Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-04-21, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEPRESSIV
Jag hade väntat längre, framförallt pga den höga dosen. Varför ta sådana höga doser?

Asså, det är ett bra tillfälle för mig att ta det. Skulle gärna inte vilja skippa det. Det är en engångshändelse, så återigen, hur tror ni att det kommer slå? Lika bra? Fullt medveten om att det bara är några veckor.
Citera
2014-04-21, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladmedmos
.
Jag tror det kommer slå lika bra. Är det ett bra tillfälle som du inte vill missa så tycker jag du ska köra. Jag har tagit MDMA igen redan efter några dagar och fått riktigt bra effekt.
Citera
2014-04-21, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Endofin
Jag tror det kommer slå lika bra. Är det ett bra tillfälle som du inte vill missa så tycker jag du ska köra. Jag har tagit MDMA igen redan efter några dagar och fått riktigt bra effekt.

Tack för svaret uppskattas
Citera
2014-04-21, 20:51
Bannlyst
Gröna android tabs, med 200-220mg MDMA i, vad hade ni kunnat tänka er betala styck för dem?
Citera
2014-04-21, 21:29
Medlem
MrWalross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jesusofrave
Gröna android tabs, med 200-220mg MDMA i, vad hade ni kunnat tänka er betala styck för dem?

200kr, hörde de va bra tryck i de!
Citera
2014-04-21, 22:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrWalros
200kr, hörde de va bra tryck i de!
Okej, tack!
Citera
2014-04-21, 23:58
Medlem
Tresbs avatar
Citat:
Om man kört 400-500 mg mdma-pulver i helgen, och kör samma mängd 3-4 veckor senare, kommer det att slå lika bra då? Efter det blir det ett längre uppehåll på några månader.

Jag tog 400mg för två månader sen ca 200 helgen därpå. Ingen magisk och skön euforikänsla. Tog ytterliggare 280 två veckor senare, samma sak där, knappt någon eufori utan mest speedad och pratglad. Nu hag har jag bestämt att ta en paus på tre månader.
Citera
2014-04-22, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tresb
.
Om du får för dig att upprepa det där någon gång så ta 200 första gången, sen avslutar du med den feta.
Citera
2014-04-22, 10:06
Medlem
Citat:
Asså, det är ett bra tillfälle för mig att ta det. Skulle gärna inte vilja skippa det. Det är en engångshändelse, så återigen, hur tror ni att det kommer slå? Lika bra? Fullt medveten om att det bara är några veckor.

Inte lika bra,
men att underskattas ska set and setting inte göras. det kan bli jävligt bra om tillfället är precis som du säger, ett väldigt bra tillfälle för dig.
Citera
2014-04-24, 07:33
Medlem
Risplockarns avatar
Hände något konstigt förra gången jag tog E. Jag hade tagit 1,2g lyrica (hög tolerans) kanske 8-12 timmar före, följt av en 7-8 starköl och tog sedan E. Misstänker att jag kan ha krampat, men har inget minne av det. Jag mådde fantastiskt bra, men precis när det skulle peaka så blev jag helt förlamad, låg i sängen och kunde inte röra mig, spydde en massa vätska (låg som tur var på sidan) och tror jag kissade på mig lite också . Precis efter det kunde jag röra mig igen, och då mådde jag helt fantastiskt, vet bara inte vad fan som hände där.

Efter detta kommer jag inte ihåg så mycket, men jag avslutade natten med ytterligare 3-4 öl. Efter det är det svart, och jag vaknar sittandes mitt på golvet med en jävla smärta i hela kroppen och huvudet. Tror ni jag kan ha fått ett EP-anfall där? Jag gjorde förresten en CT-scan (datortomografi) några veckor efter detta av andra orsaker, och där såg allt bra ut iaf. Vad tror ni?
Citera
2014-04-26, 00:35
Medlem
melonfarmer90s avatar
Tjena, är i Oslo och har fått tag i rött mdma. Inte rosa, utan helt rött. Någon som vet om det är bra eller dåligt? Eller om det ens är mdma?
Citera
2014-04-26, 04:45
Medlem
Hej igen !

Jo, sen sist jag använde mdma (ca. en vecka sedan), så har jag några gånger om dagen upplevt små små yrseltillstånd, inte ens 5 sekunder långa. Ungefär så man kan känna när ruset börjar slå, fast väldigt svagt. Det kommer lite då och då, det gör inte så mycket och påverkar mig inte negativt, men är lite irriterande och jag har ju som sagt ingen aning om vad det är. Minns inte att jag kände samma efter förra gången jag använde mdma. Men men, nånsom förstår vad jag menar??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in