Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2007-05-03, 21:32
Medlem
Nu var det så att min polare testade en halv ecstasy, "vita tjurar"
han var väldigt osäker och ångrade sig direkt när han gjorde det, fastän han ville..

Men det jag undrar är, han betedde sig VÄLDIGT konstigt, han sa att han inte kändå något alls, men han ville bestämt LEKA hela tiden...han klättrade på soffor, låg på ryggen med allt upp i luften, han peta på väggen, han sa högt hela tiden, "fan sysslar jag med, ja beter mig som ett CP", vi frågade varför han gör så han bara " jag vet inte ja vill klättra det är kul" han visste det han gjorde var kontstigt, han ville dra till en lekpark som låg 2km härifrån..

Jag hög som ett as trodde ärligt han hade fått sig en psykos, så jag satt och tänkte "vad ska jag säga till hans mor"

Någon annan som bettet sig på ett liknande sätt, han höll på så i 2-3 timmar..
det var som om han var i sin egen värld ibland, läskiga blickar han gav oss ibland.. Feedback!
Citera
2007-05-03, 21:44
Medlem
nojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wsb
Med den svenska (skit)kvaliten brukar jag alltid dubbeldroppa, vänta in påslaget och sedan fylla på som jag känner. Kör alltid nasalt, möjligen röka om man bara har en halv kvar. Har ej testat rektalt.

Så du tror att du får effekt av att röka E ?

Då kan du ju lika bra käka alvedon och må lika bra!

Vad jag har läst mig till så ska man inte få nån effekt alls av att röka ecstasy.
Citera
2007-05-09, 09:37
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja

Vad jag har läst mig till så ska man inte få nån effekt alls av att röka ecstasy.
Nej, man kan inte röka ecstasy.
Det som finns i tabbarna är MDMA HCl, alltså en salt.
Du kan inte fribasa och röka heller, så, det går alltså inte att röka MDMA! :E
Citera
2007-05-09, 11:13
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vill3h
Nu var det så att min polare testade en halv ecstasy, "vita tjurar"
han var väldigt osäker och ångrade sig direkt när han gjorde det, fastän han ville..

Men det jag undrar är, han betedde sig VÄLDIGT konstigt, han sa att han inte kändå något alls, men han ville bestämt LEKA hela tiden...han klättrade på soffor, låg på ryggen med allt upp i luften, han peta på väggen, han sa högt hela tiden, "fan sysslar jag med, ja beter mig som ett CP", vi frågade varför han gör så han bara " jag vet inte ja vill klättra det är kul" han visste det han gjorde var kontstigt, han ville dra till en lekpark som låg 2km härifrån..

Jag hög som ett as trodde ärligt han hade fått sig en psykos, så jag satt och tänkte "vad ska jag säga till hans mor"

Någon annan som bettet sig på ett liknande sätt, han höll på så i 2-3 timmar..
det var som om han var i sin egen värld ibland, läskiga blickar han gav oss ibland.. Feedback!

Han var/är en liten fjolla som inte vet hur effekten känns och därför gör sig till för att folk ska tro att han är väck. Ungefär som med cannabisrookies som sitter och tittar in i väggen och säger att de hallucinerar.....
Citera
2007-05-09, 11:20
Medlem
wsbs avatar
Ang röka E.

Varit många diskussioner om huruvida det är möjligt att röka här på flashback. Den generella uppfattningen har varit att det både går att smula ner en knapp i rizzla med ex gräs och tobak the simple way, men även freebase. Märkligt att ingen har påpekat detta tidigare. Dock får man väl vara glad att jag endast avvarat sammanlagt en skitknapp (blå pinuppa) på rökning under min karriär.
Citera
2007-05-11, 03:57
Bannlyst
Mardrömmar veckor efter E

Hej, jag körde E tre kvällar irad för ett tag sen, jag vet att detta var väldigt dumt gjort av mig och jag vet att kroppen tar skada av att köra såppas mkt..

Vill inte ha svar som att "du är dum ihuvet som käkade så mkt" osv för det vet jag redan..

Nu till saken:
En vecka efter att jag hadde Eat så fick jag en väldigt otrevlig och verklig mardrömm och efter detta har jag fått det tre nätter irad nu.

Drömmarna har handlat om att min flickvän är otrogen mot mig med min bästa kompis. Jag drömmer från att dem går upp på morgonen tills dem går och lägger sig. Jag tycker detta är väldigt obehagligt då dem har hafft väldigt mkt sex osv i mina drömmar.

