Citat:
Ursprungligen postat av Swiktar
Känns som att du nojar i onödan, visst det är knappast nyttigt för hjärnan att köra så där ofta och stora doser men det kommer knappast vara något du märker av. Har flertalet polare som kör en gång per månad om inte mer och då alltid 2-3 påfyllningar.
Ska nog ganska mycket till innan man börjar märka av det själv. Bara ta en paus på ett halvår eller nåt sånt så bör du hinna återhämta dig ordentligt. Men tänk på att inte köra oftare än ungefär var 3e månad och helst inte fylla på mer än en gång.
Jo, på Qlimax fyllde jag på 7 gånger... Har iaf fått mitt wake-up så nu är jag helt ren på alla substanser (Inklusive alkohol) tills sommaren. Känner att jag dragit iväg alldeles för mycket.
Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Ta det lugnt, en kompis fick kroniska(?) nervskador efter en housefestival söderöver i somras. Han kan inte hålla händerna helt stilla utan de "skakar" hela tiden, förvisso inte så mycket men månaden efter festivalen var det brutalt tydligen. Fortfarande kvar efter ett halvår så kanske går över men jag skulle nog ta det lite lugnt.
Han hade kört MDMA en dag och poppat 3 dagar under festivalen fö.
Är du verkligen orolig får du väl gå till vårdcentralen och säga att du har stressat mycket+ sovit för lite senaste tiden och är rädd att ditt nervsystem fått en törn, eller bara säga som det är. De kan säkert kolla upp om det är OK eller ej.
Jag hade en del skakningar i några dagar efter senaste gången, känns som jag har det nu om jag kollar men det tror jag bara är placebo. Har iaf kommit till insikt och nästa gång jag tar sk jag max fylla på 3 gånger och vänta tre månader mellan varje, det sista jag vill är att få kroniska skador.
Vette fan vad jag höll på med men tror jag var på väg ner i skiten ett tag, börjar man snorta kemikalier man inte vet nåt om och som namnet bara är massa siffror börjar det fan bli dags att ransaka sig själv.
Älskar E, men nu jävlar ska kontrollera skiten.