Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-03-30, 12:19
Medlem
adamfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Beror på hur mycket MDMA det innehåller, om du vet det? annars kan man kanske identifiera pillret om du beskriver eller lägger ut en bild på det
Hej.
bild1: https://anonfiles.com/file/337532d7c7f416d138176b1ae6a38e42

bild2: https://anonfiles.com/file/b57253ddfc58354eddadb71a3d4b9202

På bild 2 är det svårt att se men det var c:a 5 prickar där, nu har jag dock delat tabletten.
Och är det nästan omöjligt att sova på ectacy? Min Kompis sa det.
Mvh
Citera
2013-03-30, 12:37
Medlem
jeppezons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adamfan
Hej.

På bild 2 är det svårt att se men det var c:a 5 prickar där, nu har jag dock delat tabletten.
Mvh

Det är svårt men inte omöjligt. Så fort du börjar dala brukar iaf jag bli sömnig. Dock rekommenderar jag att ha någon att ligga o hålla om isf
Citera
2013-03-30, 12:38
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
Hej.

Mvh

Det är Blackberries. 150mg MDMA.

Anledning till att dom inte är svarta är att producenten gjorde något fel med färgning när han tillverkade dom.

Förövrigt riktigt fina knappar! Tror du kommer känna av på en halv. Vet flera stycken som har blivit skönat på en halv.

Sen finns det förövrigt en tråd klistrad om olika ecstasybatchar.

Och ja, under ruset är det helt omöjligt att sova men när det har gått över så somnar man som en prins!

Have fun!
Citera
2013-03-30, 13:19
Medlem
adamfans avatar
Okej tack för svaren! föresten tycker ni att det är bättre att spara till en fest eller bara någon kväll när man har tråkigt?
Mvh
Citera
2013-03-30, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Det är Blackberries. 150mg MDMA.

Anledning till att dom inte är svarta är att producenten gjorde något fel med färgning när han tillverkade dom.

Förövrigt riktigt fina knappar! Tror du kommer känna av på en halv. Vet flera stycken som har blivit skönat på en halv.

Sen finns det förövrigt en tråd klistrad om olika ecstasybatchar.

Och ja, under ruset är det helt omöjligt att sova men när det har gått över så somnar man som en prins!

Have fun!

De är inte enbart MDMA i de kan jag gå i god för. Men visst är dem bra, inte de bästa jag tagit och inte så mysigt som MDMA brukar vara. Annars ganska clean, varar ca 2timmar. Dessutom är inte alla blackberries svarta, det finns fler färger - har inte med tillverkningen att göra.

Citat:
Okej tack för svaren! föresten tycker ni att det är bättre att spara till en fest eller bara någon kväll när man har tråkigt?
Mvh

Tycker du ska ta det med din partner. För mig får jag bäst upplevelse när jag tar det med min partner, ser det som en kärleksdrog. Runt vänner fungerar det - men absolut bästa euforin och friden finner jag hos min partner.
Senast redigerad av testocyp 2013-03-30 kl. 15:25.
Citera
2013-03-30, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
De är inte enbart MDMA i de kan jag gå i god för. Men visst är dem bra, inte de bästa jag tagit och inte så mysigt som MDMA brukar vara. Annars ganska clean, varar ca 2timmar. Dessutom är inte alla blackberries svarta, det finns fler färger - har inte med tillverkningen att göra.

Vet helt ärligt inte vad du har fått tag i för Blackberries. Dom innehåller enbart MDMA och funkar utmärkt. Och jo, det har visst med tillverknigen att göra. Om du går på XTCEXPRESS profil på SR (han som säljer Blackberries) så ser du att det är precis det han säger.

Så ja...

EDIT: Ser att vissa andra faktiskt säger det du säger. Så det kanske stämmer för dom senare batcherna, provade dom svarta och den första missfärgade och då funkade dom iallafall exakt lika bra. Men helt ärligt så tror jag att det är något någon har fått för sig sen har det spridit sig.

