Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-04-30, 14:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaRomeo159
Tack för svar!

Kommer man verkligen känna så mycket av att snorta, säg två små linor på 25+25 mg, efter att ha fått i sig 200 mg bombat?
Jag hade kört 150 - 100, 170 - 80 , eller allt på en gång. Men det beror på vad jag vill uppleva och hur van jag är för tillfället. Har du testat innan?
Citera
2015-04-30, 15:23
Medlem
Hur pass viktigt är det att trippa i en säker miljö första gången?
Citera
2015-04-30, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenious
Mycket mindre viktigt om man jämför med psykedeliska droger, men jag tycker det är viktigt att vara trygg och i en liten grupp första gången och flera gånger efter det. MDMA ger ett mycket tungt rus som är helt otroligt. Det är bra att vara inomhus i ett hem så man kan lägga sig ner och ta det lugnt.
Senast redigerad av Endofin 2015-04-30 kl. 15:58.
Citera
2015-04-30, 16:30
Medlem
Egiraffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenious

Jag tog E första gången på emmabodafestivalen och det var fantastiskt. Gick och höll hand med min bästa kompis och bara myste i några timmar haha
Citera
2015-05-01, 16:21
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag hade kört 150 - 100, 170 - 80 , eller allt på en gång. Men det beror på vad jag vill uppleva och hur van jag är för tillfället. Har du testat innan?

Blev 100 + 50 + 100, tagit knappar ca 10 gånger innan men aldrig rent MDMA. Mycket nöjd med upplevelsen Blev ett väääldigt långt rus som var relativt starkt hela tiden, men kände att jag kunde nått högre. Men det man förlorar i höjd vinner man i längd
Citera
2015-05-02, 11:15
Medlem
ViktorSteks avatar
Någon som har kunskap om hur stor skadan i hjärnan blir när dopaminet av misstag tas upp av serotoninreceptorerna? Är den marginell vid intag på en halv tablett en gång per halvår?

// Orolig nybörjare
Citera
2015-05-02, 11:43
Medlem
Robotboyoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViktorStek
Någon som har kunskap om hur stor skadan i hjärnan blir när dopaminet av misstag tas upp av serotoninreceptorerna? Är den marginell vid intag på en halv tablett en gång per halvår?

// Orolig nybörjare
du kan köra på helt säkert minst var 4:e månad på allt upp till 250 mg så alla receptorer i hjärnan hunnit återställa sig och så hjärnan producerar en normal mängd serotonin och dopamin
Citera
2015-05-02, 12:05
Medlem
Hallå gott folk....

Den senaste tiden har jag kommit till insikt att jag personligen gillar lite "smutsigare" knappar E så att säga... Framförallt om man ska ut o röja.

Dom senaste gångerna jag poppat har det varit enl kranen ganska rena knappar och detta har jag blandat med mdma kristaller.

Känner fan mest obehag o längtar hem när vi är ute på klubb.

Minns förr när man poppade E... Då kännde jag lycka och ös i kroppen, sjukt taggad.
Antagligen innehöll dom en del tjack... Svårt o somna och kunde inte kissa på hela kvällen, heller inte käka.

Så min undran är ska man leta efter knappar som är blandat med tjack, amfetamin?! Tips på sånna?!

Vill ha ett lagom ös i kroppen men ändå känna mig bekväm.
Summerburst är snart här och vill ha nåt bra.

Vad är era förslag?!
Citera
2015-05-02, 15:45
Medlem
AlfaRomeo159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Woop2014
Hallå gott folk....

Den senaste tiden har jag kommit till insikt att jag personligen gillar lite "smutsigare" knappar E så att säga... Framförallt om man ska ut o röja.

Dom senaste gångerna jag poppat har det varit enl kranen ganska rena knappar och detta har jag blandat med mdma kristaller.

Känner fan mest obehag o längtar hem när vi är ute på klubb.

Minns förr när man poppade E... Då kännde jag lycka och ös i kroppen, sjukt taggad.
Antagligen innehöll dom en del tjack... Svårt o somna och kunde inte kissa på hela kvällen, heller inte käka.

Så min undran är ska man leta efter knappar som är blandat med tjack, amfetamin?! Tips på sånna?!

Vill ha ett lagom ös i kroppen men ändå känna mig bekväm.
Summerburst är snart här och vill ha nåt bra.

Vad är era förslag?!

Röda äpplen vet jag är riktiga tjackknappar med bra ös i, och har alltid funnits tillgängliga där jag bor så de är nog hyfsat vanliga. Men det beror väl på vad man hittar för kranar. Annars kanske nån gubbe tjack kan vara nåt?
Citera
2015-05-02, 16:02
Medlem
får ni alltid blåsor när ni e:ar? har gjort det 3 gånger nu och varje gång har jag fått enorma blåsor på min överläpp på innersidan.. gör så jävla ont. har ni några tips på hur man kan motverka detta? ( förutom att tugga tuggummi och dricka vatten)
Citera
2015-05-02, 16:13
Medlem
får ni alltid blåsor när ni e:ar? har gjort det 3 gånger nu och varje gång har jag fått enorma blåsor på min överläpp på innersidan.. gör så jävla ont. har ni några tips på hur man kan motverka detta? ( förutom att tugga tuggummi och dricka vatten) Funderar fan på att börja använda sånt tandskydd som boxare använder.
Citera
2015-05-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucynyu
får ni alltid blåsor när ni e:ar? har gjort det 3 gånger nu och varje gång har jag fått enorma blåsor på min överläpp på innersidan.. gör så jävla ont. har ni några tips på hur man kan motverka detta? ( förutom att tugga tuggummi och dricka vatten) Funderar fan på att börja använda sånt tandskydd som boxare använder.

Vem fan tuggar tuggummi? Och varför skulle vatten hjälpa? Magnesium är effektivt att motverka käkspänningar med, eftersom dina blåsor kommer ifrån att din käft tuggar åt bara fan och samtidigt är Mdma mycket smärtstillande så du tuggar helt enkelt sönder läppfan, detta eftersom att du är känslig, bara känsliga jävlar tuggar sönder sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in