Citat:
Ursprungligen postat av Hebo_gasgas
Hej, jag körde E tre kvällar irad för ett tag sen, jag vet att detta var väldigt dumt gjort av mig och jag vet att kroppen tar skada av att köra såppas mkt..
Vill inte ha svar som att "du är dum ihuvet som käkade så mkt" osv för det vet jag redan..
Nu till saken:
En vecka efter att jag hadde Eat så fick jag en väldigt otrevlig och verklig mardrömm och efter detta har jag fått det tre nätter irad nu.
Drömmarna har handlat om att min flickvän är otrogen mot mig med min bästa kompis. Jag drömmer från att dem går upp på morgonen tills dem går och lägger sig. Jag tycker detta är väldigt obehagligt då dem har hafft väldigt mkt sex osv i mina drömmar.
Har detta med mitt Eande att göra eller är det något annat? Börjar bli orolig nu,
Hoho, jag har råkat ut för samma sak ett flertal gånger!

Inte just med verkliga drömmar, men med fucked up drömmar efter E..!
Vaknat mitt i natten helt dyngsur av svett och inte riktigt haft koll på om drömmen är slut eller inte, typ!
Som
wsb säger så är det lite lustigt om du inte har nedstämt eller skumt humör på dagarna också..
Hur som helst, vad jag försökt komma fram till hela tiden är att det med största sannorlikhet är något som går över.
Så fort värdena i kroppen återställt sig någorlunda normalt så kommer allt kännas bättre igen.
Skulle tro att det borde ske när som, det värsta jag varit med om var när detta höll i sig i cirka en vecka, men då hade jag käkat en del knappar också, så du borde klara dig bättre än så förhoppningsvis.
Lycka till!