Citat:
Ursprungligen postat av lezedethe
Tjosan
Har fått mig ett antal Ecstasy "trippar" genom åren så jag vet vad det handlar om, har även testat olika psykadeliska droger. Dock har jag aldrig testat något utav detta ensam, bara i goda vänners lag, och det har ju varit helt underbart för det mesta.
Nu har jag fått tag på fina MDMA kristaller och jag vet att det är ju verkligen inte samma som t.ex. en LSD tripp, men ändå, man får sig en liten tripp på det också. Har bara kört E i tablett form förut aldrig rena MDMA kristaller.
Med det sagt så undrar jag om man skulle kunna njuta av att sitta hemma själv och käka dessa kristaller, bara vara för sig själv och mysa som aldrig förr och lyssna på den musik man känner för just då. Kan tänka mig att detta är väldigt individuellt också från person till person.
Men skulle vara kul att höra från någon som har erfarenhet av att trippa ensam på just MDMA, om det finns någon som har gjort det, men det tror jag väl.
Kan väl nämna att jag inte tänkt ta en så stor dos, kanske 100mg eller liknande.
Detta var mitt första inlägg här på flashback, tack tack!
Det kan vara mysigt att sitta ensam och käka e/mdma men det är aldrig lika trevligt som att ta det med nån eller några andra.
Fördelen med att ta det själv är att man kan vara hur mongo-go' som helst med allt man har i lägenheten utan att folk skrattar åt en dagen efter och man har tillfälle att smeka sig själv utan att det ser konstigt ut exakt när man vill.
Jag hoppas du får en helt underbar session.
Sätt dig ner och meditera litegrann till lite skön lugn musik och dansa runt som en tok. Glöm inte att stänga av telefonen och låsa dörren så ingen oväntat människa kommer och hälsar på som inte vet vad det är du gör på din fritid.
E-njoy