Hur gick det for dig, blev oskulden nagot att hanga i granen?
Det var det verkligen.
När kvällen var slut så var även min 0.6a slut, svårt att sluta återdosera. Käken hade varit så spänd så att dagen efter kändes som att jag hade hål i varenda tand, det värkte som satan. Men det var det värt!
Om jag tar 1 på onsdag kan jag få samma effekt då om jag tar på lördag ochså?
Nej.
Om du är väldigt färsk på knappar kanske du kan ta en på onsdagen och sedan dubbla eller tredubbla dosen på lördag och ändå ha en kul kväll, men såvida det inte är grymma konserter/rave båda kvällarna råder jag dig att prioritera. Och är ingen av dagarna någonting speciellt råder jag dig att prioritera helt andra datum att peta.
Jag käkat eva kasnke 8 ggr sammanlagt under några år, både utomland och i Sverige.
I helgen som var så fick jag dock tag på det igen, och käkade en på fredan och sen en på lördan. Mådde som en jävla prins och blev lack på mig själv som tagit massa annat skit som egentligen inte går att jämföra med eva.
Nu till min fråga: Ska dra på festival i sommar och tänkte köra med just Eva under kasnke 2-3 dagar. Hur ska jag bäst lägga upp detta? ska jag skita i att köra så långt race och kanske bara ta det 2 dagar och kasnke köra lite affe en dag istället?
Langa lite feedback till mig! Gärna om någon kunnig har lust att pma mig!
Läst i tråden en orkar inte läsa igenom alla mängder sider. Att ta nån xanor på söndagen när festivalen är slut kan väl inte skada heller?
Fan vad svårt det ska vara att hitta E. Min kran har bara försett mig med idioter som lurar mig på pengar.
Hur tror ni det skulle vara att ta ett par e-tabletter, må som en kung och sen ta livet av sig när ruset avtar? Det vore ju underbart. Har aldrig testat ecstasy men det låter som en bra ide tycker jag. Då dör man i lycka liksom. Bättre än att dö i misär?