EDIT2: Ser nu att XTCEXPRESS har tagit bort det från sin profil, men stog där tidigare. Säkerligen någon annan än jag som såg det.
Senast redigerad av Theloveforthemusic 2013-03-30 kl. 19:24.
Citera
2013-03-30, 22:36
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Mvh

Om du ska testa för första gången tycker jag att du ska göra det i en hemmamiljö. Antingen ensam eller med en eller ett par vänner. Eller med pojkvän/flickvän om du har det.
Ladda upp med mjuka kuddar/täcken, skön musik, tuggummi och iskallt vatten. Då kommer du få en kväll du lär minnas livet ut.

Självklart kan du uppleva en magisk kväll även om du väljer att droppa på en fest, men tycker det känns både säkrare och mer givande att göra det på en lugn och skön plats.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-03-30 kl. 22:38.
Citera
2013-03-30, 23:20
Medlem
adamfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Om du ska testa för första gången tycker jag att du ska göra det i en hemmamiljö. Antingen ensam eller med en eller ett par vänner. Eller med pojkvän/flickvän om du har det.
Ladda upp med mjuka kuddar/täcken, skön musik, tuggummi och iskallt vatten. Då kommer du få en kväll du lär minnas livet ut.

Självklart kan du uppleva en magisk kväll även om du väljer att droppa på en fest, men tycker det känns både säkrare och mer givande att göra det på en lugn och skön plats.
Okej då blir det någon kväll under veckan, Tack för alla svar och tips!
Mvh
Citera
2013-03-30, 23:28
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Okej då blir det någon kväll under veckan, Tack för alla svar och tips!
Mvh

Lycka till och knarka lugnt!
Citera
2013-03-30, 23:31
Medlem
Lukasohais avatar
Have fun!
Citera
2013-03-31, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
Vet helt ärligt inte vad du har fått tag i för Blackberries. Dom innehåller enbart MDMA och funkar utmärkt. Och jo, det har visst med tillverknigen att göra. Om du går på XTCEXPRESS profil på SR (han som säljer Blackberries) så ser du att det är precis det han säger.

Så ja...

EDIT: Ser att vissa andra faktiskt säger det du säger. Så det kanske stämmer för dom senare batcherna, provade dom svarta och den första missfärgade och då funkade dom iallafall exakt lika bra. Men helt ärligt så tror jag att det är något någon har fått för sig sen har det spridit sig.

EDIT2: Ser nu att XTCEXPRESS har tagit bort det från sin profil, men stog där tidigare. Säkerligen någon annan än jag som såg det.

Jag vet vart de kommer ifrån, det finns lila blackberries, det finns blåa. Det har inte med tillverkningen att göra. Han säger att det är 150mg MDMA i de, japp. Däremot ställer jag mig tveksam till hur andra knappar jag tagit har varit så mycket mer clean rus, dessutom längre rus. Det finns MDA eller någonting annat i blackberries utöver MDMA.

Visst är de bra, men knappar med enbart MDMA i känns på ett helt annat plan en mysigare känsla, en mer clean.
Citera
2013-03-31, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Jag vet vart de kommer ifrån, det finns lila blackberries, det finns blåa. Det har inte med tillverkningen att göra. Han säger att det är 150mg MDMA i de, japp. Däremot ställer jag mig tveksam till hur andra knappar jag tagit har varit så mycket mer clean rus, dessutom längre rus. Det finns MDA eller någonting annat i blackberries utöver MDMA.

Visst är de bra, men knappar med enbart MDMA i känns på ett helt annat plan en mysigare känsla, en mer clean.

Om det inte har med tillverkning att göra varför skulle då källan till knapparna påstå det?
Vad har du att backa upp ditt påstående med? Jag vet iallafall att alla gånger jag har tagit Blackberries har jag inte fått några hallisar alls. Tror du överdoserar när du tar knappar om du påstår att dom innehåller MDA.

Sen vad är det för blåa du pratar om? Aldrig hört talas om, ingen annan jag känner heller. Finns heller ingenting om dom på pillreports. Inte ens google vet någontig om blåa blackberries, om man inte pratar om mobiltelefoner då...
Senast redigerad av Theloveforthemusic 2013-03-31 kl. 00:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in