Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-07-09, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
Burk? Vad tror du att detta är? Läkemedel?
Du får ca 100st mellan 3-4000kr skulle jag säga... och du kan sälja 'snabbt' för 150kr/stycke eller om du vill vara ännu snabbare, 100kr stycke.

(Bulk pris på t.ex SR från någon vendor i UK/GER m.m)

Aldrig hört talas om uttrycket "100-burk"? Brukar användas rätt ofta när det gäller E, av någon anledning.
Citera
2013-07-09, 17:43
Medlem
Blanda 2G MDMA i en 70's vodka, skaka om, hållbarhet?

Som rubriken tyder är det nya påfundet att blanda 2G MDMA i en färsk 70's GreyGoose, skaka om rejält och låta den stå en vecka. Kommer vi känna av MDMAt när vi sedan förtär? Håller det sig i vodkan?
Citera
2013-07-09, 18:10
Medlem
Rebelxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milliondollarbebis
Som rubriken tyder är det nya påfundet att blanda 2G MDMA i en färsk 70's GreyGoose, skaka om rejält och låta den stå en vecka. Kommer vi känna av MDMAt när vi sedan förtär? Håller det sig i vodkan?

Det ska nog inte vara några problem.
Men varför skulle du vilja göra det?

Beställde 30g (tror jag det var) DXM för länge länge sedan, som jag blandade ut i en 70's för att kunna dosera det lite bättre.
Smakade skit. Oavsett hur mycket man spädde ut det.

Nu är ju 2g rätt mycket mindre och tror inte något i hela världen kan smaka värre än DXM, men förstår inte tanken bakom ändå?
Citera
2013-07-09, 18:20
Medlem
pajjpens avatar
Förstör inte mdmat med sprit
Citera
2013-07-09, 18:37
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Blanda 2G MDMA i en 70's vodka, skaka om, hållbarhet? infogad.

/Mod
Citera
2013-07-09, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LawlessDarkness
Är det någon som kan dra lite dagsaktuella priser på Ecstasy? Vad kan man köpa en burk för och vad ska man sälja det för? Jag tänkte eventuellt börja sälja lite framöver, men vill veta om det e värt mödan.

Jag köpte en tablett för 200kr för några dagar sedan. Jag var dock ganska desperat då det var första gången jag skulle prova vilket gjorde mig villig att lägga lite extra (vad jag vet brukar det väl vara mer 150 kr om man känner rätt personer) bara för att få det överstökat. Jag bor även i en liten stad vilket minskar utbudet men om du också gör det finns det ju alltid folk som mig som du kan utnyttja.
Citera
2013-07-09, 23:08
Medlem
MauroSpockos avatar
Lång onset + svag effekt av MDMA

Jag tog MDMA för första gången för ett par veckor sen, två kvällar med två hela dagars mellanrum. Enligt kompisen som hade det bör var och en av oss som tog ha fått i oss cirka 100 mg, kanske lite mindre, den första gången. Andra gången lite mer.

Första gången tog jag det rent oralt (slicka på fingret), i fyra omgångar tror jag, varav den första var störst. Det tog ungefär tre timmar innan jag kände något. När det väl kom steg det gradvis under någon halvtimme till en nivå där det kändes som att allting var jävligt trevligt, lite som att vara nära någon man är kär i, plus att vara ganska obekymrad över det mesta, men knappast någon eufori eller att några sociala spärrar släppte. Mest som att trivas väldigt bra.

Andra gången bombade jag i två omgångar med kanske tre timmars mellanrum. Från första bomben tog det nog fyra, fem timmar innan något hände, och då var det ännu svagare än första gången. Effekten tog helt slut efter någon timme för att komma tillbaks när jag reste mig från soffan där jag legat och myst och började dansa istället. Sen dalade det rätt fort och det nådde aldrig någon riktig höjd. Jag kände mig mer peppad än normalt, men inte mer peppad än jag kan bli på bara alkohol om omständigheterna är rätt.

De andra som jag tog det med verkade ha fått mycket mer effekt, och känt av det mycket snabbare än mig. Jag tyckte mest att det kändes jävligt najs, men inte "WOW YES". Kan det vara psykologiskt? Jag är ganska ospontan och stel som person normalt sett, har en vana att se allting från ett distanserat utifrånperspektiv som inte försvann minsta lilla på MDMA. Kan det spela in? Jag väger inte mycket och hade aldrig tagit det förut. Jag drack knappt någon alkohol vid tillfällena.

