Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-27, 21:44
Medlem
Troligtvis kommer du inte få vare sig benzo eller sömnpiller då dessa kräver ett ordination. Din förklaring att du brukat en olaglig substans och nu har svårt att sova kommer inte hjälpa dig att få utskrivet ett receptbelagt läkemedel.

Huruvida 5htp kommer hjälpa dig kan jag inte svara på då jag vet för lite om det.

Men en varierad kost, motion och vila är väll de tips jag kan ge dig (men det visste du säkert redan)....Samt att inte inta ta så mkt mdma på samma tillfälle igen

Krya på dig!
Citera
2020-12-28, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Escheren
Troligtvis kommer du inte få vare sig benzo eller sömnpiller då dessa kräver ett ordination. Din förklaring att du brukat en olaglig substans och nu har svårt att sova kommer inte hjälpa dig att få utskrivet ett receptbelagt läkemedel.

Huruvida 5htp kommer hjälpa dig kan jag inte svara på då jag vet för lite om det.

Men en varierad kost, motion och vila är väll de tips jag kan ge dig (men det visste du säkert redan)....Samt att inte inta ta så mkt mdma på samma tillfälle igen

Krya på dig!
Tack för svar vännen! Fick propavan och receptfritt ångestdämpande av läkare, samt lite benzo/diazepam av min granne. Mår redan mycket bättre. Kommer aldrig mer ta centralstimulerande droger igen, fyfan asså. Uppskattar att du tog din tid att svara, tack!
Citera
2020-12-28, 10:37
Moderator
kvm3s avatar
Tråden MDMA + Badtunna infogad.

/Mod
Citera
2020-12-30, 12:51
Medlem
Tagit M ganska mycket, såpass att jag byggt upp tolerans iaf, men jag har aldrig haft comedown eller ens mått lite dåligt dagen efter, tog tom i en hel vecka en gång. Undrar bara vad the science bakom detta är?? Mdma ska ju tömma seratoninet så det är ju endast logiskt att få comedown
Citera
2021-01-01, 14:12
Medlem
Har en fråga till er legender, ni som aldrig slutade och än lever.

Finns lite trådar som säger att intag av aminosyran N-acetyl cysteine nollställer tolerans och att känslan alltid blir som första gången. Nån som kan uttala sig om detta? För jag har aldrig återupplevt det som hände första gången.
Citera
2021-01-02, 15:00
Medlem
Tropexs avatar
Hur klokt eller oklokt att ta en halv orange Philip-Phlein (150 mg?) då jag varit vaken i 3 dygn på dos. Förutom kanske 3 timmar sömn i natt samt lite mikrosömn. Har inte tagit mer än en 0.5a dos men det höll i sig bieffekter och vakenhet längre. Tog nog max en 0.1 kl 11 idag i näsan. Hade varit trevligt att va lite på humör resten av kvällen men är rädd om hjärtat.
Det sticker lite ibland i kroppen och hjärtat nån sekund - det verkar vara när blodtrycket regleras så är inte nojjig. Men vet inte om det kan vara farligt riktigt att ta E. Förhoppningsvis somnar jag 2 timmar snart och då borde det vara lugnt men kommer säkert inte gå sova. Innan tjacket kl 11 tog jag en lina igår runt 5-tiden på dagen ca 0.2. Tog även en Ipren nu så blodet pumpar lite lättare, men har druckit vatten. Varit vaken sen nyår förutom lilla sömnen. Tack PS 150 mg blir ca 2 mg/per kroppsvikt.
Senast redigerad av Tropex 2021-01-02 kl. 15:07.
Citera
2021-01-03, 17:15
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Hur klokt eller oklokt att ta en halv orange Philip-Phlein (150 mg?) då jag varit vaken i 3 dygn på dos. Förutom kanske 3 timmar sömn i natt samt lite mikrosömn. Har inte tagit mer än en 0.5a dos men det höll i sig bieffekter och vakenhet längre. Tog nog max en 0.1 kl 11 idag i näsan. Hade varit trevligt att va lite på humör resten av kvällen men är rädd om hjärtat.
Det sticker lite ibland i kroppen och hjärtat nån sekund - det verkar vara när blodtrycket regleras så är inte nojjig. Men vet inte om det kan vara farligt riktigt att ta E. Förhoppningsvis somnar jag 2 timmar snart och då borde det vara lugnt men kommer säkert inte gå sova. Innan tjacket kl 11 tog jag en lina igår runt 5-tiden på dagen ca 0.2. Tog även en Ipren nu så blodet pumpar lite lättare, men har druckit vatten. Varit vaken sen nyår förutom lilla sömnen. Tack PS 150 mg blir ca 2 mg/per kroppsvikt.
Dålig idé. Låt bli.
Citera
2021-01-03, 18:23
Medlem
Xhamsterns avatar
Körde rent MDMA (testat med regent) och ketamin i måndags (28e) vilket som vanligt var underbart. Åt och drack nyttigt och tog extra vitaminer och magnesium. Lite sliten men knappt något annat. Tog 5-HTP dagarna efter.

Sedan var det nyår. Firade med två vänner, det var bara alkohol inblandat men vi alla drack ganska mkt. Mådde ok på morgonen, har annars en tendens att ha huvudvärk och en massa illamående. Vi käkade frukost och därefter åkte jag hem. Framåt eftermiddagen fick jag en sån sjuk ångest och oroade mig över allt från jobb, förhållande, boende till världens framtid typ. Pulsen åkte jo-jo och jag fick ta några xanor för att somna. Gårdagen var bättre, men var tvungen att ta en xanor vid sänggående. Mår nästan som vanligt idag.

Är det dopaminet som ställer till det vid sådana tillfällen? Har fått ångest tidigare av MDMA men då hade jag tagit för tätt inpå varandra. Sprit ger mig för det mesta fysiskt illamående, men aldrig den psykiska biten.

Nyårslöftet blir att lägga drogerna på hyllan för ett tag framöver.
Citera
2021-01-04, 15:37
Medlem
Fick hem ecstasy.
Luktar lakrits, hårda, bra pressade.

Fanta på ena sidan och mindre nl på andra.
Spyr nästan av doften....kommer ihåg från ungdomen när jag tugga e... FYFAN.

Inte tagit e på 4-5 år.

https://imgur.com/a/Wq7oGHF
Citera
2021-01-04, 15:41
Medlem
Tropexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kvm3
Dålig idé. Låt bli.

Heh jo. Hade förväntat mig ett litet lugnare rus i sängen bara... blev istället rejält maxad och två hjärtslag där jag trodde det var över. Nu återhämtning.
Citera
2021-01-04, 22:21
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropex
Heh jo. Hade förväntat mig ett litet lugnare rus i sängen bara... blev istället rejält maxad och två hjärtslag där jag trodde det var över. Nu återhämtning.
Synd att du gjorde det överhuvudtaget, men skönt att det inte slutade värre. Låt detta bli en lärdom till nästa gång.
Citera
2021-01-10, 14:42
Medlem
Tja! Det är så att jag tog ca 800mg Tramadol och 600 mg Lyrica igår. Och idag har jag tagit 100mg Tramadol och 300mg Lyrica, min fråga är om jag kan ta E om det par timmar? Kommer det första eller boosta min tripp?
Mvh ^^,
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in