Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-12-13, 14:47
Medlem
wsbs avatar
Eftersom det är första gången du testar tycker jag du ska överväga om du ska göra det bland massa folk(?), ty folk kommer märka att du knarkat, inget snack om saken. Jag bryr mig inte alltid om det (vem fan gör det när välbefinnandet peakar? ^^), men om du t ex hade tänkt på ut på krogen eller på en fest med massa antidrogmänniskor kanske det är bättre att spara det. Bara en tanke.
Citera
2006-12-13, 15:08
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Eftersom det är första gången du testar tycker jag du ska överväga om du ska göra det bland massa folk(?), ty folk kommer märka att du knarkat, inget snack om saken. Jag bryr mig inte alltid om det (vem fan gör det när välbefinnandet peakar? ^^), men om du t ex hade tänkt på ut på krogen eller på en fest med massa antidrogmänniskor kanske det är bättre att spara det. Bara en tanke.

Hehe, det är inget problem. Alla tror att jag röker på så gott som dagligen o.s.v endå, dock blir det väl bara nån gång per helg, men det behöver ju inte de veta...
Blir nog på en hemmafest jag gör detta i så fall, och så går man ut bland folk vid tolv. Tänker att om man börjar nånstans vid 8-9 på kvällen så borde man kunna bete sig någorlunda framåt tolv då man drar ut. Eftersom jag har erfarenheter med stora doser cannabis/alkohol o.s.v med mycket folk känns det som att jag borde klara det, men överskattar jag fullständigt mig själv om jag tänker så ?
Att äta en sniffa en låter bra, det finns inget bättre än att komma upp snabbt. Det värsta jag vet är de där tio minuterna efter man har rökt när man känner nåt och undrar "placebo .. eller inte?". [ går ju att lösa med att göra stora kraftiga joints som rökes sakta sakta ]
Citera
2006-12-13, 15:16
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Hehe, det är inget problem. Alla tror att jag röker på så gott som dagligen o.s.v endå, dock blir det väl bara nån gång per helg, men det behöver ju inte de veta...
Blir nog på en hemmafest jag gör detta i så fall, och så går man ut bland folk vid tolv. Tänker att om man börjar nånstans vid 8-9 på kvällen så borde man kunna bete sig någorlunda framåt tolv då man drar ut. Eftersom jag har erfarenheter med stora doser cannabis/alkohol o.s.v med mycket folk känns det som att jag borde klara det, men överskattar jag fullständigt mig själv om jag tänker så ?
Att äta en sniffa en låter bra, det finns inget bättre än att komma upp snabbt. Det värsta jag vet är de där tio minuterna efter man har rökt när man känner nåt och undrar "placebo .. eller inte?". [ går ju att lösa med att göra stora kraftiga joints som rökes sakta sakta ]

Du kommer INTE kunna bete dig normalt framåt tolv om du droppar vid 8-9, utan du lär i själva verket peaka vid tolvslaget. Det är f.ö. min personliga plan; att vara som mest ead runt tolvslaget och stå och titta på fyverkerierna och känna oändlig lycka, men detta kommer isf inte att ske vid krogen utan på hemmafest om något.

Frågan du måste ställa dig är simply om du känner att du vill visa dig framför dina polare eller ute bland folk med pupiller stora som tefat, flippande käkar osv. Säger inte att det är någonting dåligt, men de flesta i vårat land tror ju faktiskt att knark är någonting hemskt.

However, good luck and have fun. Ditt liv kommer peaka på nyår om du petar.
Citera
2006-12-13, 16:24
Bannlyst
Kan man ta E om man använder Zyprexa? http://www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp?NplID=20000203000054&DocTypeID =7&UserTypeID=2
Citera
2006-12-15, 00:43
Medlem
Skäggbiffs avatar
ni som ska E'a på nyårsafton, ska ni vara utan alkohol hela kvällen då också? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, måste dricka lite då min umgängeskrets varierar, vissa är positiva till droger, en del negativa.. så tänkte, om man dricker ett par bärs till middagen runt 7 och sen droppar en E vid 8, kan effekten utebli som när man tar en E och sedan dricker alkohol?

MVH
Skäggis,
Citera
2006-12-15, 01:48
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skäggbiff
ni som ska E'a på nyårsafton, ska ni vara utan alkohol hela kvällen då också? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, måste dricka lite då min umgängeskrets varierar, vissa är positiva till droger, en del negativa.. så tänkte, om man dricker ett par bärs till middagen runt 7 och sen droppar en E vid 8, kan effekten utebli som när man tar en E och sedan dricker alkohol?

MVH
Skäggis,

Effekten kommer inte utebli, dubbeldroppar du så tar knapparna över alkoholen. Själv blir det att grunda med ett ordentligt mål, för att sedan gå in på alkohol, kola och sisodär lagom till tolvslaget ska mina e peaka är planen.

good luck have fun
Citera
2006-12-16, 16:17
Bannlyst
Är vita hjärtan bra om man bara ska ta en och är oskuld på e? Och går det att svälja halva och snorta andra halvan?
Citera
2006-12-16, 16:18
Medlem
Gula hjärtan

Absolut inget att ha...
Citera
2006-12-16, 16:27
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knallarn
Är vita hjärtan bra om man bara ska ta en och är oskuld på e? Och går det att svälja halva och snorta andra halvan?

Citat:
Ursprungligen postat av GirlyZZ
Absolut inget att ha...

http://www.flashback.org/showthread.php?t=285254

http://www.flashback.org/showthread.php?t=267558

Happy trippin' btw Och ja, det går bra.
Citera
2006-12-16, 16:30
Medlem
but?

Här i Sthlm verkar bara dom Gula Hjärtan finnas, vilka absolut inte fungerar, tror dom mest innehåller tjack. så köp inte, det är bara skit
Citera
2006-12-16, 17:26
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirlyZZ
Här i Sthlm verkar bara dom Gula Hjärtan finnas, vilka absolut inte fungerar, tror dom mest innehåller tjack. så köp inte, det är bara skit

Fast ändå inte, enda effektfulla substansen i gula hjärtan är MDMA och ingenting annat. Att det däremot är en relativt liten dos i varje tabb är en annan historia.

Liten möjlighet att det kommit en ny batch till sthlm dock. När droppade du och hur många? (om du ens har gjort det.....)

Citera
2006-12-17, 16:13
Medlem
Vid 2 olika tillfällen, ena gången drog jag i mig 4 st medan en kompis tog 9 st, då kände han väl möjligen lite...men absolut inte e känslan.
Sen skulle vi testa ett par som tydligen skulle vara "bättre" då tog jag iof bara 3 st...men kände ingbenting, nu har jag ändå hört att dom gula hjärtan som cirkulerar i sthlm inte ska vara något bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in