Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-01-02, 03:14
Medlem
Fuckts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Käkade 2st mitsar på nyår, ska gå och lämna pissprov idag (onsdag). Dom kollar ej efter MDMA, men hur stor skulle chansen kunna vara att knapparna innehåller något annat som skulle kunna ge utslag på amfetaminer eller kokain t.ex?
Det är väl ganska vanligt med methamfetamin i ecstasy. Men vet du bara vilka det var så går det ju att ta reda på.
Citera
2008-01-02, 03:18
Bannlyst
Citat:
Käkade 2st mitsar på nyår, ska gå och lämna pissprov idag (onsdag). Dom kollar ej efter MDMA, men hur stor skulle chansen kunna vara att knapparna innehåller något annat som skulle kunna ge utslag på amfetaminer eller kokain t.ex?
Var det dom blåa som har funnits nu ett tag?

isåfall så ska dom innehålla bara MDMA testade dom med EZ-tester och den visade bara MDMA... men vet inte hur mycket den är att lita på? men tror det ska vara rätt lungt iaf
Citera
2008-01-02, 03:30
Medlem
johorrus avatar
OJOJOJOJOJOJOJ, kanske är 5 st en aning för mycket? Just nu är alla leder från nacken uppåt helt förlamade och jag har hallisar
Citera
2008-01-02, 03:36
Bannlyst
Om dom nu skulle innehålla meth så syns inte det heller. Meth och MDMA är samma sticka, eller det står M-AMP på den, men även MDMA ger utslag på den stickan.

Det är dom blåa som har funnits nu ett tag. Fast dom där EZ-testerna kan väl inte vara så mycket att lita på? Vilka droger kan man spåra i ett sånt test?

Det finns ju så överdrivet många droger som man skulle kunna blanda ut en tablett med, som inte ger utslag på EZ-testet, eller? EZ-testet visar väl bara dom drogerna som är "vanligast" att blanda ut MDMA med?

Tycker det är rätt skumt också om dom bara skulle innehålla MDMA, men visst, jävligt nasty smak på dom, fast det är det ju på dom flesta knapparna.

Citat:
Ursprungligen postat av johorru
OJOJOJOJOJOJOJ, kanske är 5 st en aning för mycket? Just nu är alla leder från nacken uppåt helt förlamade och jag har hallisar
Fem stycken låter som en bra början! Kör hårt mannen.

Vilka knappar käkade du?
Citera
2008-01-02, 03:42
Medlem
Citat:

Berätta om dina hallisar.. 5 är inte för mycket, oroa dig inte =)
Citera
2008-01-02, 03:42
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Om dom nu skulle innehålla meth så syns inte det heller. Meth och MDMA är samma sticka, eller det står M-AMP på den, men även MDMA ger utslag på den stickan.

Det är dom blåa som har funnits nu ett tag. Fast dom där EZ-testerna kan väl inte vara så mycket att lita på? Vilka droger kan man spåra i ett sånt test?

Det finns ju så överdrivet många droger som man skulle kunna blanda ut en tablett med, som inte ger utslag på EZ-testet, eller? EZ-testet visar väl bara dom drogerna som är "vanligast" att blanda ut MDMA med?

Tycker det är rätt skumt också om dom bara skulle innehålla MDMA, men visst, jävligt nasty smak på dom, fast det är det ju på dom flesta knapparna.

Vilka knappar käkade du?

Dessa http://www.flashback.org/showpost.php?p=9438393&postcount=1091
Och nu är hallisarna monstruösa.

Fy satanii RAKKA PONGEN!
Citera
2008-01-02, 04:47
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Berätta om dina hallisar.. 5 är inte för mycket, oroa dig inte =)

Det kommer i en tripprapport senare... slicka just i mig min sjätte.
Citera
2008-01-02, 04:50
Medlem
johorrus avatar
Eller iofs här kommer dom två hallisarna jag minns bäst.

För det första så flyter bokstäver över på dom andra och blandar sig och det är ju jobbigt nog i sig men nu har dom blivit ett folk som jag valt att kalla Bokmännen. Dom lever, under en glasyta där hoppar, skuttar och dansar för att undvika att bli träffad av mina gigantiska fingrar. Låt oss säga att han jag ear med heter Tom. Tom och jag har en gemensant vän som heter Wulf. Tom och jag ligger i soffan och fläskar (softa, chilla för er söderlänningar) och tittar på tv och lyssnar på bra musik.

- Wulf! Ropar Tom då han tror sig har sett vår vän i samma rum som vi sitter i och även gåendes med Toms hund.

- Vad pratar du om, Tom? Det finns ingen här!

Det fick jag äta upp. När jag vänder mig om och tittar på Tom ser jag att Tom inte längre är ensam. Han håller någon om någon som en mor skulle hålla sitt barn, tryggt, skyddad från allt ont.
Plateau Sigma säger:
från allt ont. Men den här personen är för stor för att vara ett barn. Jag stirrar i personens bakhuvud och när han vänder sig om så ser jag att det är Wulf.
Citera
2008-01-02, 04:58
Bannlyst
Citat:
Dessa http://www.flashback.org/showpost.php?p=9438393&postcount=1091
Och nu är hallisarna monstruösa.

Fy satanii RAKKA PONGEN!
blåa mitzar då! helt okej piller.. njut o må bra och om du får hallisar nojja inte upp dig bara flyt med

peace

edit: lite stavfel o så :P
Citera
2008-01-02, 04:59
Medlem
johorrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MushIii
blåa mitzar då! helt okej piller.. njut o må bra och om du får hallisar nojja inte upp dig bara flyt mig

peace

Det är precis min tanke Jag kan fan inte pissa fast jag är jävligt nödig.
Citera
2008-01-02, 05:04
Bannlyst
Citat:

Vilka knappar käkade du?
EZ testerm testar, amfetamin, mdma, dxm, 2cb, ketamin...
Citera
2008-01-02, 05:06
Bannlyst
Citat:
Det är precis min tanke Jag kan fan inte pissa fast jag är jävligt nödig.
haha fyfan känner igen mig! satt i över 1 timme igår och var svin pissnödig men fick inte ut nått känndes som om man har glömt av att pissa typ! men det löser sig ska du se!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in