Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-01-13, 10:27
Medlem
Pipharens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lingonkuk
I all min bänghet och i ett kraftigt e-rus stoppade jag i mig 200mg 5-htp. Hört att detta inte är bra. Hur dåligt är det? :P
Nja det är väll inte så farligt, man bör ändå käka 5-HTP efter efter E-ruset. Vad är det du har läst om det?
Citera
2013-01-14, 00:03
Medlem
zaaph1s avatar
Hur märker man egentligen skador efter mdma? Haha har börjat noja...
Har kört tre gånger på tre månader, stora doser på 400mg, 700mg och 200mg. Ska inte inta en enda substans fram till sommaren nu men undrar ändå, finns risk att jag pajat nåt? Har klarat mig utan nån vidare AT och mår bra i allmänhet men ändå, kan nåt ha pajat eller Nojar jag i onödan?
Hade en rätt urflippad period i dessa tre månader utan att direkt reflektera över vad jag gjort, mitt wake - up kom när jag insåg att jag satt hög på mdma i en lägenhet med folk jag aldrig träffat och snortade pulver jag aldrig hört talas om med ett namn jag inte kunde uttala..
Färdigknarkat på ett bra tag med andra ord!
Citera
2013-01-14, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Har kört tre gånger på tre månader, stora doser på 400mg, 700mg och 200mg. Ska inte inta en enda substans fram till sommaren nu men undrar ändå, finns risk att jag pajat nåt? Har klarat mig utan nån vidare AT och mår bra i allmänhet men ändå, kan nåt ha pajat eller Nojar jag i onödan?
Hade en rätt urflippad period i dessa tre månader utan att direkt reflektera över vad jag gjort, mitt wake - up kom när jag insåg att jag satt hög på mdma i en lägenhet med folk jag aldrig träffat och snortade pulver jag aldrig hört talas om med ett namn jag inte kunde uttala..

Känns som att du nojar i onödan, visst det är knappast nyttigt för hjärnan att köra så där ofta och stora doser men det kommer knappast vara något du märker av. Har flertalet polare som kör en gång per månad om inte mer och då alltid 2-3 påfyllningar.

Ska nog ganska mycket till innan man börjar märka av det själv. Bara ta en paus på ett halvår eller nåt sånt så bör du hinna återhämta dig ordentligt. Men tänk på att inte köra oftare än ungefär var 3e månad och helst inte fylla på mer än en gång.
Citera
2013-01-14, 10:23
Medlem
Citat:
Ta det lugnt, en kompis fick kroniska(?) nervskador efter en housefestival söderöver i somras. Han kan inte hålla händerna helt stilla utan de "skakar" hela tiden, förvisso inte så mycket men månaden efter festivalen var det brutalt tydligen. Fortfarande kvar efter ett halvår så kanske går över men jag skulle nog ta det lite lugnt.

Han hade kört MDMA en dag och poppat 3 dagar under festivalen fö.

Är du verkligen orolig får du väl gå till vårdcentralen och säga att du har stressat mycket+ sovit för lite senaste tiden och är rädd att ditt nervsystem fått en törn, eller bara säga som det är. De kan säkert kolla upp om det är OK eller ej.
Senast redigerad av Kirenstilen 2013-01-14 kl. 10:26.
Citera
2013-01-14, 11:01
Medlem
Någon som stött på rena mdma-kristaller utan anis smak/lukt? Hur fungerar dessa om de nu påträffats?
Citera
2013-01-14, 12:48
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swiktar
Känns som att du nojar i onödan, visst det är knappast nyttigt för hjärnan att köra så där ofta och stora doser men det kommer knappast vara något du märker av. Har flertalet polare som kör en gång per månad om inte mer och då alltid 2-3 påfyllningar.

Ska nog ganska mycket till innan man börjar märka av det själv. Bara ta en paus på ett halvår eller nåt sånt så bör du hinna återhämta dig ordentligt. Men tänk på att inte köra oftare än ungefär var 3e månad och helst inte fylla på mer än en gång.
Jo, på Qlimax fyllde jag på 7 gånger... Har iaf fått mitt wake-up så nu är jag helt ren på alla substanser (Inklusive alkohol) tills sommaren. Känner att jag dragit iväg alldeles för mycket.

Citat:
Ursprungligen postat av Kirenstilen
Ta det lugnt, en kompis fick kroniska(?) nervskador efter en housefestival söderöver i somras. Han kan inte hålla händerna helt stilla utan de "skakar" hela tiden, förvisso inte så mycket men månaden efter festivalen var det brutalt tydligen. Fortfarande kvar efter ett halvår så kanske går över men jag skulle nog ta det lite lugnt.

Han hade kört MDMA en dag och poppat 3 dagar under festivalen fö.

