2007-03-29, 17:13
Medlem
knivhippies avatar
Nog bra idé att ta det första gången hemma. Känns så nojjigt att gå ut moralpanikssverige lite påtänd. Står ju en civvare i varje hörn på alla jävla trancefester i det här skitlandet. När jag tar e vill jag kunna flippa ur och göra vad jag vill, hatar att hålla tillbaka känslor när man älskar hela världen.
Citera
2007-03-29, 23:39
Medlem
Highlighteds avatar
Hej hej, jag undrar ifall E can vara en bra drog att testa innan man tar exempelvis svamp LSD eller andra halisugener? (stavning?)

Om inte, hur förbereder man sig för LSD
Citera
2007-03-31, 01:25
Medlem
Tirips avatar
Skriv om det i hallis-forumet i stället . och det spelar nog ingen roll om du tar e innan lsd,inte något liknande rus direkt.
Citera
2007-03-31, 04:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tirip
Skriv om det i hallis-forumet i stället . och det spelar nog ingen roll om du tar e innan lsd,inte något liknande rus direkt.

Har aldrig testat LSD men att vara van vid ett rus ger en trygghet vid nästa rus, eller?
Citera
2007-04-05, 20:20
Medlem
chilli__s avatar
Får man likabra "kick" av att snorta en halv tab istället för att äta en hel av samma sort?
Citera
2007-04-14, 04:36
Medlem
knivhippies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chilli__
Får man likabra "kick" av att snorta en halv tab istället för att äta en hel av samma sort?

Nej, du får inte en lika bra "kick". Dock tar det ju snabbare och intensivare om man snortar samma mängd om man jämför med att poppa... Att tänka på är också att ruset blir kortare om man snortar.
Citera
2007-04-14, 12:09
Medlem
BrrakBrraks avatar
Hur många E tror ni fungerar bra att trycka under en kväll om man har låg tolerans (har bara kört det några gånger, senaste gången var för några veckor) och hur brukar ni ta dem, oralt eler nasalt?
Citera
2007-04-14, 12:22
Medlem
Sir_StockAlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak
Hur många E tror ni fungerar bra att trycka under en kväll om man har låg tolerans (har bara kört det några gånger, senaste gången var för några veckor) och hur brukar ni ta dem, oralt eler nasalt?

Beror på kvaliteten. Om du dessutom har kört flera gånger förut borde du ju själv veta bäst? Själv brukar jag körde oralt då det håller längre
Citera
2007-04-14, 16:09
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrrakBrrak

Med den svenska (skit)kvaliten brukar jag alltid dubbeldroppa, vänta in påslaget och sedan fylla på som jag känner. Kör alltid nasalt, möjligen röka om man bara har en halv kvar. Har ej testat rektalt.
Citera
2007-04-19, 22:03
Medlem
KisseMjaos avatar
jaha, får man komma med noob frågor här utan att låta dum?

Hur många kan man behöva första gången? Ska man typ ta en o sen vänta på önskad effekt?

hur lång tid brukar det ta innan effekt?

och jag antar att man bara sväljer dom hela?

*frågar man inget får man inget veta som det så fint heter*
Citera
2007-04-19, 22:07
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KisseMjao
jaha, får man komma med noob frågor här utan att låta dum?

Hur många kan man behöva första gången? Ska man typ ta en o sen vänta på önskad effekt?

hur lång tid brukar det ta innan effekt?

och jag antar att man bara sväljer dom hela?

*frågar man inget får man inget veta som det så fint heter*

Du kan ju börja med att läsa första inlägget?
Citera
2007-04-19, 22:31
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Med den svenska (skit)kvaliten brukar jag alltid dubbeldroppa, vänta in påslaget och sedan fylla på som jag känner. Kör alltid nasalt, möjligen röka om man bara har en halv kvar. Har ej testat rektalt.

* "Kör aldrig nasalt" ska det vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in