Mvh total nybörjare
Citera
2013-07-09, 23:18
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Lång onset + svag effekt av MDMA infogad.

/Mod
Citera
2013-07-09, 23:29
Medlem
lagomsmarts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Jag tog MDMA för första gången för ett par veckor sen, två kvällar med två hela dagars mellanrum. Enligt kompisen som hade det bör var och en av oss som tog ha fått i oss cirka 100 mg, kanske lite mindre, den första gången. Andra gången lite mer.

Första gången tog jag det rent oralt (slicka på fingret), i fyra omgångar tror jag, varav den första var störst. Det tog ungefär tre timmar innan jag kände något. När det väl kom steg det gradvis under någon halvtimme till en nivå där det kändes som att allting var jävligt trevligt, lite som att vara nära någon man är kär i, plus att vara ganska obekymrad över det mesta, men knappast någon eufori eller att några sociala spärrar släppte. Mest som att trivas väldigt bra.

Andra gången bombade jag i två omgångar med kanske tre timmars mellanrum. Från första bomben tog det nog fyra, fem timmar innan något hände, och då var det ännu svagare än första gången. Effekten tog helt slut efter någon timme för att komma tillbaks när jag reste mig från soffan där jag legat och myst och började dansa istället. Sen dalade det rätt fort och det nådde aldrig någon riktig höjd. Jag kände mig mer peppad än normalt, men inte mer peppad än jag kan bli på bara alkohol om omständigheterna är rätt.

De andra som jag tog det med verkade ha fått mycket mer effekt, och känt av det mycket snabbare än mig. Jag tyckte mest att det kändes jävligt najs, men inte "WOW YES". Kan det vara psykologiskt? Jag är ganska ospontan och stel som person normalt sett, har en vana att se allting från ett distanserat utifrånperspektiv som inte försvann minsta lilla på MDMA. Kan det spela in? Jag väger inte mycket och hade aldrig tagit det förut. Jag drack knappt någon alkohol vid tillfällena.

Mvh total nybörjare

Tog du alltså drygt 100mg totalt andra gången? Eller var det drygt 100mg per bomb?
Jag tror du behöver öka dosen.

Tar du några andra droger/läkemedel?
Citera
2013-07-09, 23:41
Medlem
MauroSpockos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lagomsmart
Tog du alltså drygt 100mg totalt andra gången? Eller var det drygt 100mg per bomb?
Jag tror du behöver öka dosen.

Tar du några andra droger/läkemedel?
Sammanlagt drygt 100 mg andra gången. Jag tar ingenting annat, varken droger eller läkemedel.

Klart man kan öka dosen och det hjälper säkert, men jag undrar varför de andra i samma sällskap (varav två är typ vaneknarkare) fick mer effekt än mig, och framför allt varför det tog så satans lång tid innan det kändes överhuvudtaget.
Citera
2013-07-10, 11:29
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MauroSpocko
Sammanlagt drygt 100 mg andra gången. Jag tar ingenting annat, varken droger eller läkemedel.

Klart man kan öka dosen och det hjälper säkert, men jag undrar varför de andra i samma sällskap (varav två är typ vaneknarkare) fick mer effekt än mig, och framför allt varför det tog så satans lång tid innan det kändes överhuvudtaget.

Har varit med om att vissa behöver betydligt större mängd mdma än andra. och där det dessutom kan ta uppemot 4 timmar innan personen får effekt. vi har suttit tok Eade och haft så jävla kul sen när vi börjar bli slitna så kickar det igång för den som suttit och varit sur hela kvällen. och då har vi varit så slitna vi knappt orkat med den Tok eade personen

problemet här är att många fyller på för att dom inte får effekt i rätt tid. sen när det slår på PANG så är dom för Eade och lägger sig på golvet och gråter och älskjar alla
Citera
2013-07-12, 01:36
Medlem
Fråga om XTC.

Hej! Har snortat linor - inte allt på en gång, men väntat på kicken och när jag känt av den tog jag mer linor. Har tagit dessa "blåa spöken" ett antal gånger förut, köpte dom av en kran jag litar på. Men nu till problemet: Jag känner mig typ förvirrad, rädd, men som att det kommer kicka mer och mer snart.. Ska XTC vara såhär eller är det möjligt att han gav mig annan skit? Och har inte stora pupiller, vilket jag hade förra gången jag tog..

Förlåt för konstigt inlägg, men svårt att skriva då jag ändå känner mig hög, fråga om det är nåt ni inte förstår! Förlåt för rörigt, tack på förhand!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in