Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-10, 23:51
Medlem
ColdEs avatar
mdma, det är ändå jättekul, verkligen... jag menar det, om man inte pröövaat så gör det, gärna om du är liten, men vänj dig inte... livet är inte så kul...
Citera
2011-01-16, 15:17
Medlem
Garv-Pers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilabanan
Jag tog några rosa nonames på nyår och mådde underbart i ca 3-4 timmar, sen dalade det och när jag väl hade "kraschat" så mådde jag verkligen jättekonstigt. Har aldrig poppat bra E förr så jag frågar er. Är det vanligt att man börjar kallsvettas och frysa och känna sig jäääääättesvag och tom timmarna efter man dalat? Jag hade ingen livslust, kunde inte sova (antagligen pga tjacket i pillrena) och började typ hallucinera på ett jobbigt sätt när jag rökte gräs under dessa timmar.

Har hört om att folk fått depressioner i dagar efteråt men det drabbade inte mig. Var enbart lite tom dagen efter och efter ytterligare en dag mådde jag bra igen.

Vanligt?

Jag tror att den innehåller 2cp och andra psykadeliska rc-droger. 2cp har en snarlik effekt med syra, dessvärre är dessa rc-droger inte riktigt genomforskade så tror att dessa är sämre än dem stämplade för både kropp och själ.
Citera
2011-01-17, 20:21
Medlem
Cushs avatar
Har blivit erbjuden att köpa rosa stjärnor, hur stor är risken att det är en fejk batch? Har ju hört om det rosa stjärnorna. De jag hört är ju att det ska vara riktig bra, men det var ju ett tag sen de fanns i Stockholm...

Tacksam för svar
Citera
2011-01-18, 03:24
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garv-Per
Jag tror att den innehåller 2cp och andra psykadeliska rc-droger. 2cp har en snarlik effekt med syra, dessvärre är dessa rc-droger inte riktigt genomforskade så tror att dessa är sämre än dem stämplade för både kropp och själ.

Tror knappast det är hallucinogener i nonames. Får inga hallisar under ruset utan enbart när jag röker efter ruset. Nu har jag ju inget att jämföra med ifs, men fan om det inte är MDMA i de eller något sånt så vet jag inte hur bra man kan må på "riktigt" mdma...

Jag skulle tippa på att det är en del tjack/meta i de, och såklart MDMA.
Citera
2011-01-21, 15:16
Medlem
simpanboycools avatar
Har ett par frågor.

Ska man ha ätit innan man tar E? Eller får man bäst effekt om man tar det på tom mage? Har även hört att det slår snabbare om man dricker mycket vatten för att det löser upp sig snabbare i magen.

Och en till fråga, kan man ta E om man håller på att bli förkyld eller är det dumt?
Citera
2011-01-22, 04:32
Medlem
L.A.M.Fs avatar
Jag åt fyra och injicerade tre teletubbies i en fix för några veckor sedan. Nyttigt för hjärnan!
Citera
2011-01-22, 05:13
Medlem
Spår av nötters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simpanboycool
Har ett par frågor.

Ska man ha ätit innan man tar E? Eller får man bäst effekt om man tar det på tom mage? Har även hört att det slår snabbare om man dricker mycket vatten för att det löser upp sig snabbare i magen.

Och en till fråga, kan man ta E om man håller på att bli förkyld eller är det dumt?

Det är alltid bra att äta mat. Det kanske är dumt att äta precis innan intag, men nåt borde du äta på dan.

Mycket vätska ska du dricka hursomhelst (inte sjuka mängder). Drick nåt glas vatten så löser det nog upp sig fint.
Angående förkylningen vet jag faktiskt inte, du lär inte bli friskare men är du bara lätt förkyld skulle jag tro det är lungt.

Käkade ett par gröna i sommras med några vänner, dom smakade väldigt fränt och var porösa, löstes upp i munnen innan man hann svälja. Någon som kan påminna mig vad dessa heter? Knapparna alltså inte vännerna

Gjorde iordning en tillbringare vinbärssaft, passade kvällen mycket bra. Senare framåt morgonen gick vi och badade i en närliggande sjö, en otrolig upplevelse wow vilka rysningar.
Senast redigerad av Spår av nötter 2011-01-22 kl. 05:15.
Citera
2011-01-22, 10:25
Medlem
-8Ball-s avatar
Citat:

Om det är så att du har feber, är det inte en bra idé att ta ett drog som kommer utsöndra serotonin. Serotonin reglerar också värmen i din kropp, och kan därför öka den ganska mycket. Lägg det tillsammans med en redan högre temperatur av din feber = inte bra.

Dessutom så är ditt immunförsvar inte lika bra när du är förkyld, så din AT kommer också bli värre.

