Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Har sedan många år tillbaka velat testa MDMA men har aldrig haft tillgången till bra skit så det har inte blivit av.
Har nu tillgång till rena mdma kristaller nu och har haft uppehåll från droger av olika anledningar den senaste tiden. Blev för mycket av det goda helt enkelt.
Har varit ifrån allt ett tag nu och har blivit sugen på att köpa in en gubbe men är ganska rädd att jag kommer fastna i något nu eller att jag ska få en starkare depression än vad jag redan har. Vad skulle ni säga?
Är nog fel ställe att fråga på ändå då jag antar att dom flesta tycker mycket bra om MDMA i tråden men men, kan alltid vara kul att höra andras tankar och idéer.
Älskade förövrigt meph på den tiden det fanns tillgängligt på gatan.. Shit. Så har ju känt på äkta eufori tidigare om man säger.
MDMA är ju inte en drog som kanppt går att missbruka enligt mig. Eller visst går det men då ska man vara bra pantat. Ruset blir ju näst intill obefintligt om man ska använda sig av MDMA flera dagar i veckan.
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
Hur får man tag på e eller mdma i sverige idag?
hur får ni tag i e,, på rave? gatan? finns det gott om e i sverige nu?
har själv inte sett av e sen dom vita duvorna fanns 07...

Mitt MDMA, Amfetamin och LSD kommer från duktiga universitetsstudenter som vill dryga ut stuidiebidraget lite
Det finns nog gott om det mesta om man har rätt kontakter.