Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-04-24, 14:50
Medlem
brainstormms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Untitled-001
Nästa helg (alternativt helgen efter) är det möjligt att jag tar en eller två tabletter. Detta är första gången, och till de kommande dagarna så kommer plugg ligga på schemat en hel del. Kommer det gå bra, eller ska jag vänta typ till sommaren... ska tillägga att det inte direkt är motivation som jag är orolig för, utan snarare att man presterar sämre de kommande dagarna.

Svar uppskattas!!

Tycker du ska satsa på att ta itu med det du måste göra först. Du kan bli lite tankspridd i några dagar efter och det sänker koncentrationsförmågan lite. Vad jag tycker du borde göra är att kolla upp nått event/konsert/fest eller dyl som du kan maxa med din E debut.
Citera
2011-04-24, 23:26
Bannlyst
Kpte 100st rosa lacoste för dom var skit bra. Lite om dom här- http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=25838
Citera
2011-04-25, 00:09
Medlem
vetickes avatar
Har sedan många år tillbaka velat testa MDMA men har aldrig haft tillgången till bra skit så det har inte blivit av.

Har nu tillgång till rena mdma kristaller nu och har haft uppehåll från droger av olika anledningar den senaste tiden. Blev för mycket av det goda helt enkelt.

Har varit ifrån allt ett tag nu och har blivit sugen på att köpa in en gubbe men är ganska rädd att jag kommer fastna i något nu eller att jag ska få en starkare depression än vad jag redan har. Vad skulle ni säga?

Är nog fel ställe att fråga på ändå då jag antar att dom flesta tycker mycket bra om MDMA i tråden men men, kan alltid vara kul att höra andras tankar och idéer.

Älskade förövrigt meph på den tiden det fanns tillgängligt på gatan.. Shit. Så har ju känt på äkta eufori tidigare om man säger.
Citera
2011-04-25, 20:28
Bannlyst
Hur får man tag på e eller mdma i sverige idag?

hur får ni tag i e,, på rave? gatan? finns det gott om e i sverige nu?
har själv inte sett av e sen dom vita duvorna fanns 07...
Senast redigerad av Slooth 2011-04-25 kl. 20:31.
Citera
2011-04-25, 20:43
Medlem
topsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth

Det finns gott om både knappar och kristaller på gatan, iaf i huvudstaden.
Citera
2011-04-26, 11:43
Medlem
Yeamons avatar
Citat:

De senaste åren har det kommit tillbaka med besked, iaf i Stockholm. Tror vi kan tacka techno-scenen för det. Varenda hipster som går på Kruthuset eller The Office vill ju knapra.

Just ask your local dealer
Citera
2011-04-26, 21:08
Medlem
Enigms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veticke
Har sedan många år tillbaka velat testa MDMA men har aldrig haft tillgången till bra skit så det har inte blivit av.

Har nu tillgång till rena mdma kristaller nu och har haft uppehåll från droger av olika anledningar den senaste tiden. Blev för mycket av det goda helt enkelt.

Har varit ifrån allt ett tag nu och har blivit sugen på att köpa in en gubbe men är ganska rädd att jag kommer fastna i något nu eller att jag ska få en starkare depression än vad jag redan har. Vad skulle ni säga?

Är nog fel ställe att fråga på ändå då jag antar att dom flesta tycker mycket bra om MDMA i tråden men men, kan alltid vara kul att höra andras tankar och idéer.

Älskade förövrigt meph på den tiden det fanns tillgängligt på gatan.. Shit. Så har ju känt på äkta eufori tidigare om man säger.

MDMA är ju inte en drog som kanppt går att missbruka enligt mig. Eller visst går det men då ska man vara bra pantat. Ruset blir ju näst intill obefintligt om man ska använda sig av MDMA flera dagar i veckan.

Citat:

Mitt MDMA, Amfetamin och LSD kommer från duktiga universitetsstudenter som vill dryga ut stuidiebidraget lite

Det finns nog gott om det mesta om man har rätt kontakter.
Citera
2011-04-27, 11:46
Medlem
CB4lifes avatar
Ska troligen ta E på valborg i uppsala (en vit V). Det kommer vara första gången, tror ni man kan sköta sig och så? Är ju mycket poliser runt om på stan men kommer inte riktigt hänga där en jävla massa snutar går. Ska ha solbrillor också.
Citera
2011-04-27, 17:29
Medlem
bk-MDMAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CB4life
Ska troligen ta E på valborg i uppsala (en vit V). Det kommer vara första gången, tror ni man kan sköta sig och så? Är ju mycket poliser runt om på stan men kommer inte riktigt hänga där en jävla massa snutar går. Ska ha solbrillor också.

Du och ett tusental andra, rätt safe sålänge du inte blir helt skogspåtänd och drar uppmärksamhet till dig.
Citera
2011-04-27, 17:52
Bannlyst
Citat:

Noo problem moon

du kommer nog dra dig undan lite och mysa med träd etc endå
Citera
2011-05-01, 19:41
Medlem
Kan AT'n vara liknande tjack AT om man dricker/äter dåligt under ruset?
Citera
2011-05-01, 20:34
Bannlyst
Citat:

Hur gick det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in