man tar det man kan få tag på.

Jo, jag vet. men bor man där rent mdma kanske bara finns några ggr per år så är det ju värt att betala lite mer för det.
Citera
2007-04-28, 12:10
Bannlyst
Hur är det för en person med astma att käka kubb?

Står att man ska slänga i sig alla på en gång om man planerat käka flera, vi säger att jag skulle käka förstagången är det inte lika bra å slänga i sig två direkt istället för 1 och sen 1 till?
Citera
2007-04-28, 18:02
Medlem
S_o_Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Duffen
Hur är det för en person med astma att käka kubb?

Står att man ska slänga i sig alla på en gång om man planerat käka flera, vi säger att jag skulle käka förstagången är det inte lika bra å slänga i sig två direkt istället för 1 och sen 1 till?

Det ska inte va något problem eftersom det inte irriterar luftvägarna..(Skulle isånt fall vara att man skrattar så mycket att man får ett anfall).. men ha medicinen redo om du skulle få ett anfall.. och det kan va bra o ha en nykter person med som kan ringa ambulans om det skulle bli allvarligt..

Risken med att slänga i sig det med mellanrum är att effekten från den andra tabletten kan bli mycket mindre eller helt utebli. Så det är nog bäst att slänga i sig båda på en gång.. Eller kanske rent utav testa på en tablett första gången och spara den andra till ett annat tillfälle ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in