Citat:
Ursprungligen postat av Musebreak
Det är olika på olika personer, som med allt!
AT:n kan vara ingenting till deprimerad i en vecka efteråt, men ett råd är att äta 5-htp några dagar innan och några dagar efter så finns ingen AT, enligt mig.
Jag själv får nästan aldrig AT på MDMA. Fick det när man körde varje helg i ett år på senare tid då var det inga roliga avtändningar man fick kan jag lova. men det rekomenderas inte att köra så ofta.
2-3 månaders uppehåll mellan varje intag och allt är lungt.
Edit: Glömde svara på din fråga angående hur lång tid det tar att slå, Det är också olika från person till person. Men snortar du det tar det inte mer än 5 min innan du märker effekter. Bombar du kan det ta allt mellan 10 min till 1 timme (Olika från person till person)
Okej! Jag har kört väldigt, (notera, väldigt), mycke Mephedrone och Methylone i mina dagar, så jag är inte en "känslig" person mot saker och ting. Jag har försökt överdosera båda grejerna, samt dragit psykadeler, så jag är inte en känslig person mot droger på något sätt, utan finner det mesta mer intressant, och i forskingsväg frågar jag då, vad är en STARK dos på MDMA? Inte för en som är känslig mot droger, utan en relevant stark dos för en som har varit med om både tjack, mephe, methylone samt olika psykadeler, men
inte MDMA?
Känner inte för att ta en för liten dos, och bli besviken första gången :S (Som det hände på 2cb, blev rekommenderad 15mg, men krävdes 30mg).
(Jag ska ta det nasalt, och är 90% rent MDMA.)