Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2006-12-17, 22:35
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GirlyZZ
Vid 2 olika tillfällen, ena gången drog jag i mig 4 st medan en kompis tog 9 st, då kände han väl möjligen lite...men absolut inte e känslan.
Sen skulle vi testa ett par som tydligen skulle vara "bättre" då tog jag iof bara 3 st...men kände ingbenting, nu har jag ändå hört att dom gula hjärtan som cirkulerar i sthlm inte ska vara något bra

Då finns det två batchar i sthlm. En med MDMA och en med okänd substans (alvedon eller dylikt).
Citera
2006-12-23, 19:37
Medlem
va skulle ni tippa på?:

att AT:n är värre om man tar vanliga piller eller att AT:n är värre om man använder rent MDMA

har nämligen en polare som inte törs ta rent MDMA för han tror att hna får fetare AT, beror ju på doserna oxå men
Citera
2006-12-23, 22:41
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frilaust
va skulle ni tippa på?:

att AT:n är värre om man tar vanliga piller eller att AT:n är värre om man använder rent MDMA

har nämligen en polare som inte törs ta rent MDMA för han tror att hna får fetare AT, beror ju på doserna oxå men

Tycker man inte att toppen är värd bottnen ska man inte käka e imo.
Citera
2006-12-27, 20:36
Medlem
Citat:
va skulle ni tippa på?:

som jag resonerar borde det väl bli mindre AT på rent,då det inte borde vara massa andra substanser med i bilden o spökar?
Citera
2006-12-27, 21:54
Medlem
MYRSLOKENs avatar
Citat:
va skulle ni tippa på?:

Som jag personligen tycker så har jag mått sämre (fast inte direkt dåligt) då jag ätit vanliga E.
De gånger jag tagit rent Mdma har jag faktiskt inte mått dåligt alls. Snarare bra, hur nu det kan komma sig.
Känner mig lite halv mysig och glad dagen efter sådana kvällar faktiskt.
Den gången jag mått sämst efter E har det varit skitknappar fulla med tjack.
Den allra värsta AT:n jag fått av någon drog har annars varit efter Tjack, jag kanske inte tål det..
Citera
2006-12-28, 12:34
Medlem
Det står att det förr användes E (MDMA) i terapeutiskt syfte med mycket goda resultat (vissa kliniker har dock fortfarande tillåtelse att använda MDMA).
Hur kommer det sig när AT´n är en sån jävla asscrack?

Hur går det att äta E om man redan är ganska deprimerad och har det allmänt jobbigt?
Då måste ju AT´n vara för jäävlig?
Citera
2006-12-28, 15:30
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulting
Det står att det förr användes E (MDMA) i terapeutiskt syfte med mycket goda resultat (vissa kliniker har dock fortfarande tillåtelse att använda MDMA).
Hur kommer det sig när AT´n är en sån jävla asscrack?

Hur går det att äta E om man redan är ganska deprimerad och har det allmänt jobbigt?
Då måste ju AT´n vara för jäävlig?

För det första så får inte alla en asscrack-at, har personligen aldrig haft en jobbig at. För det andra så gavs/ges det vad jag förstår inte till vilka depremerade patienter som helst, utan det var främst folk som led av "post dramatic stress disorder". Finns ett exempel i Ecstasy Rising där en kvinna har blivit rapead och misshandlad och sedan blockerad händelsen vilket har gjort henne rädd i vardagliga situationer. Hon petar sedan några softa knappar tillsammans med terapeuten och kan gå tillbaka och titta på händelsen hon förträngt, behandla den och gå vidare.
Citera
2006-12-30, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MYRSLOKEN
Den gången jag mått sämst efter E har det varit skitknappar fulla med tjack.

Jag har aldrig förstått idén med att ta fram Ecstasy som innehåller Amfetamin, kan någon förklara förtjänsten av detta för mig?
Torde det inte vara bättre för alla parter (producenter, konsumenter) att avstå från detta, jag menar, om någon önskar att inta MDMA och Amfetamin paralellt kan väl denne inta dem var för sig?

/Petrov
Citera
2006-12-31, 02:09
Medlem
Ninjalittles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petrov
Jag har aldrig förstått idén med att ta fram Ecstasy som innehåller Amfetamin, kan någon förklara förtjänsten av detta för mig?
Torde det inte vara bättre för alla parter (producenter, konsumenter) att avstå från detta, jag menar, om någon önskar att inta MDMA och Amfetamin paralellt kan väl denne inta dem var för sig?

/Petrov

Vild gissning, subjektiva tester har kanske visat att tjack-E gör folk på bättre partyhumör än rena E då de sistnämnda lätt kan leda till en hel kväll av soffsittande i högre dos, och partykonsumenterna inkluderar även finniga fjortisar, dvs. majoriteten av vår härliga befolkning, och således tjänar tillverkarna faktiskt mer på E med en aning tjack i sig?
Citera
2006-12-31, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjalittle
Vild gissning, subjektiva tester har kanske visat att tjack-E gör folk på bättre partyhumör än rena E då de sistnämnda lätt kan leda till en hel kväll av soffsittande i högre dos, och partykonsumenterna inkluderar även finniga fjortisar, dvs. majoriteten av vår härliga befolkning, och således tjänar tillverkarna faktiskt mer på E med en aning tjack i sig?

jamen snälla.....

mdma e ju kul å sånt...

blandningen i div. pills gör ju dock att intagaren blir både kärleksfull å på ett sjuhelvetes speedat humör. dvs alldeles jätteglad å snabb som attan. en oslagbar kombination om man vill ut å dansa å parta. det kan ju vara en anledning.
men nu gissar jag vilt såklart...
Citera
2006-12-31, 12:14
Medlem
pebs avatar
Har lite e och undrar hur många ska man ta första gången tycker ni?

det är vita versace (inte dubbeldoppade eller vad de kallas) enligt pillreports.com ska de innehålla ungefär 75mg mdma.. Har provat en förut fick bara större pupiller.. Vågar man dra till med två på en gång? vill helst få mig en trevlig upplevelse

Edit: hur ska polaren göra? han har aldrig testat innan, hur många vågar han ta?
Citera
2006-12-31, 13:33
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peb
Har lite e och undrar hur många ska man ta första gången tycker ni?

det är vita versace (inte dubbeldoppade eller vad de kallas) enligt pillreports.com ska de innehålla ungefär 75mg mdma.. Har provat en förut fick bara större pupiller.. Vågar man dra till med två på en gång? vill helst få mig en trevlig upplevelse

Edit: hur ska polaren göra? han har aldrig testat innan, hur många vågar han ta?

Hur många har ni? Tycker ni ska dubbeldroppa båda två. Sen om ni inte känner något efter en timme snortar ni en halv till typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in