Citat:
Ursprungligen postat av lala01
Hallå där! Jag hade postat detta i en annan tråd tidigare men blev ombedd att pröva här istället så here we go!
Nu är tiden kommen för att pröva Ecstasy för första gången, har fått tag på ett par röda ferraris jag och en kompis tänkt ta till helgen, men jag har lite frågor.
Själva tabletten; Röd ferrari, är den bra/dålig? Stark/svag AT? Längden på ruset?
Sen skulle jag vilja höra vad ni tror om att jag tar det som tidigare haft svagare hjärtproblem. För 1 år sen så hade jag en del problem med hjärtat, vaknade med hjärtklappningar om nätterna och blev alldeles yr och fick hög puls så blev inkörd till sjukhuset då och då i en månads tid. Jag sov över 2-3 nätter per tillfälle och testades stup i kvarten. De kom fram till sist att det inte var något allvarligt men att jag ska vara försiktig för att inte överanstränga mig en längre tid. Nu de sista 8 månaderna har jag mått på topp, känt av hjärtat vid få tillfällen men bara i en kort stund (1-2 minuter) för att känslan sen ska släppa. Vad tror ni, är det farligt för mig att testa det? Vi tänkte bara ta 1 piller var så det är ingen överdosering vi siktar på så det borde väl vara lugnt? Vi tänkte bara vara hemma och ta det lugnt, så inget vilt festande på E som kan få upp pulsen ännu mer.
Det går egentligen inte att säga med "röd ferrari", finns olika batches osv. Kan du beskriva mer hur den ser ut? Är den verkligen rödröd, så att säga? Om det är den jag tänker på, så innehåller den 200mg (mycket för o va 1 knapp) och är relativt ny och ganska svår att få tag på, om du inte har kontakter. (börja med en halv isf)
Borde inte vara den. Hursomhelst; jag antar att du redan bestämt dig, och att du skriver här i hopp om att folk ska övertyga dig om att ta ännu mer. Spelar antagligen ingen roll om vad jag skriver, jag skulle iaf starkt avråda dig från att ta E om du har hjärtproblem. Har själv aldrig haft problem med hjärtat, relativt vältränad, och senaste gångerna på E har jag fått rejäla stickningar i hjärtat ibland, jävligt läskigt ska jag säga dig. Dessutom bankar ditt hjärta sjukt hårt, även fast du bara ligger i en soffa..
Är för övrigt knappt någon AT på E. 5 öl har mer AT än 200mg Ecstasy, men chansen finns ju att du har E som innehåller annat än bara MDMA.