Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-05-22, 21:51
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Trippa på efterfesten, annars kommer du garanterat att sticka ut. Du kan ju dra lite amfetamin under middagen om du har

Jag hade dock rekommenderat dig att bara poppa en på 100mg, det borde räcka.

Börjar med 100mg sen kan jag ju alltid stanna, eller fortsätta . Min kompis ska förövrigt ta svampar, så man kan ju hoppas på att han drar all uppmärksamhet.
Citera
2013-05-23, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cristupher
Börjar med 100mg sen kan jag ju alltid stanna, eller fortsätta . Min kompis ska förövrigt ta svampar, så man kan ju hoppas på att han drar all uppmärksamhet.
ta allt eller låt de va efter 100.de kommer inte slå på nått för att du tar mer sen ändå. när serotoninet är använt,läggs ruset. thats it. inte ens en påfyllning 1h efter första intag förlänger rus för mig.
Citera
2013-05-23, 13:03
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp
ta allt eller låt de va efter 100.de kommer inte slå på nått för att du tar mer sen ändå. när serotoninet är använt,läggs ruset. thats it. inte ens en påfyllning 1h efter första intag förlänger rus för mig.

För mig funkar det skitbra att fylla på en gång. Så det är individuellt.
Citera
2013-05-23, 14:44
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av testocyp

Det visste jag inte, om man tar bara högst en 30 min efter då?
Citera
2013-05-23, 15:16
Medlem
Hur är det med svettningar för folk? De gångerna jag tagit MDMA så dricker vi en 2-3 öl innan och sedan 2 öl ungefär ute på krogen. Poppar en halv tab innan vi går in, och sedan en halv till efter 45 min på toan typ.
Men folk pratar om att man blir svettig av E:n? Jag har aldrig känt av något?
Citera
2013-05-23, 15:58
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Det visste jag inte, om man tar bara högst en 30 min efter då?
Varför ska du vänta 30 min? Du hinner inte avgöra om du vill ha mer eller inte efter bara 30 min. Kan säga som någon redan sagt; kör allt i ett eller skit i det. E du orolig för att du ska sticka ut för mycket osv så borde du vänta tills du har ett bättre tillfälle.
Citera
2013-05-23, 16:12
Medlem
Cristuphers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Varför ska du vänta 30 min? Du hinner inte avgöra om du vill ha mer eller inte efter bara 30 min. Kan säga som någon redan sagt; kör allt i ett eller skit i det. E du orolig för att du ska sticka ut för mycket osv så borde du vänta tills du har ett bättre tillfälle.

Man kan göra det för att komma igång lugnare har jag hört. Så det inte blir sånt klimax.
Citera
2013-05-23, 16:37
Medlem
Flpzs avatar
Intressant, aldrig provat E men kommer göra det inom några år. Bra jobbat
Citera
2013-05-23, 17:18
Medlem
pajjpens avatar
Citat:
Man kan göra det för att komma igång lugnare har jag hört. Så det inte blir sånt klimax.
Ska man knarka så ska man knarka ordentligt enligt mig. Vänta till bättre tillfälle å ta allt på direkten istället. Du kommet tacka mig.
Om du tvunget måste knarka på balen så kanske lite tjack hade suttit bättre, funkar utmärkt att dricka med också
Citera
2013-05-23, 17:49
Medlem
Tjena! hur länge varar ett E rus? tänkte prova första gången i helgen! hur mår man dagen efter föresten?
Citera
2013-05-23, 18:17
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mmomie
Tjena! hur länge varar ett E rus? tänkte prova första gången i helgen! hur mår man dagen efter föresten?

Beror på batchen. 4-5 timmar brukar vara ganska exakt för mig (+afterglow, rök holk så förlänger du ruset). Brukar inte få några speciella biverkningar dagen efter men det finns folk som mår väldigt trasigt efter en session MDMA. Have fun
Citera
2013-05-23, 18:19
Medlem
Bombastas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pajjpen
Ska man knarka så ska man knarka ordentligt enligt mig. Vänta till bättre tillfälle å ta allt på direkten istället. Du kommet tacka mig.
Om du tvunget måste knarka på balen så kanske lite tjack hade suttit bättre, funkar utmärkt att dricka med också

Jovisst men 200mg för en människa på 65kg som dessutom aldrig tagit E är fan på tok för mycket om du frågar mig. Dock håller jag faktiskt med dig angående tjacket på bal. Jag hade nog hellre också tagit tjack på balen om jag fått välja (hade kanske droppat E också men men )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in