Är du verkligen orolig får du väl gå till vårdcentralen och säga att du har stressat mycket+ sovit för lite senaste tiden och är rädd att ditt nervsystem fått en törn, eller bara säga som det är. De kan säkert kolla upp om det är OK eller ej.
Jag hade en del skakningar i några dagar efter senaste gången, känns som jag har det nu om jag kollar men det tror jag bara är placebo. Har iaf kommit till insikt och nästa gång jag tar sk jag max fylla på 3 gånger och vänta tre månader mellan varje, det sista jag vill är att få kroniska skador.
Vette fan vad jag höll på med men tror jag var på väg ner i skiten ett tag, börjar man snorta kemikalier man inte vet nåt om och som namnet bara är massa siffror börjar det fan bli dags att ransaka sig själv.
Älskar E, men nu jävlar ska kontrollera skiten.
Citera
2013-01-14, 15:34
Medlem
skitifittabaknulls avatar
Citat:
Jo, på Qlimax fyllde jag på 7 gånger... Har iaf fått mitt wake-up så nu är jag helt ren på alla substanser (Inklusive alkohol) tills sommaren. Känner att jag dragit iväg alldeles för mycket.

Jag hade en del skakningar i några dagar efter senaste gången, känns som jag har det nu om jag kollar men det tror jag bara är placebo. Har iaf kommit till insikt och nästa gång jag tar sk jag max fylla på 3 gånger och vänta tre månader mellan varje, det sista jag vill är att få kroniska skador.
Vette fan vad jag höll på med men tror jag var på väg ner i skiten ett tag, börjar man snorta kemikalier man inte vet nåt om och som namnet bara är massa siffror börjar det fan bli dags att ransaka sig själv.
Älskar E, men nu jävlar ska kontrollera skiten.
Att fylla på sådär mycket med MDMA är bara dumt, testa att grunda med lite speed mellan varven istället och dra ner på MDMA't. Kombinera dock inte båda samtidigt för att minimera skadorna utan dra lite speed och drick alkohol för att sedan efter 2h droppa MDMA't med 1-2 påfyllningar.

Jag har märkt för mig personligen att detta ger bäst resultat! Man kommer inte ner när MDMA't börjar dala utan pga speedet så är du uppe i varv ännu längre. Detta kombinerat med poppers tid och otid ger en perfekt kväll för mig.
Citera
2013-01-14, 16:42
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitifittabaknull
Att fylla på sådär mycket med MDMA är bara dumt, testa att grunda med lite speed mellan varven istället och dra ner på MDMA't. Kombinera dock inte båda samtidigt för att minimera skadorna utan dra lite speed och drick alkohol för att sedan efter 2h droppa MDMA't med 1-2 påfyllningar.

Jag har märkt för mig personligen att detta ger bäst resultat! Man kommer inte ner när MDMA't börjar dala utan pga speedet så är du uppe i varv ännu längre. Detta kombinerat med poppers tid och otid ger en perfekt kväll för mig.
Jo att fylla på så många gånger gör jag inte igen har funderat på att börja kvällen med lite speed för att sen avsluta med mdma, och det gör jag max 3ggr per år
Citera
2013-01-15, 02:47
Medlem
En grej jag kom och tänka på, finns det någon risk att MDMA blir dåligt om man inte rör det på några månader? Jag tänkte beställa lite och ha till helgen, men spara resten till i sommar. Är det en dålig idé?
Citera
2013-01-15, 04:39
Medlem
Blondinss avatar
Hur blir det om man skulle använda E, låt oss säga... 3 kvällar i rad? Minskad effekt efter varje dag? Skador? Inte värt det?

Behöver lite info inför min debut..

Kommer antagligen köra Efedrin i början av kvällen ifall man känner sig slö också. Skall man avstå från det?
Senast redigerad av Blondins 2013-01-15 kl. 04:46.
Citera
2013-01-15, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blondins
Hur blir det om man skulle använda E, låt oss säga... 3 kvällar i rad? Minskad effekt efter varje dag? Skador? Inte värt det?

Behöver lite info inför min debut..

Kommer antagligen köra Efedrin i början av kvällen ifall man känner sig slö också. Skall man avstå från det?

Funkar gör det men du får stoppa i dig betydligt större mängder andra och tredje dagen. Dessutom inget som är speciellt bra för hjärnan. Det rekommenderas att man väntar ungefär 3 månader mellan varje intag och att man endast fyller på en gång.

Angående efedrinet så har jag ingen aning om det spelar nån roll eller inte men skulle knappast tro det.
Citera
2013-01-15, 11:57
Medlem
flunklunks avatar
Körde MDMA i fredags, och det blev sammalagt ca 0,3 på två omgångar (0,2 sen 0,1). Väldigt potent på 85% renlighet, och under ruset så bestämdes det att det skulle köras en runda till idag men en gammal vän som aldrig testat. Eftersom jag inte har särskilt mycket kvar kommer han få 0,15 medan jag kör på en 0,2a.

Jag har kört lite tidigare, kanske 6-8 gånger under 2 års tid, men jag har aldrig kört såhär tätt inpå, utan alltid med några månaders uppehåll, och frågan är då om detta enbart kommer vara waste på mdma för mig, eller om jag faktiskt kommer uppnå samma rus som vanligt fastän det är mindre än en vecka sedan sist?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in