2009-08-18, 13:32
Medlem
Vätskeersättning som många köper på apoteket mot bakfylla kanske kan vara något också? Hade iofs. inte med vätskedrivning att göra.
Citera
2009-08-20, 13:34
Medlem
redlineers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Dom kan väl ändå inte ha testat rent mdma? för så jävla bra är väl itne metylone?

Antagligen inte, men visst är metylone bra.
Citera
2009-09-13, 22:11
Medlem
Har en fråga, hur många puckar behövs det för att klara sig igenom en 10 timmars rejv. 3 st borde väl räcka eller??
Citera
2009-09-13, 22:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mjaa
Har en fråga, hur många puckar behövs det för att klara sig igenom en 10 timmars rejv. 3 st borde väl räcka eller??

Klurigt. Hur många timmar klarar du av att dansa utan puckar tror du?
Efter 2 timmar måste jag ta en för att orka vidare iaf.
Sen efter det har jag alltid tagit en i timmen för att verkligen kunna dansa och inte sitta och vila mig i skogen/uppe på läktaren
Citera
2009-09-14, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dinpappasfru
Klurigt. Hur många timmar klarar du av att dansa utan puckar tror du?
Efter 2 timmar måste jag ta en för att orka vidare iaf.
Sen efter det har jag alltid tagit en i timmen för att verkligen kunna dansa och inte sitta och vila mig i skogen/uppe på läktaren

Låter som en bra plan du har där, då tycker man att 10 borde räcka, så får man bjuda nån också haha.

Kan man lita på en så kallad EZ tester när man ska köpa puckar, elr tror ni att man kommer få eventuellt testa en puck innan köpet??
Citera
2009-09-14, 23:01
Medlem
simpanboycools avatar
Orkar inte läsa igenom hela tråden. Är det någon som skulle kunna dra långsiktiga biverkningar om man tar E någon gång då och då eller bara en enstaka gång?
Citera
2009-09-14, 23:13
Medlem
Novums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpanboycool
Orkar inte läsa igenom hela tråden. Är det någon som skulle kunna dra långsiktiga biverkningar om man tar E någon gång då och då eller bara en enstaka gång?

Hela tråden? Läs första inlägget..
Citera
2009-09-14, 23:17
Medlem
Novums avatar
Jag har hjärtproblem, dock inga grövre som jag känner av i dagsläget eller har några komplikationer av mer än att jag går och kollar det varannat/var tredje år.
Borde jag ta E eller avstå? Då jag är grymt sugen på att prova drogen ifråga.
Citera
2009-09-14, 23:39
Medlem
simpanboycools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novum
Hela tråden? Läs första inlägget..
Det är ju blandat med kortsiktiga biverkningar. Om det blir ett jobbigt rus så spelar inte det så stor roll men om man får bestående men för resten av livet så är det rätt jobbigt.
Citera
2009-09-15, 21:20
Medlem
sprojts avatar
första gången?

ska dra på qlimax å har bestämt mej för att ta E
men har aldrig provat innan kan väl gissa att det inte är nån bra ide att prova
där första gången, eller?
hur blir ruset om det blir dåligt?
jag har bland annat upplevt panikångest, sneat på LSA. om man ska nämna mina
negativa erfarenheter.
vad händer om det går åt helvete på E?
Citera
2009-09-15, 21:36
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sprojt
ska dra på qlimax å har bestämt mej för att ta E
men har aldrig provat innan kan väl gissa att det inte är nån bra ide att prova
där första gången, eller?
hur blir ruset om det blir dåligt?
jag har bland annat upplevt panikångest, sneat på LSA. om man ska nämna mina
negativa erfarenheter.
vad händer om det går åt helvete på E?

Blanda inte med andra droger först och främst! För mig har det gått riktigt illa av CB+E. Extrem paranoia och panikångest bl.a.. Har "sett" att någon ville skada mig men inte kunnat skilja på fantasi och verklighet och varit väldigt rädd som följd.

Men utan cb har det alltid gått bra Har inte sett någon annan egentligen snea av MDMA heller, så risken att någonting går snett om du inte blandar för mycket är väldigt liten! Risken finns såklart att du får dåliga knappar som innehåller något helt annat...
Citera
2009-09-15, 21:40
Medlem
GlennGBGs avatar
En tanke är ju att inte slänga i dig flera okända knappar samtidigt. Börja med en halva, kolla om de verkar vara okej. Sedan kan du öka om det känns "rätt". Klart, inte så lätt om du inte knaprat förut men om du inte mår dåligt av dom så kan du ju köra på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in