Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-04, 10:53
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haha1234
Drick myyyyycket vatten=) I värsta fall får du väl pissa en gång till men då är det väl ute ur kroppen

Är det så? Kom på att det var två tredjedelar och inte 1 och 1/3. Så det bör väl vara lugnt? Ska jag röra på mig mycket, dricka mycket vatten? Äta något speciellt eller undvika någon specifik typ av mat? Är ju trots allt 5 dagar och 12 timmar till provet fr.o.m att jag tog det, men ligger kanske lite på gränsen? Fan jävla alkohol att man ska tappa omdömet.
Citera
2013-07-04, 11:09
Medlem
ant's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Är det så? Kom på att det var två tredjedelar och inte 1 och 1/3. Så det bör väl vara lugnt? Ska jag röra på mig mycket, dricka mycket vatten? Äta något speciellt eller undvika någon specifik typ av mat? Är ju trots allt 5 dagar och 12 timmar till provet fr.o.m att jag tog det, men ligger kanske lite på gränsen? Fan jävla alkohol att man ska tappa omdömet.
Det är lugnt, du kommer klara det. Antar att detta var engångsföreteelse, och du borde således vara ren inom två, max tre, dagar. Rent generellt så är det efter ett regelbundet bruk det kan spåras i pisset en längre tid.

Om du vill vara helt säker kan du ju komma ihåg att klunka lite vatten de kommande dagarna, och pissa en gång på måndagen innan du ska lämna ditt urinprov så att du inte lämnar "morgonpisset". Men som sagt, jag hade inte oroat mig särskilt mycket om jag varit du.
Citera
2013-07-04, 11:32
Medlem
Brmcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ant'
Det är lugnt, du kommer klara det. Antar att detta var engångsföreteelse, och du borde således vara ren inom två, max tre, dagar. Rent generellt så är det efter ett regelbundet bruk det kan spåras i pisset en längre tid.

Om du vill vara helt säker kan du ju komma ihåg att klunka lite vatten de kommande dagarna, och pissa en gång på måndagen innan du ska lämna ditt urinprov så att du inte lämnar "morgonpisset". Men som sagt, jag hade inte oroat mig särskilt mycket om jag varit du.

Absolut! Första gången. Men fan vad lugnande inlägg, tackar. Får ju skylla mig själv liksom, men ändå.

Ah ska klunka vatten, sen hade jag tänkt springa 2 gånger innan dess om hälsan tillåter. Är inte förens halv 6 på kvällen jag ska pissa, så hinner kissa 2 gånger innan säkert!
Citera
2013-07-04, 11:51
Moderator
kvm3s avatar
Vidare frågor om drogtestning kan ställas i [FAQ om drogtestning].

/Mod
Citera
2013-07-04, 17:00
Medlem
Snucks avatar
Snabb fråga bara, om man har beställt lite godis från silkroad till påhittad låda (företagsnamn) och man istället för grejerna får ett brev från posten att man har något att hämta mot uppvisande av leg betyder det att de misstänker ngt?
Kommer all post bli stoppad till den lådan?
Någon som vet? För så jävla stealth kan de väl inte packa några piller att det inte lämnas direkt i lådan?
Citera
2013-07-04, 17:21
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brmc
Drick kopiösa mängder kreatin så blir provet oläsligt, när du sen får ta om det är du ren
Citera
2013-07-04, 17:26
Medlem
SwirlyShirleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuck
Snabb fråga bara, om man har beställt lite godis från silkroad till påhittad låda (företagsnamn) och man istället för grejerna får ett brev från posten att man har något att hämta mot uppvisande av leg betyder det att de misstänker ngt?
Kommer all post bli stoppad till den lådan?
Någon som vet? För så jävla stealth kan de väl inte packa några piller att det inte lämnas direkt i lådan?

misstänker de något så har polisen rätt att öppna, och då skulle det inte var posten som hörde av sig
Citera
2013-07-04, 19:53
Medlem
Någon som har testat blåa spöken?
Citera
2013-07-04, 20:00
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
Någon som har testat blåa spöken?

Är dom köpta på SR så är dom inget att ha. annars vet jag ej
Citera
2013-07-04, 20:36
Medlem
Okej. Gröna frågetecken var grymma iaf
Citera
2013-07-04, 20:39
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
Okej. Gröna frågetecken var grymma iaf
Blev du dansig på dem? Jag blev så jävla stillasittande men pratglad på dem blå i alla fall
Citera
2013-07-04, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Blev du dansig på dem? Jag blev så jävla stillasittande men pratglad på dem blå i alla fall

blanda tjack med mdma om du vill dansa. de flesta blir avslappnade och stillasittandes av mdma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in