Citat:
Ursprungligen postat av POMJUP53
Tycker själv inte man blir taggad alls av MDMA; inte taggad som i "måste dansa", mer mysig och på riktigt kärleksfullt humör. Antar att det är samma för han som ställde frågan, så ja det borde funka då det funkar att köra med amfetamin, blandningen blir giftigare men om du kan ta smällen så go for it.
Håll en låg nivå på alkodrickande dock.
Mjoo, Vissa verkar bli riktigt "speedade" och pepp på att dansa utav 'bara' MDMA och andra inte.
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Nu är det ju i och för sig Methylfenidat han frågar om och inte Amfetamin.
Därför jag skrev:
amfetamin eller liknande. Får ursäkta min okunnighet om de olika ämnena som jag inte är intresserad utav eller någonsin känner att jag vill använda. Vet grunderna om amfetamin och antog att Ritalin(metylfenidat) är väldigt liknande, för det är vad jag har hört.
Citat:
Ursprungligen postat av HaxarnHiaHia
Tack för svaren! Kommer nog köra på endast MDMA 20min innan ingång och sedan fylla på med Ritalin och lite alkohol ifall jag känner att det behövs.
Låter som en plan!
Kom ihåg att dosera rätt för att få bästa effekt. Har läst någonstans att man ska ta en start dos på ca 2,0-2,2 mg/kg och sedan 1,5h senare ta 1/3 dos utav det man först tog, då kan man kanske förlänga peaken lite. Vet att man får känslan utav att man vill fylla på mera sen men det är enligt mig väldigt onödigt och sliter bara på hjärnan mer, och den enda effekt du får är typ att bli mer speedad (skulle gissa på att det ungefär är så amfetamin är).
Sen vet jag inte om du ska på klubb i Sverige eller inte. Men på 2,2 mg/kg så blir man (Jag) så Ead man bara kan bli, om man haft uppehåll tillräckligt länge osv. Och som du kanske vet när/om man är MAXXAD så syns det så grymt tydligt på en att man inte bara är full och det är omöjligt att dölja.
Men enligt mig är det onödigt att Rolla om man inte gör det riktigt. Väldigt sällan, men riktigt när man väl gör det.
Kan rekommendera 5-HTP för dagarna efteråt. Sen magnesium och tuggummi mot käkspänningarna. Och lite antioxidanter mot neurotoxiteten t.ex. vitamin c, a, e, ALA osv (kommer inte ihåg exakt) men vitamin-C iaf och ALA.
Nu vet du säkert allt detta redan, men någon kanske tar nytta utav det.. och man vill ju skada sin hjärna så lite som möjligt samtidigt som man får en så bra upplevelse som det bara går
Lycka till, och det är svårt att INTE få en bra kväll på MDMA