Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-15, 14:40
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym747
En grej jag kom och tänka på, finns det någon risk att MDMA blir dåligt om man inte rör det på några månader? Jag tänkte beställa lite och ha till helgen, men spara resten till i sommar. Är det en dålig idé?

Kan tänka mig att MDMA håller sig ungefär lika bra likt jämförelse med ecstasypuckar. Låt det ligga på en torr och mörk plats så klarar det sig säkert fint.
Senast redigerad av Presentpapper 2013-01-15 kl. 15:02.
Citera
2013-01-15, 15:08
Medlem
Theloveforthemusics avatar
Citat:
En grej jag kom och tänka på, finns det någon risk att MDMA blir dåligt om man inte rör det på några månader? Jag tänkte beställa lite och ha till helgen, men spara resten till i sommar. Är det en dålig idé?

E brukar inte hålla längre än ett par veckor... Av den simpla anledningen att man käkar upp skiten istället för att låta bli
Citera
2013-01-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flunklunk
Körde MDMA i fredags, och det blev sammalagt ca 0,3 på två omgångar (0,2 sen 0,1). Väldigt potent på 85% renlighet, och under ruset så bestämdes det att det skulle köras en runda till idag men en gammal vän som aldrig testat. Eftersom jag inte har särskilt mycket kvar kommer han få 0,15 medan jag kör på en 0,2a.

Jag har kört lite tidigare, kanske 6-8 gånger under 2 års tid, men jag har aldrig kört såhär tätt inpå, utan alltid med några månaders uppehåll, och frågan är då om detta enbart kommer vara waste på mdma för mig, eller om jag faktiskt kommer uppnå samma rus som vanligt fastän det är mindre än en vecka sedan sist?

Du kan lätt köra på ikväll igen, du kommer inte komma lika högt eftersom du kommer ta mindre. Men effekt kommer du få.

Gör det inte till en vana bara
Citera
2013-01-15, 16:20
Medlem
Blondinss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swiktar
Funkar gör det men du får stoppa i dig betydligt större mängder andra och tredje dagen. Dessutom inget som är speciellt bra för hjärnan. Det rekommenderas att man väntar ungefär 3 månader mellan varje intag och att man endast fyller på en gång.

Angående efedrinet så har jag ingen aning om det spelar nån roll eller inte men skulle knappast tro det.

Så man skall alltså välja en speciell kväll och köra det på. Eftersom vi kör debuten på festival i sommar.
Citera
2013-01-15, 16:26
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Spara det du. MDMA håller sig väldigt bra utan att tappa effekt. Förvara knapparna mörkt och svalt i en försluten påse bara.
Citat:
Ursprungligen postat av Theloveforthemusic
E brukar inte hålla längre än ett par veckor... Av den simpla anledningen att man käkar upp skiten istället för att låta bli
Skitsnack. Det är en av dom mest stabila kemikalierna som finns, MDMA alltså. Håller i åratal. Till och med flera hundra år Originalbatchen från 1912 skulle förmodligen fortfarande fungera fint. Bara man förvarar det bra.

Däremot är det ju vanligt att puckar innehåller amfetamin te.x. Vet inte hur stabilt amfetamin är dock.

Mvh
Senast redigerad av Psychorama 2013-01-15 kl. 16:29.
Citera
2013-01-15, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Spara det du. MDMA håller sig väldigt bra utan att tappa effekt. Förvara knapparna mörkt och svalt i en försluten påse bara.

Skitsnack. Det är en av dom mest stabila kemikalierna som finns, MDMA alltså. Håller i åratal. Till och med flera hundra år Originalbatchen från 1912 skulle förmodligen fortfarande fungera fint. Bara man förvarar det bra.

Däremot är det ju vanligt att puckar innehåller amfetamin te.x. Vet inte hur stabilt amfetamin är dock.

Mvh

Var god läs hela inlägget innan du kommer och ska vara bäst, Mr. Drogprofessorn
Citera
2013-01-15, 17:04
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Var god läs hela inlägget innan du kommer och ska vara bäst, Mr. Drogprofessorn
Vad snackar du om? "Kommer och ska vara bäst"? - Fan vad larvigt att hålla på så Jag gillar att vara så korrekt som möjligt så det inte bir missförstånd Det kan vara bra att faktiskt vara säker på det man skriver just när det handlar om droger. Det är nämligen inga leksaker!

