Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Eftersom det är första gången du testar tycker jag du ska överväga om du ska göra det bland massa folk(?), ty folk kommer märka att du knarkat, inget snack om saken. Jag bryr mig inte alltid om det (vem fan gör det när välbefinnandet peakar? ^^), men om du t ex hade tänkt på ut på krogen eller på en fest med massa antidrogmänniskor kanske det är bättre att spara det. Bara en tanke.

Hehe, det är inget problem. Alla tror att jag röker på så gott som dagligen o.s.v endå, dock blir det väl bara nån gång per helg, men det behöver ju inte de veta...
Blir nog på en hemmafest jag gör detta i så fall, och så går man ut bland folk vid tolv. Tänker att om man börjar nånstans vid 8-9 på kvällen så borde man kunna bete sig någorlunda framåt tolv då man drar ut. Eftersom jag har erfarenheter med stora doser cannabis/alkohol o.s.v med mycket folk känns det som att jag borde klara det, men överskattar jag fullständigt mig själv om jag tänker så ?
Att äta en sniffa en låter bra, det finns inget bättre än att komma upp snabbt. Det värsta jag vet är de där tio minuterna efter man har rökt när man känner nåt och undrar "placebo .. eller inte?". [ går ju att lösa med att göra stora kraftiga joints som rökes sakta sakta

]