Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-11-21, 15:06
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mourn
Skulle inte du sluta puffa? Börja gå på E istället eller?

Jag ska dra ner på mitt puffande, ja.
Det går för övrigt dramatiskt till, eftersom mina naglar nu är totalt nedbitna och det inte gått lång tid alls.

Nej, jag ska inte börja gå på E istället, det var bara att en polare hade så vi körde i helgen.
Tyngre droger än röka tar jag inte alls ofta.
Citera
2006-11-21, 17:07
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Ta dom INTE! Absolut INTE! Framför allt INTE om det är din oskuld det gäller! Dom är helt jävla sämst, och det här är info från nån som kan e (ingen jävla sopa som 80% av forumet består av, no offence :f). Din oskuld är helig och skall bara spräckas med tabletter värdiga en kung.

Effekten på gula hjärtan är jävligt degig. Man blir inte glad, speedad eller kramig utan jävligt sänkt och keff. Har hört rykten om att folk åker dit för opiater ifall de testas då de egentligen bara kört dessa gula hjärtan. Alltså kan de innehålla sån skit.

Mitt tips är att du testar vita mickey mouse, röda ck eller röda tullipaner (bra knappar som finns i landet för tillfället)

Tackar för varningen ^^ tyvärr är gula det enda som är möjligt i min trakt. Får fundera över om det är värt det =/ Det kan vara som att jag inte förlorar oskulden om jag tar dom, typ skillnaden mellan sex och anal sex xD

Men du fick mig klart att tveka, oskulder är heliga ting.
Hmm nu vet jag fan inte vad jag ska göra =(
Citera
2006-11-21, 17:13
Medlem
2500s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mesmerize
Effekten på gula hjärtan är jävligt degig.

Det är ju tjack i dom och mdma vad jag hört :S

Har du testat dom många gånger? eller vart det bara en gång eftersom du tyckte dom sög =P`?

Börjar på en teori att vissa av knapparna som cirklar suger och vissa är bra. Eller så är det bara de som aldrig testat bra E som vet att dom suger ^^

Såg nu även att du reccat dom på pillerreports =/ din upplevelse lät inge rolig. Men kan det bara inte varit något skit du fick =/?

Men nu blir det att hålla oskulden då =(
Citera
2006-11-23, 09:55
Medlem
mesmerizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2500
Börjar på en teori att vissa av knapparna som cirklar suger och vissa är bra. Eller så är det bara de som aldrig testat bra E som vet att dom suger ^^

Det är ju snarare tvärt om. Alltså: vi som testat bra e vet att gula hjärtan suger därför att vi testat något bättre. Förstår inte hur du kan få det till något annat :S

Ja, jag har bara testat dem en gång. Men min kran + hans vänner blir alla jävligt degiga av dem, och jag kan säga direkt att jag inte kände nåt tjack över huvud taget. Ta resten i PM om du undrar nåt mer
Citera
2006-12-03, 19:57
Medlem
wsbs avatar
Gula hjärtan är rena mdma-knappar, dock relativt svaga. Innehåller de några andra substanser är doserna för små för att de ska påverka ruset. Du blir EAD, ingenting annat, även om du behöver trycka några stycken för att bli nöjd. End of discussion.
Citera
2006-12-07, 20:28
Medlem
Bästa beskrivningen

Haha i alla punkter på det positiva kände jag igen mig Damn va jag älskar E

Update; Glömde att tillägga att om ni ska ta E ha på er mysbyxor, ha ngn fin tjej som ni kan mysa med och ladda upp med mkt cigg om ni e rökare, för cigg e d underbaraste som finns E:ad , Infected mushrooms - Mushi Mushi och cigg + E = (L)
Citera
2006-12-07, 22:39
Medlem
wsbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stroke!
Haha i alla punkter på det positiva kände jag igen mig Damn va jag älskar E

Update; Glömde att tillägga att om ni ska ta E ha på er mysbyxor, ha ngn fin tjej som ni kan mysa med och ladda upp med mkt cigg om ni e rökare, för cigg e d underbaraste som finns E:ad , Infected mushrooms - Mushi Mushi och cigg + E = (L)

Föredrar "1200 mics - Ecstasy" + cigg!
Citera
2006-12-08, 12:14
Medlem
Trippads avatar
Äh! Hård jävla skogstokig kyrkogårdsknullande darkpsy skare vara !!
Aka.. Para Halu, Derango, Sykespico, Horror Place osv
checka Horror Place - Phenix..
jaja lite off topic i know..
Citera
2006-12-13, 14:03
Medlem
dumms avatar
Med tanka på att sniffa ska vara rusnivå 2, och äta 3.
Är det effektivare att sniffa en tablett, vänta tills den börjar ebba och sniffa den andra - än att äta de båda samtidigt?
Citera
2006-12-13, 14:15
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Med tanka på att sniffa ska vara rusnivå 2, och äta 3.
Är det effektivare att sniffa en tablett, vänta tills den börjar ebba och sniffa den andra - än att äta de båda samtidigt?

Jag skulle säga att du kommer högre om du käkar två på en gång om de är dessa två alternativ du står emellan.
Citera
2006-12-13, 14:26
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blejser
Jag skulle säga att du kommer högre om du käkar två på en gång om de är dessa två alternativ du står emellan.

Aye, då jag under inga omständigheter överväger injektion ...
Men det är klart att jag kan bomba eller blanda med vatten och så.
Bomba en och sniffa den andra då?
Går det sniffa två samtidigt ?
Hur länge är pupillerna stora?
Det är första gången jag testar [nyår], borde jag "nöja" mig med att ta en?
Citera
2006-12-13, 14:38
Medlem
blejsers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumm
Aye, då jag under inga omständigheter överväger injektion ...
Men det är klart att jag kan bomba eller blanda med vatten och så.
Bomba en och sniffa den andra då?
Går det sniffa två samtidigt ?
Hur länge är pupillerna stora?
Det är första gången jag testar [nyår], borde jag "nöja" mig med att ta en?

Svälja en och sedan cirka 15 minuter senare, när den första slår, så snortar du den andra, tror jag ger bäst effekt om du vill riktigt högt.

Det går att sniffa två samtidigt, men jag tror det blir för mycket, men det lämnar jag till någon mer erfaren att svara på.

Pupillerna kan vara stora även dagen efter, beroende på hur mycket du tar.

Det är väldigt svårt att avgöra ifall du ska nöja dig med en eftersom jag inte vet vad det är för sort. Om du vet vad det är för knappar eller om du kan beskriva dem så kanske jag eller någon annan kan göra en bättre beskrivning om hur du ska gå till väga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in