Skulle vänta om jag var dig.
Citera
2011-01-22, 15:16
Medlem
Hej! har en fråga ang e. Har länge velat prova detta och skulle vilja göra det för första gången nu när jag åker ner i vår till holland på ravefest. Kan detta tänkas vara någon bra idé? Tidigare erfarenheter är cannabis och kokain ibland på fest. Jag är enorm sugen på testa verkligen och kan få tag på bra e där nere av holländska vänner. Är det stor risk att man flippar ur totalt så hela festen blir förstörd? Eller lär man få den känslan som de flesta beskriver att första gången är? Hur är minnet mm? kommer man ihåg allt? Blir man väldigt paranoid/nojig? Har själv blivit det en del gånger på kokain men hanterar det bra...Hade tänkt mig börja med en halv, kanske 1-3 hela max på en kväll...

tacksam för svar.
Citera
2011-01-22, 15:29
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyddsrum
Hej! har en fråga ang e. Har länge velat prova detta och skulle vilja göra det för första gången nu när jag åker ner i vår till holland på ravefest. Kan detta tänkas vara någon bra idé? Tidigare erfarenheter är cannabis och kokain ibland på fest. Jag är enorm sugen på testa verkligen och kan få tag på bra e där nere av holländska vänner. Är det stor risk att man flippar ur totalt så hela festen blir förstörd? Eller lär man få den känslan som de flesta beskriver att första gången är? Hur är minnet mm? kommer man ihåg allt? Blir man väldigt paranoid/nojig? Har själv blivit det en del gånger på kokain men hanterar det bra...Hade tänkt mig börja med en halv, kanske 1-3 hela max på en kväll...

tacksam för svar.

Hej skyddsrum. Jag tog E första gången på en overcrowded technofest på ibiza (du kan ju själv måla upp bilden av hur extrem stämning det var med musik, människor och hela paketet) och det slutade med panikångestattack. Det var vidrigt, ville bara därifrån fort som fan och sedan dess var jag livrädd för E fram till att jag för några månader sedan provade det igen under lugna förhållanden hemma hos en kompis. Det gick jättebra då och jag kände verkligen att jag hade tid och plats att "lära känna" ruset, då ett E-rus är extremt starkt och överväldigande. Det var min erfarenhet, ville bara delge! Lycka till hur du än gör, men med mina upplevelser i bagaget skulle jag såklart rekommendera dig att först prova E någonstans där du kan känna dig trygg och avslappnad. Viktigt också att det är med människor som får dig att känna det samma.
Citera
2011-01-23, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elgecy
Hej skyddsrum. Jag tog E första gången på en overcrowded technofest på ibiza (du kan ju själv måla upp bilden av hur extrem stämning det var med musik, människor och hela paketet) och det slutade med panikångestattack. Det var vidrigt, ville bara därifrån fort som fan och sedan dess var jag livrädd för E fram till att jag för några månader sedan provade det igen under lugna förhållanden hemma hos en kompis. Det gick jättebra då och jag kände verkligen att jag hade tid och plats att "lära känna" ruset, då ett E-rus är extremt starkt och överväldigande. Det var min erfarenhet, ville bara delge! Lycka till hur du än gör, men med mina upplevelser i bagaget skulle jag såklart rekommendera dig att först prova E någonstans där du kan känna dig trygg och avslappnad. Viktigt också att det är med människor som får dig att känna det samma.

okej, tack så mycket för svaret. Känner bara det är dyrt med kokainet i längden jämför med E, sen att behöva dra kokainet hela tiden, och även göra det på dansgolvet för man inte orkar springa iväg till toaletten hela tiden. Blir så nojig av att göra det på dansgolvet. känns lättare och kunna ta en E och sen räcker det att vänta några timmar istället för att fylla på var 45e minut... Får väl se hur jag gör... skall läsa på lite mer innan med. Vill inte att hela kvällen skall bli fuckad.
Senast redigerad av skyddsrum 2011-01-23 kl. 22:59. Anledning: edit.....
Citera
2011-01-24, 10:56
Medlem
elgecys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skyddsrum
okej, tack så mycket för svaret. Känner bara det är dyrt med kokainet i längden jämför med E, sen att behöva dra kokainet hela tiden, och även göra det på dansgolvet för man inte orkar springa iväg till toaletten hela tiden. Blir så nojig av att göra det på dansgolvet. känns lättare och kunna ta en E och sen räcker det att vänta några timmar istället för att fylla på var 45e minut... Får väl se hur jag gör... skall läsa på lite mer innan med. Vill inte att hela kvällen skall bli fuckad.

Jag förstår, och känner igen mig i allt det du skriver. Jag var efter min dåliga upplevelse på E första gången, som sagt livrädd för de jäklarna och var den som alltid var tvungen att behöva köpa kola innan alla fester. Jag menar, nått måste man ju ha på den typen av fester heheh.. Men nu älskar jag ju E, och kola kan inte på långa vägar jämföras, vilket skämt. Var omringad med människor som du vet skulle "ta hand" om dig, vid eventuellt dåliga känslor på ecstasy om du nu tar det på festen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in