Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-04, 21:04
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
blanda tjack med mdma om du vill dansa. de flesta blir avslappnade och stillasittandes av mdma.
Hade dragit tjack innan och blev ändå inte alls dansig.

Men jag kommer ihåg dig! Vi diskuterade det där med att jag även blev stillasittande och stel på tjack så det blev dubbel stillasittande-effekt så att säga.
Citera
2013-07-05, 09:27
Medlem
Hallå!
Har tänkt testa mdma för första gången. Vad jag läst så är det rekommenderat att ta det ute på en nattklubb så man kan träffa folk och dansa, vilket låter mer gött än att dega hemma i soffan, det gör man ju ändå hela tiden. De piller jag kommit över är 120mg styck från SR. Ska köra med en polare och ta en när jag kommit in på krogen, 120mg känns som en bra medeldos för första gången, inte för lite och inte för mycket. Förutom själva ruset verkar jag ha det mesta klart för mig efter att ha läst tråden, men jag undrar ändå:

*Hur vanligt är det att spy under uppgången?

*Alkohol påverkar ju ruset men är det lugnt att ta 1-2öl innan bara för att känna sig bekväm i krogmiljön?

*Bör man oroa sig över att "åka fast" eller är det hyfsat lugnt om man sköter det snyggt?

*Är det svårt att sköta det snyggt första gången? Alltså kommer man stå där med hakan i golvet och inte fatta nåt?
Citera
2013-07-05, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no1everreallydies
Hallå!
Har tänkt testa mdma för första gången. Vad jag läst så är det rekommenderat att ta det ute på en nattklubb så man kan träffa folk och dansa, vilket låter mer gött än att dega hemma i soffan, det gör man ju ändå hela tiden. De piller jag kommit över är 120mg styck från SR. Ska köra med en polare och ta en när jag kommit in på krogen, 120mg känns som en bra medeldos för första gången, inte för lite och inte för mycket. Förutom själva ruset verkar jag ha det mesta klart för mig efter att ha läst tråden, men jag undrar ändå:

*Alkohol påverkar ju ruset men är det lugnt att ta 1-2öl innan bara för att känna sig bekväm i krogmiljön?

*Bör man oroa sig över att "åka fast" eller är det hyfsat lugnt om man sköter det snyggt?

*Är det svårt att sköta det snyggt första gången? Alltså kommer man stå där med hakan i golvet och inte fatta nåt?

Det är olika hur många som spyr under uppgången, jag har bara spytt en gång och det var på nergången efter jag konsumerat 900mg på en kväll. Skönt var det.

Ta inte mdma på krogen förhelvete, tror du att du kan dölja det ifrån de civare som spanar där?eller vakter? Du får tefatspupiller, utvidgade ögon, möjlig käkspänningar och du kan inte hålla inne känslor eller snack.

Du kan inte sköta det snyggt första gången, om du är erfaren kan du sköta det snyggt.

Första gången kan ruset vara ganska påträngande till en början, efter ett tag släpper det men många stönar grymtar spänner upp och ner ögonen konstant under ett starkt mdma rus och det lär du få första gången.
Citera
2013-07-05, 14:07
Medlem
Mr.Pennypackers avatar
Citat:
Hallå!

Precis som inlägget ovan säger, ta det absolut inte på en krog/nattklubb med massa fulla människor. Du kommer ångra dig.

Har du använt några andra droger innan? MDMA är väldigt överväldigande när det slår på och även om du tror att du kan kontrollera dig under ruset kommer du där och då skita i vad du säger, du älskar ju alla och varför skulle de vilja dig något dumt?

Rekommenderar er att ta det i en mysig hemmamiljö första gången så ni vet vad som väntar. Därefter kan ni besluta er om ni tror att ni skulle trivas på en klubb. Personligen ser jag det som slöseri att ta MDMA och gå ut på krogen.
Citera
2013-07-05, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pennypacker
Precis som inlägget ovan säger, ta det absolut inte på en krog/nattklubb med massa fulla människor. Du kommer ångra dig.

Har du använt några andra droger innan? MDMA är väldigt överväldigande när det slår på och även om du tror att du kan kontrollera dig under ruset kommer du där och då skita i vad du säger, du älskar ju alla och varför skulle de vilja dig något dumt?

Rekommenderar er att ta det i en mysig hemmamiljö första gången så ni vet vad som väntar. Därefter kan ni besluta er om ni tror att ni skulle trivas på en klubb. Personligen ser jag det som slöseri att ta MDMA och gå ut på krogen.

Röker gräs ganska frekvent och testat svamp på låga doser tidigare. Men jag väljer nog ändå att lyssna på er, känns som för mycket kan gå fel om jag tar på krogen. Jag får fixa lite schyssta settings hemma då helt enkelt, god mat och musik? Nåt annat allmänt tips (typ "faaan jag önskar att jag gjorde/hade det sist jag tog mdma") att tänka på?
Citera
2013-07-07, 23:27
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Röker gräs ganska frekvent och testat svamp på låga doser tidigare. Men jag väljer nog ändå att lyssna på er, känns som för mycket kan gå fel om jag tar på krogen. Jag får fixa lite schyssta settings hemma då helt enkelt, god mat och musik? Nåt annat allmänt tips (typ "faaan jag önskar att jag gjorde/hade det sist jag tog mdma") att tänka på?

