2012-11-28, 03:07
Citat:
Ursprungligen postat av zaaph1
Va rätt packad när vi droppade, drack även under ruset så ja! Ska fan skippa alkoholen
Där har vi antagligen problemet. Rör inte alkohol samma kväll som du droppar, däremot kan du röka en gås på nedgången för att bromsa fallet.
Citat:
Ursprungligen postat av anonym75
Jag skulle behöva lite råd av er, funkar det att testa ecstasy själv eller måste man ha med sig någon annan person? Jag är inte dum i huvudet och jag förstår att det bästa såklart är att ha med sig någon nykter person som man litar på, men är det verkligen så dumt att testa ecstasy ensam?
Jag är en nörd som inte festar, röker, snusar eller dricker - det är i vart fall den bild mina kompisar har av mig. För att inte rubba den bilden av mig själv har jag inte nämnt för någon att jag testat hasch, spice och amfetamin. Det har funkat utmärkt att testa dessa droger ensam, för då är det ingen som försöker pressa mig att testa mer utan allt sker på mina villkor. När det kommer till ecstasy så har jag fått uppfattningen att det gör sig bäst i sällskap med andra, eller vad säger ni? Vill verkligen testa ecstasy och vet inte om jag är beredd att berätta för någon om mina erfarenheter av knark.
Jag är en nörd som inte festar, röker, snusar eller dricker - det är i vart fall den bild mina kompisar har av mig. För att inte rubba den bilden av mig själv har jag inte nämnt för någon att jag testat hasch, spice och amfetamin. Det har funkat utmärkt att testa dessa droger ensam, för då är det ingen som försöker pressa mig att testa mer utan allt sker på mina villkor. När det kommer till ecstasy så har jag fått uppfattningen att det gör sig bäst i sällskap med andra, eller vad säger ni? Vill verkligen testa ecstasy och vet inte om jag är beredd att berätta för någon om mina erfarenheter av knark.
Det går absolut. Men, enligt mig, så är mycket av ruset att den mänskliga kontakten blir så mycket mer intensiv. Mänsklig kontakt och musik. Du kommer självklart må fett jävla bra ensam också, men tror du kommer må bättre med en bra kompis och skön musik.