Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2015-02-21, 14:14
Medlem
Calogeros avatar
Rent hypotetiskt, är det farligt att ta MDMA om man använt Stilnoct ett tag som sömnmedicin?
Citera
2015-02-21, 14:17
Medlem
Spiritualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calogero
Rent hypotetiskt, är det farligt att ta MDMA om man använt Stilnoct ett tag som sömnmedicin?

Nej.
Citera
2015-03-01, 14:49
Medlem
drdnks avatar
Mdma, dålig reaktion.

Hojt!
Igår kväll slängde jag i mig cirka 150mg MD i den mest ideal set&setting jag kan tänka mig, det var riktigt bra MD som jag sparat länge och använt förut.
är dessutom vältränad och inte tagit MD på flera månader.
Det började bra precis som vanligt, 2 timmar in däremot så vände det och jag fick ångest tankar och blev småtjurig resten av trippen.. Jag har sneat förut på för mycket MD och kräkts och så men då mår man bättre efter en stund. Denna gången bara hängde det kvar hela jävla kvällen och jag tog dessutom en ganska bra dos, det blev som en enda lång snetripp typ.. Låg och fick fajtas bort ångest tankar som under en svampsneis..asså aldrig varit med om desslike iaf inte på kära Molly!

Någon som kan relatera?
Citera
2015-03-01, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drdnk
Någon som kan relatera?
Lite kanske. En gång när jag tog MDMA så var uppgången som vanligt, men innan ruset bröt ut helt så byttes känslorna ut mot obehag. Jag hade inte ångest, men ville bara att ruset skulle försvinna. Lite som en dålig upplevelse med en minidos med LSD eller svamp, eller som känslorna som kan komma vid uppgången. Jag hade också toppkvalité, hade testat det flera gånger och allt kom ur samma påse.
Citera
2015-03-01, 15:29
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Mdma, dålig reaktion. infogad.

/Mod
Citera
2015-03-01, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thenarc
Sorry för lite sent svar men kan ju kanske va till hjälp ändå. Det du upplever är serotoninbrist. Antar att du vet vad serotonin är, om inte googla, men serotonin är också föregångaren till melatonin som gör att man kan sova. Det är vad som orsakar dina symptom. Det kan ta några veckor/månader som mest för hjärnan att återhämta sig. Men en värd sak att poängtera är att dina tankar formas utifrån dina känslor (vilka är väldigt låga atm eftersom du har serotoninbrist) så lyssna inte så mycket på dina tankar just nu.

Det jag skulle gjort är att bara fortsätta med livet som vanligt och streta mot känslorna till viss del. Men viktigt att du låter kroppen vila också så du kan återhämta dig. Blir som vanligt om ett tag igen serru
Tack för hjälpen!
Citera
2015-03-02, 14:46
Medlem
Stressoraklets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drdnk
Hojt!
Igår kväll slängde jag i mig cirka 150mg MD i den mest ideal set&setting jag kan tänka mig, det var riktigt bra MD som jag sparat länge och använt förut.
är dessutom vältränad och inte tagit MD på flera månader.
Det började bra precis som vanligt, 2 timmar in däremot så vände det och jag fick ångest tankar och blev småtjurig resten av trippen.. Jag har sneat förut på för mycket MD och kräkts och så men då mår man bättre efter en stund. Denna gången bara hängde det kvar hela jävla kvällen och jag tog dessutom en ganska bra dos, det blev som en enda lång snetripp typ.. Låg och fick fajtas bort ångest tankar som under en svampsneis..asså aldrig varit med om desslike iaf inte på kära Molly!

Någon som kan relatera?
Har varit med om samma sak. Hade inte ätit puckar på ett tag, 2-3 månader ca, o slängde i mig en halva E (lägre dos än vad jag brukar ta) och förväntade mig en trevlig kväll. Fick dock bara lite lätt ångest och dåliga tankar. Mådde inte topp psykiskt just då så rent allmänt, hade eventuellt med det att göra.
Citera
2015-03-04, 12:11
Medlem
Domlens avatar
hur lång tid tar det för E att slå in?
Citera
2015-03-04, 16:13
Medlem
dafuqups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Domlen
hur lång tid tar det för E att slå in?

Lite olika beroende på vad du ätit och druckit under dagen men oftast inom en timme. Kan dock ta betydligt längre så fyll inte på för tidigt.
Citera
2015-03-04, 20:26
Medlem
Domlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dafuqup
Lite olika beroende på vad du ätit och druckit under dagen men oftast inom en timme. Kan dock ta betydligt längre så fyll inte på för tidigt.

Tack,

Hur länge borde jag vänta för att få samma effekt? En vecka?
Citera
2015-03-04, 20:28
Bannlyst
Citat:
Tack,

Jag hade väntat minst en månad, viktigt att receptorna får vila.
Citera
2015-03-04, 21:17
Medlem
lemon99s avatar
Citat:
Tack,

Tre månader sägs vara bäst. Tidigare postare menade dock att när du tagit e och eventuellt inte fått någon effekt efter, säg en timme, så ska du inte ta mer för det ibland ta längre tid innan det slår till, beroende b.la på om du nyss ätit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in