Citat:
Ursprungligen postat av simpanboycool
Har ett par frågor.
Ska man ha ätit innan man tar E? Eller får man bäst effekt om man tar det på tom mage? Har även hört att det slår snabbare om man dricker mycket vatten för att det löser upp sig snabbare i magen.
Och en till fråga, kan man ta E om man håller på att bli förkyld eller är det dumt?
Det är alltid bra att äta mat. Det kanske är dumt att äta precis innan intag, men nåt borde du äta på dan.
Mycket vätska ska du dricka hursomhelst (inte sjuka mängder). Drick nåt glas vatten så löser det nog upp sig fint.
Angående förkylningen vet jag faktiskt inte, du lär inte bli friskare men är du bara lätt förkyld skulle jag tro det är lungt.
Käkade ett par gröna i sommras med några vänner, dom smakade väldigt fränt och var porösa, löstes upp i munnen innan man hann svälja. Någon som kan påminna mig vad dessa heter? Knapparna alltså inte vännerna
Gjorde iordning en tillbringare vinbärssaft, passade kvällen mycket bra. Senare framåt morgonen gick vi och badade i en närliggande sjö, en otrolig upplevelse wow vilka rysningar.