Har detta med mitt Eande att göra eller är det något annat? Börjar bli orolig nu,
Citera
2007-05-11, 09:18
Medlem
Sir_StockAlots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hebo_gasgas
Har detta med mitt Eande att göra eller är det något annat? Börjar bli orolig nu,

Haha, jag tror inte att det har någonting med ditt Eande att göra. www.ungdomsmottagningen.se?
Citera
2007-05-11, 11:01
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Hej, jag körde E tre kvällar irad för ett tag sen, jag vet att detta var väldigt dumt gjort av mig och jag vet att kroppen tar skada av att köra såppas mkt..

Vill inte ha svar som att "du är dum ihuvet som käkade så mkt" osv för det vet jag redan..

Nu till saken:
En vecka efter att jag hadde Eat så fick jag en väldigt otrevlig och verklig mardrömm och efter detta har jag fått det tre nätter irad nu.

Drömmarna har handlat om att min flickvän är otrogen mot mig med min bästa kompis. Jag drömmer från att dem går upp på morgonen tills dem går och lägger sig. Jag tycker detta är väldigt obehagligt då dem har hafft väldigt mkt sex osv i mina drömmar.

Tror visst att det kan ha med ecstasyn att göra, eftersom du lär ha väldigt låga serotonin-halter atm. Dock tycker man att du borde märkt av det i form av nedstämgdhet på dagarna också, men det kanske du har? Petade själv en hel del förra sommaren och var med om en jävligt obehaglig och verklig mardröm under min period. Så till den grad att jag inte vågade gå och lägga mig igen och nojjade över nästa natt, men slutade bra till slut.

Men den stora frågan du måste ställa dig först är dock självklart; är din flickvän öht intresserad av din bästa kompis?
Citera
2007-05-11, 11:21
Medlem
blejsers avatar
Citat:

Nu till saken:

Hoho, jag har råkat ut för samma sak ett flertal gånger!
Inte just med verkliga drömmar, men med fucked up drömmar efter E..!
Vaknat mitt i natten helt dyngsur av svett och inte riktigt haft koll på om drömmen är slut eller inte, typ!

Som wsb säger så är det lite lustigt om du inte har nedstämt eller skumt humör på dagarna också..

Hur som helst, vad jag försökt komma fram till hela tiden är att det med största sannorlikhet är något som går över.
Så fort värdena i kroppen återställt sig någorlunda normalt så kommer allt kännas bättre igen.

Skulle tro att det borde ske när som, det värsta jag varit med om var när detta höll i sig i cirka en vecka, men då hade jag käkat en del knappar också, så du borde klara dig bättre än så förhoppningsvis.

Lycka till!
Citera
2007-05-11, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rymdraketen
Nej, man kan inte röka ecstasy.
Det som finns i tabbarna är MDMA HCl, alltså en salt.
Du kan inte fribasa och röka heller, så, det går alltså inte att röka MDMA! :E

Skumt, för jag träffade en del folk i Australien, som faktiskt rökte skiten. En riktigt mysig hit from the bong. Testade tyvärr inte, så mitt inlägg ger knappast ngt ytterligare sanning.

Tror dock inte att så erfarna poppare skulle slösa bort det, om det var så. Det ska tilläggas att detta var pills (e) inte mdma(rent salt).
Citera
2007-05-11, 13:07
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av noja

man kan visst röka mdma

Citat:
Ursprungligen postat av bobbikus
Skumt, för jag träffade en del folk i Australien, som faktiskt rökte skiten. En riktigt mysig hit from the bong. Testade tyvärr inte, så mitt inlägg ger knappast ngt ytterligare sanning.

Tror dock inte att så erfarna poppare skulle slösa bort det, om det var så. Det ska tilläggas att detta var pills (e) inte mdma(rent salt).

man KAN röka ecstasy, han vet bara itne vad han säger.
Citera
2007-05-11, 15:07
Medlem
rymdraketens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
man kan visst röka mdma
man KAN röka ecstasy, han vet bara itne vad han säger.
Okej, jag har aldrig testat själv att röka. Bara läst från det som stod på erowid:

We have received several reports about smoking MDMA salts (the form used for oral consumption), and they generally agree that it's a waste of time, providing little to no effects other than a headache.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in