Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-10, 01:04
Medlem
melonfarmer90s avatar
Har lite mdma som ska vara av dunderkvalle, har några små kristaller men jag undrar: måste jag krossa dessa så det bli pulver och sen bomba eller snorta det eller kan jag bara svälja kristallen? Vad ger bäst effekt? Tänkte ta 150 mg till en början och sedan fylla på med 50 mg när jag peakar, tror nog att det kommer bli perfekt!
Senast redigerad av melonfarmer90 2012-07-10 kl. 01:09.
Citera
2012-07-10, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av melonfarmer90
Har lite mdma som ska vara av dunderkvalle, har några små kristaller men jag undrar: måste jag krossa dessa så det bli pulver och sen bomba eller snorta det eller kan jag bara svälja kristallen? Vad ger bäst effekt? Tänkte ta 150 mg till en början och sedan fylla på med 50 mg när jag peakar, tror nog att det kommer bli perfekt!

Spelar ingen roll egentligen ..

Varför fylla på? Kör allting på en gång bara !
Citera
2012-07-10, 02:14
Medlem
melonfarmer90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vigoroso
Spelar ingen roll egentligen ..

Varför fylla på? Kör allting på en gång bara !
Säker? Kommer det ta längre tid innan det kickar isåfall eller?
Citera
2012-07-10, 09:01
Medlem
Q-dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av melonfarmer90
Säker? Kommer det ta längre tid innan det kickar isåfall eller?

Kör på 150mg först och fyll på med 50mg efter 1.30-2 timmar in i ruset så kommer det att förlängas ett litet tag. Vill man förlänga effekten så ska man göra exakt som du, fyll på med 1/3 utav första dosen.
Alla andra påfyllningar efter det är bara waste.
Citera
2012-07-10, 10:46
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-dancer
Kör på 150mg först och fyll på med 50mg efter 1.30-2 timmar in i ruset så kommer det att förlängas ett litet tag. Vill man förlänga effekten så ska man göra exakt som du, fyll på med 1/3 utav första dosen.
Alla andra påfyllningar efter det är bara waste.
Lyssna på dessa visdomsord, melonfarmer90.

Den enda skillnaden om du maler ner kristallen först är att den löser sig aningen snabbare i magen, men detta är i princip försumbart när det rör sig om så pass små mängder materia som en MDMA-dos utgör.
Citera
2012-07-10, 18:53
Medlem
K-pists avatar
Skulle nog visst ha frågat här direkt istället.

https://www.flashback.org/t1912253

Citat:
Extrahera MDMA?

Jag vill få ut det bästa av mitt pulver, kan jag på något sätt göra det "100%" rent?

Det är en hel hel del krossade kristaller men är en del vitt skit också.

Tänkte på någon acetonmetod eller liknande.

Någon som lyckats med detta eller vet någon bra metod? En guide hade vart perfekt.
Citera
2012-07-11, 01:23
Medlem
melonfarmer90s avatar
Tack som fan för bra och snabba svar!
Citera
2012-07-11, 11:29
Medlem
Hallå där! Jag hade postat detta i en annan tråd tidigare men blev ombedd att pröva här istället så here we go!
Nu är tiden kommen för att pröva Ecstasy för första gången, har fått tag på ett par röda ferraris jag och en kompis tänkt ta till helgen, men jag har lite frågor.

Själva tabletten; Röd ferrari, är den bra/dålig? Stark/svag AT? Längden på ruset?

Sen skulle jag vilja höra vad ni tror om att jag tar det som tidigare haft svagare hjärtproblem. För 1 år sen så hade jag en del problem med hjärtat, vaknade med hjärtklappningar om nätterna och blev alldeles yr och fick hög puls så blev inkörd till sjukhuset då och då i en månads tid. Jag sov över 2-3 nätter per tillfälle och testades stup i kvarten. De kom fram till sist att det inte var något allvarligt men att jag ska vara försiktig för att inte överanstränga mig en längre tid. Nu de sista 8 månaderna har jag mått på topp, känt av hjärtat vid få tillfällen men bara i en kort stund (1-2 minuter) för att känslan sen ska släppa. Vad tror ni, är det farligt för mig att testa det? Vi tänkte bara ta 1 piller var så det är ingen överdosering vi siktar på så det borde väl vara lugnt? Vi tänkte bara vara hemma och ta det lugnt, så inget vilt festande på E som kan få upp pulsen ännu mer.
Citera
2012-07-11, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala01
Hallå där! Jag hade postat detta i en annan tråd tidigare men blev ombedd att pröva här istället så here we go!
Nu är tiden kommen för att pröva Ecstasy för första gången, har fått tag på ett par röda ferraris jag och en kompis tänkt ta till helgen, men jag har lite frågor.

