Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2012-12-02, 13:53
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
SSRI + 5-htp är en precis lika usel kombination som SSRI + MDMA, vad jag vet. detta har sin grund i att det är kombinationen av två eller fler substanser som påverkar serotonin-nivåerna som orsakar serotonergt syndrom. men bananerna vet jag ingenting om.

Varför skulle det vara det? mdma släpper ut en jävla massa serotonin. 5htp är bara en prekursor.

Tänk dig en bilväg, serotoninet kör ut massa bilar ur garaget och drar ut på vägen, ssri blockerar vägen och släppar bara in en bil lite då och då så att det blir kö och en jävla massa bilar på vägen.

Det enda 5htp gör är att ge hjärnan fler bildelar så att den kan bygga bilar och fylla på garaget tills bilarna behövs. Alltså, om man bara kör ssri+5htp borde det inte vara problem alls.
Citera
2012-12-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Bombadill
Hur stor tolerans får man av mdma? Körde typ 130mg oralt igår, kände inte så mkt, frös bara och blev lite smått skev. Poppade 1 valium därför att jag insåg att jag måste vara hyfsat normal strax.

Kmr jag ha tolerans idag? Tänkte ta det jag har kvar, typ 90mg eller något IV. Sedan valium efteråt för att sova. Kanske liten dos ketamin innan det.

Tror att det kommer dämpa ruset rejält.

Varför käkar du en sån fet jävla cocktail av droger?

Du måste dubbla dosen för att känna något alls. E dagen efter E är alltid helt jävla värdelöst.
Citera
2012-12-02, 14:39
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Du måste dubbla dosen för att känna något alls. E dagen efter E är alltid helt jävla värdelöst.
Då kanske det funkar IV iaf. eller så väntar jag till nästa helg. Äsch ska nog köpa ett gram i veckan så kan likagärna iv'a lite ikv.
Citera
2012-12-02, 14:48
Medlem
Citat:
Då kanske det funkar IV iaf. eller så väntar jag till nästa helg. Äsch ska nog köpa ett gram i veckan så kan likagärna iv'a lite ikv.

Jag rekommenderar dig att vänta. Du har inte bättre biotillgänglighet IV på just mdma.
Citera
2012-12-02, 15:11
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonym75
Det mesta lutar åt att jag kommer testa det ensam som jag känner just nu. Enda anledningen till att jag fortfarande tvekar är för att jag inte har en aning om hur jag ska få tag i någon som säljer ecstasy, men personen som jag ev. skulle kunna tänka mig att testa med sitter på dom rätta kontakterna. Han jag köpt mina andra droger av säljer inte ecstasy och känner ingen som gör det heller, så den vägen kan jag inte gå. Jobbig situation.
Jag kan rekommendera Silkroad om du har dåligt med kontakter. Håller du dig inrikes och läser på lite om säkerheten är chansen att åka fast vid första beställningen nästan obefintlig. Finns MDMA i kristallform där jag rekommenderar.
Citera
2012-12-02, 15:15
Medlem
zaaph1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrolliverTwist
SSRI + 5-htp är en precis lika usel kombination som SSRI + MDMA, vad jag vet. detta har sin grund i att det är kombinationen av två eller fler substanser som påverkar serotonin-nivåerna som orsakar serotonergt syndrom. men bananerna vet jag ingenting om.

jag har nog tagit mig vatten över huvudet genom att svara på det här. allt jag vet är att det är en no-go om man vill undvika skador. kanske någon som har lite bättre koll på dom kemiska effekterna kan förklara mer ingående.
SSRI efter ruset kan faktiskt vara jävligt bra för att minska skadorna på hjärnan.
Är inte expert men har läst och hört att max 6 timmar efter att man landat på MDMA ska man ta SSRI för att hindra dopamin att hamna på fel ställe och få lite balans i skallen.
Sen är antioxidanter jävligt bra också
Citera
2012-12-02, 15:51
Medlem
Tom.Bombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John-Cockblast
Jag rekommenderar dig att vänta. Du har inte bättre biotillgänglighet IV på just mdma.
Jo det har det för i helvete. Dessutom så ska jag ändå få massa mer till nästa helg.
Citera
2012-12-02, 15:53
Medlem
Citat:
Jo det har det för i helvete. Dessutom så ska jag ändå få massa mer till nästa helg.