När jag tog MDMA för första gången var det på ett ståhej med skolan, var cirkus 1000 pers där. Samma dosering. Jag säger: kör på! Du kommer ha det för jävla roligt. Glöm inte tuggummi och stå på dansgolvet under kvällen så är det lugnt.

Skulle helt klart rekommendera att hellre ta det i klubbmiljö än i soffan hemma första gången.

Jag spydde min första gång så ett tips är att ta det lite piano nära en toalett när ni väntar på att rushen ska komma!

Vet att du kommer få en rolig kväll hur du än gör (men imo är det alltid MYCKET roligare att ta MDMA i festsammanhang och i klubbmiljö) så får önska en trevlig resa!

EDIT: Hade exakt samma erfarenhet av droger som dig också. Rökte frekvent och ätit svamp en gång och då sneade jag rätt hårt.
Citera
2013-07-08, 00:07
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
När jag tog MDMA för första gången var det på ett ståhej med skolan, var cirkus 1000 pers där. Samma dosering. Jag säger: kör på! Du kommer ha det för jävla roligt. Glöm inte tuggummi och stå på dansgolvet under kvällen så är det lugnt.

Skulle helt klart rekommendera att hellre ta det i klubbmiljö än i soffan hemma första gången.

Jag spydde min första gång så ett tips är att ta det lite piano nära en toalett när ni väntar på att rushen ska komma!

Vet att du kommer få en rolig kväll hur du än gör (men imo är det alltid MYCKET roligare att ta MDMA i festsammanhang och i klubbmiljö) så får önska en trevlig resa!

EDIT: Hade exakt samma erfarenhet av droger som dig också. Rökte frekvent och ätit svamp en gång och då sneade jag rätt hårt.

Som du säger är det härligt att ta E samtidigt som man är ute bland människor, men skulle nog ändå rekommendera att ta det i hemmamiljö första gången då det kan vara väldigt överväldigande. Jag själv tog denna substans första gången i hemmamiljö men gled sedan bort till klubben, var då helt svängd och kanonead.

Slutade med att jag mest låg och betedde mig allmänt skevt bland soffor inne på stället samtidigt som jag såg helt ufo ut vilket jag förstått nu att jag alltid gör när tagit något serotonergt, var därför så att säga ganska uppenbart vad jag hade gjort. Blev dock ingen torsk och jag hade en fin kväll och kom personer närmare än aldrig förr, men kan såhär i efterhand inte förstå hur jag vågade sätta mig i den situationen.

Som du säger, viktigt att ge sig ut på dansgolvet om man tar E på krogen. Annars är det väldigt lätt att man fastnar i någon mysig soffa eller liknande.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-07-08 kl. 00:11.
Citera
2013-07-08, 12:53
Medlem
bumbaclot.s avatar
Citat:

Tycker helt klart du ska pröva det i en lugn miljö hemma med några goda vänner. Man kan bli väldigt skev på MDMA, sist jag körde blev jag väldigt trippig av och till och jag hade tyckt det varit jobbigt att vara bland folk på klubb eller liknande då.
Citera
2013-07-08, 16:34
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Är det någon som kan dra lite dagsaktuella priser på Ecstasy? Vad kan man köpa en burk för och vad ska man sälja det för? Jag tänkte eventuellt börja sälja lite framöver, men vill veta om det e värt mödan.
Citera
2013-07-08, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Är det någon som kan dra lite dagsaktuella priser på Ecstasy? Vad kan man köpa en burk för och vad ska man sälja det för? Jag tänkte eventuellt börja sälja lite framöver, men vill veta om det e värt mödan.

Burk? Vad tror du att detta är? Läkemedel?
Du får ca 100st mellan 3-4000kr skulle jag säga... och du kan sälja 'snabbt' för 150kr/stycke eller om du vill vara ännu snabbare, 100kr stycke.

(Bulk pris på t.ex SR från någon vendor i UK/GER m.m)
Citera
2013-07-08, 17:27
Medlem
LawlessDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Burk? Vad tror du att detta är? Läkemedel?
Du får ca 100st mellan 3-4000kr skulle jag säga... och du kan sälja 'snabbt' för 150kr/stycke eller om du vill vara ännu snabbare, 100kr stycke.

(Bulk pris på t.ex SR från någon vendor i UK/GER m.m)

En person jag köpte av förr brukade köpa ett visst antal i burkar när det levererades. Bulkpris för 100st via en vanlig kontakt, ligger priset likvärdigt som på SR eller e de dyrare? Jag får tacka för infon.
Citera
2013-07-08, 22:22
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
En person jag köpte av förr brukade köpa ett visst antal i burkar när det levererades.
Att någon säljare stoppar ecstasyn i burkar betyder inte att det finns någon standardstorlek eller något standardpris på just en burk ecstasy. Du bör istället tala om antal tabletter samt kvaliteten på dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in