Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-01-06, 23:29
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Magitimmen MDMA infogad.

/Mod
Citera
2013-01-07, 11:36
Medlem
tankels avatar
Hjälp mig!
Jag intog ca 350 mg tramadol den 3 jan och tänkte ikv ta mdma. Kan detta bli problem med tanke på att båda substanserna påverkar seratoninet? Kan effekten av mdma:t utebli eller försämras? Borde jag spara mig till en annan kväll?
Är just nu i Thailand och skulle därför uppskatta snabba svar pga tidsskillnaden...det börjar dra ihop sig frid!
Citera
2013-01-07, 12:23
Medlem
Finns det MDMA att få tag på inrikes?
Citera
2013-01-07, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damaf
Finns det MDMA att få tag på inrikes?
jaarå
Citera
2013-01-07, 14:11
Medlem
POMJUP53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muppen102
Hej på er

Lite nyförälskad i MDMA, men euforin är för kortvarig!?

Jag och min tjej får 1,5- max 2 maagiska timmar som följs av ett rus av annan karaktär: slött välmående som är helt ok, men inte mer

Är det så ni andra upplever det?

Vi har skippat bombandet- blandat i vatten bara i vacker grimas vid intaget.... Sen mindre påfyllning efter drygt en timme...men ack nej.. Påfyllningen återupptar/ förlänger inte det magiska fönstret, trots ganska höga doser ( runt 0,3 för mig sammanlagt )

Kram på er!

Jag rekommenderar verkligen 6-APB om du är ute efter längre eufori. Själv finns jag knappt kvar på planeten efter en bomb på 300-400mg, och du får elefanteufori i 5-6h för att sen dala i 2-3h. 6-APB slår MDMA på fingrarna 7/7 dagar i veckan.

R E K A S !
Citera
2013-01-07, 15:24
Medlem
POMJUP53s avatar
Fick hem lite MDMA idag och även mitt EZ-test. Testet gick rätt snabbt till kolsvart när jag la i samplet.

Det här är dock inget som talar om kvalitén på produkten utan endast att det innehåller MDMA?
Citera
2013-01-07, 16:57
Medlem
Buutchlols avatar
Citat:
Hej på er

Jag och min tjej får 1,5- max 2 maagiska timmar som följs av ett rus av annan karaktär: slött välmående som är helt ok, men inte mer

Vi har skippat bombandet- blandat i vatten bara i vacker grimas vid intaget.... Sen mindre påfyllning efter drygt en timme...men ack nej.. Påfyllningen återupptar/ förlänger inte det magiska fönstret, trots ganska höga doser ( runt 0,3 för mig sammanlagt )

Kram på er!

Euforin brukar inte hålla längre för mig heller. Men den kommer tillbaka när jag bombar igen. Vet inte om det blir ett "hårdare" rus om du bombar eller dricker det, men när vi bombar så blir det alltid skitbra rus. Jag fyller dock på med lika stora bomber när det är dags.
Citera
2013-01-07, 21:33
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Hej på er

Kram på er!
Samma här, och för varje påfyllning blir jag bara allt mer förvirrad och får allt mer hallisar.
Citera
2013-01-07, 21:39
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Fick hem lite MDMA idag och även mitt EZ-test. Testet gick rätt snabbt till kolsvart när jag la i samplet.

Det här är dock inget som talar om kvalitén på produkten utan endast att det innehåller MDMA?
MDMA är för det mesta en ren produkt, kvalitén borde egentligen inte skilja mellan olika batcher om det är MDMA och inget annat. Hela 84% grejen vissa snackar om är för att det säljs för det mesta i saltform, där Cl atomen ökar molekylvikten med 16%, så man säger att det är 84% rent. Sen får man ju aldrig 100% rent MDMA/MDMA.HCl, kommer alltid vara andra molekyler i det, och beroende på hur bra man tvättar skiljer det ju sig lite. Kanske lite aceton som inte evaporerat eller nått sånt men det borde det ha gjort om du inte fått dagsfärskt.
Citera
2013-01-08, 16:00
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Går det bra att ta lite E på ett event, säg 90mg och kunna dölja det för vakter och dylikt?
Jag har ingen erfarenhet av doser under 400mg och jag vet att jag skulle torska direkt om jag tog en sån dos i Sverige. Får man bara en liten kick av små doser, så man kan festa på med alkohol men ändå få lite av myskänslan?
Har petat mdma flertal gånger på olika nattklubbar och raves i sthlm utan problem. Vakterna bryr sig inte speciellt mycket, det är isåfall civilare du ska hålla ett öga öppet för. Folk är fulla och ingen märker ett skit.

Har stått i krogköer på Stureplan kl 04 på morgonen med ögon större än ett rådjur som är påväg att bli påkört och kommit in.

Rulla på! (doseringar jag kört: 160mg + 120 refill)
Citera
2013-01-08, 17:12
Medlem
kruxifluxdeluxs avatar
Hur stor risk är det att få Serotonergt syndrom om man äter E idag, när man tog det på nyår?

Äter inga SSRI mediciner eller någonting sånt, tacksam för svar.

Mvh
Citera
2013-01-08, 18:07
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kruxifluxdelux
Hur stor risk är det att få Serotonergt syndrom om man äter E idag, när man tog det på nyår?

Äter inga SSRI mediciner eller någonting sånt, tacksam för svar.

Mvh
<1% skulle jag tro, säkert mycket lägre än så. Såvida du inte har genetiska anlag för det, om det nu finns, så hade risken fortfarande varit låg. Det är lugnt, folk har knaprat E som galningar och fortfarande klarat sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in