I så fall har jag fel, trodde inte mdma bröts ner via den orala vägen innan effekt nås. Hur som haver kommer du få dålig effekt.
Citera
2012-12-03, 00:43
Medlem
MDMA kristaller

Tjosan
Har fått mig ett antal Ecstasy "trippar" genom åren så jag vet vad det handlar om, har även testat olika psykadeliska droger. Dock har jag aldrig testat något utav detta ensam, bara i goda vänners lag, och det har ju varit helt underbart för det mesta.

Nu har jag fått tag på fina MDMA kristaller och jag vet att det är ju verkligen inte samma som t.ex. en LSD tripp, men ändå, man får sig en liten tripp på det också. Har bara kört E i tablett form förut aldrig rena MDMA kristaller.

Med det sagt så undrar jag om man skulle kunna njuta av att sitta hemma själv och käka dessa kristaller, bara vara för sig själv och mysa som aldrig förr och lyssna på den musik man känner för just då. Kan tänka mig att detta är väldigt individuellt också från person till person.
Men skulle vara kul att höra från någon som har erfarenhet av att trippa ensam på just MDMA, om det finns någon som har gjort det, men det tror jag väl.

Kan väl nämna att jag inte tänkt ta en så stor dos, kanske 100mg eller liknande.

Detta var mitt första inlägg här på flashback, tack tack!
Citera
2012-12-03, 00:57
Medlem
rEEgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lezedethe
Tjosan
Har fått mig ett antal Ecstasy "trippar" genom åren så jag vet vad det handlar om, har även testat olika psykadeliska droger. Dock har jag aldrig testat något utav detta ensam, bara i goda vänners lag, och det har ju varit helt underbart för det mesta.

Nu har jag fått tag på fina MDMA kristaller och jag vet att det är ju verkligen inte samma som t.ex. en LSD tripp, men ändå, man får sig en liten tripp på det också. Har bara kört E i tablett form förut aldrig rena MDMA kristaller.

Med det sagt så undrar jag om man skulle kunna njuta av att sitta hemma själv och käka dessa kristaller, bara vara för sig själv och mysa som aldrig förr och lyssna på den musik man känner för just då. Kan tänka mig att detta är väldigt individuellt också från person till person.
Men skulle vara kul att höra från någon som har erfarenhet av att trippa ensam på just MDMA, om det finns någon som har gjort det, men det tror jag väl.

Kan väl nämna att jag inte tänkt ta en så stor dos, kanske 100mg eller liknande.

Detta var mitt första inlägg här på flashback, tack tack!

Det kan vara mysigt att sitta ensam och käka e/mdma men det är aldrig lika trevligt som att ta det med nån eller några andra.
Fördelen med att ta det själv är att man kan vara hur mongo-go' som helst med allt man har i lägenheten utan att folk skrattar åt en dagen efter och man har tillfälle att smeka sig själv utan att det ser konstigt ut exakt när man vill.

Jag hoppas du får en helt underbar session.
Sätt dig ner och meditera litegrann till lite skön lugn musik och dansa runt som en tok. Glöm inte att stänga av telefonen och låsa dörren så ingen oväntat människa kommer och hälsar på som inte vet vad det är du gör på din fritid.

E-njoy
Citera
2012-12-03, 01:00
Moderator
kvm3s avatar
Tråden MDMA kristaller infogad.

/Mod
Citera
2012-12-03, 01:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rEEg
Det kan vara mysigt att sitta ensam och käka e/mdma men det är aldrig lika trevligt som att ta det med nån eller några andra.
Fördelen med att ta det själv är att man kan vara hur mongo-go' som helst med allt man har i lägenheten utan att folk skrattar åt en dagen efter och man har tillfälle att smeka sig själv utan att det ser konstigt ut exakt när man vill.

Jag hoppas du får en helt underbar session.
Sätt dig ner och meditera litegrann till lite skön lugn musik och dansa runt som en tok. Glöm inte att stänga av telefonen och låsa dörren så ingen oväntat människa kommer och hälsar på som inte vet vad det är du gör på din fritid.

E-njoy

Tackar! Det var de jag tänkte att det kan inte bli lika bra som när man gör det i ett sällskap. Men ser fram emot det ändå då jag aldrig gjort något liknande ensam. Ska fixa en skön stämning i hemmet och skön playlist.
Undrar dock om det bara är soft musik som gäller? Eller kan man även köra på lite hårdare, finns ju inget bättre än när en låt går igång på riktigt så man känner det i hela kroppen och nästintill får en orgasm. Eller är risken att jag får för stort party sug då kanske och bara vill ut och träffa folk. Vad rekommenderas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in