Själva tabletten; Röd ferrari, är den bra/dålig? Stark/svag AT? Längden på ruset?

Sen skulle jag vilja höra vad ni tror om att jag tar det som tidigare haft svagare hjärtproblem. För 1 år sen så hade jag en del problem med hjärtat, vaknade med hjärtklappningar om nätterna och blev alldeles yr och fick hög puls så blev inkörd till sjukhuset då och då i en månads tid. Jag sov över 2-3 nätter per tillfälle och testades stup i kvarten. De kom fram till sist att det inte var något allvarligt men att jag ska vara försiktig för att inte överanstränga mig en längre tid. Nu de sista 8 månaderna har jag mått på topp, känt av hjärtat vid få tillfällen men bara i en kort stund (1-2 minuter) för att känslan sen ska släppa. Vad tror ni, är det farligt för mig att testa det? Vi tänkte bara ta 1 piller var så det är ingen överdosering vi siktar på så det borde väl vara lugnt? Vi tänkte bara vara hemma och ta det lugnt, så inget vilt festande på E som kan få upp pulsen ännu mer.
Det går egentligen inte att säga med "röd ferrari", finns olika batches osv. Kan du beskriva mer hur den ser ut? Är den verkligen rödröd, så att säga? Om det är den jag tänker på, så innehåller den 200mg (mycket för o va 1 knapp) och är relativt ny och ganska svår att få tag på, om du inte har kontakter. (börja med en halv isf)

Borde inte vara den. Hursomhelst; jag antar att du redan bestämt dig, och att du skriver här i hopp om att folk ska övertyga dig om att ta ännu mer. Spelar antagligen ingen roll om vad jag skriver, jag skulle iaf starkt avråda dig från att ta E om du har hjärtproblem. Har själv aldrig haft problem med hjärtat, relativt vältränad, och senaste gångerna på E har jag fått rejäla stickningar i hjärtat ibland, jävligt läskigt ska jag säga dig. Dessutom bankar ditt hjärta sjukt hårt, även fast du bara ligger i en soffa..

Är för övrigt knappt någon AT på E. 5 öl har mer AT än 200mg Ecstasy, men chansen finns ju att du har E som innehåller annat än bara MDMA.
Citera
2012-07-16, 02:16
Medlem
VoteForMrPedros avatar
Känslan på mdma UTÖVER euforin?

Jag vet om att MDMA gör en lycklig osv pga serotonin. Såg någon dokumentär om XTC där de verkade normala utöver den extrema glädjen. Därav undrar jag om man blir påverkad på andra sätt? Vad gör MDMA (rent alltså) Utöver att frilösa serotonin, och vad får det för effekt?

Har stött på något snack om överhettning också, vad menar man på då? att någon egenskap hos MDMA står för detta eller är det att man får lust att dansa och glömmer bort att dricka vatten?

Sedan undrar jag varför MDMA anses vara Centralstimulantia?

Tack på förhand.
Senast redigerad av VoteForMrPedro 2012-07-16 kl. 02:20.
Citera
2012-07-16, 02:33
Medlem
BigFatCones avatar
För att det effektmässigt är likt andra centralstimulanter, även rent kemiskt antar jag att det är en stimulant.

Vilka andra effekter man får går att läsa både här och på Erowid. Jag rekommenderar att du lär dig använda sökverktyg innan du postar.
Citera
2012-07-16, 02:34
Medlem
bilens avatar
Jag kan inte känna någon eufori överhuvudtaget längre. Vet inte varför blivit så men förjävla sorgligt är det iaf

men jag har iaf tagit MDMA några gånger efter att det har blivit så och effekterna jag känner av då är att saker blir väldigt mjuka och sköna att ta på. lite lightheaded, svettig, tror inte jag får stora pupiller men det får man annars, jävligt stora. Vid stora doser får jag milda hallucinationer i ögonvråerna (typ 600-800mg) rent alltså. sen är resten som man känner på alla andra centralstimulanter ungefär. lite speedad kanske.

F.Ö så kan jag lätt maskera det så ingen ser att jag är påverkad. Vilket är typ omöjligt om man nu skulle kunna känna den där extrema glädjen som jag gjorde förr.
Senast redigerad av bilen 2012-07-16 kl. 02:37.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in