Nu handlade det förvisso inte om något speciellt men antar att du syftade på mina allmäna drogkunskaper?

Mvh

Edit: Vad va det jag skulle läsa som jag svarade fel på?
Senast redigerad av Psychorama 2013-01-15 kl. 17:09.
Citera
2013-01-15, 17:09
Medlem
Citat:
Vad snackar du om? "Kommer och ska vara bäst"? - Fan vad larvigt att hålla på så Jag gillar att vara så korrekt som möjligt så det inte bir missförstånd Det kan vara bra att faktiskt vara säker på det man skriver just när det handlar om droger. Det är nämligen inga leksaker!

Nu handlade det förvisso inte om något speciellt men antar att du syftade på mina allmäna drogkunskaper?

Mvh

Ber om ursäkt om du tog illa upp.

Ska förklara istället. Jag menar alltså att MDMA:t försvinner för att du stoppar det i munnen och festar loss, istället för att förvara det. Alltså vet jag att molekylen är stabil och inte "försvinner". Mitt inlägg ska läsas med glimten i ögat, då det var ett skämt. Trodde det var ganska tydligt, men icke.
Citera
2013-01-15, 17:15
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ber om ursäkt om du tog illa upp.

Ska förklara istället. Jag menar alltså att MDMA:t försvinner för att du stoppar det i munnen och festar loss, istället för att förvara det. Alltså vet jag att molekylen är stabil och inte "försvinner". Mitt inlägg ska läsas med glimten i ögat, då det var ett skämt. Trodde det var ganska tydligt, men icke.
Grejen med internet är att sarkasm kan vara svår att se på en text. I verkligheten är det lättare att tyda sånt! Nu fattar jag hur du menar. Att skriva några smilies efter en text behöver sällan innebära att det är sarkastiskt. Man kan iställer säga något i stil med "Kasta i dig allt på en gång, kör! Bara kööör!! Nej men allvarligt talat MDMA håller väldigt bra. Du behöver inte oroa dig för att det ska tappa i potens". Haha vilken grej jag gjorde av det här. Aja, jag uppfattade bara ditt inlägg lite fel. Ha det bra!

Mvh
Citera
2013-01-15, 17:17
Medlem
Citat:
Grejen med internet är att sarkasm kan vara svår att se på en text. I verkligheten är det lättare att tyda sånt! Nu fattar jag hur du menar. Att skriva några smilies efter en text behöver sällan innebära att det är sarkastiskt. Man kan iställer säga något i stil med "Kasta i dig allt på en gång, kör! Bara kööör!! Nej men allvarligt talat MDMA håller väldigt bra. Du behöver inte oroa dig för att det ska tappa i potens". Haha vilken grej jag gjorde av det här. Aja, jag uppfattade bara ditt inlägg lite fel. Ha det bra!

Mvh

Ja, så det kan gå. Ursäkta om jag högg lite väl hårt
Trodde det bara var så att du hade skitit i att läsa hela inlägget.

Ha en trevlig kväll, Mister.
Citera
2013-01-15, 18:21
Medlem
Radichals avatar
Testat preloada med 5-htp i veckor, fungerade inte.

Ketamin lagar receptorerna som förstörts av MDMA vid missbruk.
Piracetam sägs öka blodflödet i hjärnan därmed kan serotonin från kroppen passera och ruset blir som första gången. Dock måste man dosera över minst 2g Piracetam per dag. Tar man mindre än det kommer effekten bli den motsatta.

Vad tror ni, preloada med Ketamin eller Piracetam?
Citera
2013-01-15, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radichal
Testat preloada med 5-htp i veckor, fungerade inte.

Ketamin lagar receptorerna som förstörts av MDMA vid missbruk.
Piracetam sägs öka blodflödet i hjärnan därmed kan serotonin från kroppen passera och ruset blir som första gången. Dock måste man dosera över minst 2g Piracetam per dag. Tar man mindre än det kommer effekten bli den motsatta.

Vad tror ni, preloada med Ketamin eller Piracetam?

Vad menar du med "fungerade inte"? Vet du ens vad 5-htp gör?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in