Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-11-11, 13:40
Medlem
faaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nabbgaddan
Är det någon som har testat och duschat medans dem varit e:ade?
Har ju barat skvalpat av ansiktet med vatten under en tripp, det var inte fy skam

Har knullat i duschen på E, de va mysigt
Citera
2010-11-11, 14:09
Medlem
Tomatpures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av faaan
Har knullat i duschen på E, de va mysigt
Du är nu tuffast i tråden, vill du ha en medalj?
Citera
2010-11-11, 14:38
Medlem
JiNZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatpure
Du är nu tuffast i tråden, vill du ha en medalj?

lite avundsjuk?
Citera
2010-11-11, 14:44
Bannlyst
Akta er för överhettning och sånt bara.
Ta det lungt när ni tar E/MDMA
sköt allt fint osv.

För att svara så ja, jag har badat och duschat när jag tagit E eller MDMA.

Mysigt
Citera
2010-11-11, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous.
Sitter är inte nödvändigt, om det inte finns några speciella omständigheter jag inte känner till. Oftast är det viktigare att alla är på samma nivå, att man kan släppa allt och bara flyta in i ruset utan tankar på vad någon annan tycker/tänker/säger. Lycka till!

Sant
Citera
2010-11-11, 18:25
Medlem
Hysteria90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Okej, har aldrig tidigare läst om någon som har fått samma sorts rus.
Det konstiga är att vi hade mycket(!) sämre setting den gången vi fick rus..

Menmen, har kristaller som väntar på mig, får se till att det blir riktigt fint då.
Vad tror ni, sitter eller inte? Känns som det var sittern som gjorde att vi inte blev Eade senast.
Personligen hade jag valt att köra utan sitter eftersom det av erfaranhet blir bättre då.
Har tagit MDMA vid cirka 30-40 tillfällen och har kanske haft sitter vid 4-5 gånger, dessa gånger har blivit sämst. Det blir ens länk till "verkligheten" och eurofin maxas inte. Man kan också börja tänka på sig själv ur sitterns perspektiv och då tycker man bara att man är löljlig. (Kvällen förstörd)

Har du tagit MDMA på någon ravefest eller något annat stort event? Om inte, så gör det. Lyckan man upplever när man dansar till hög musik och lär känna nytt folk är brutal och går inte att jämföra med en lägenhetsfest. En myskväll med MDMA har ju också sin egna charm, men om du är ute efter att maximera lyckan så spendera dina MDMA-kristaller på en fest. Kasta inte bort dem medan du sitter i soffan.

Om du nödvändigtvis måste ha en sitter så välj en öppensinnad person som själv har erfaranhet av MDMA och kan vara med er i er MDMA-buzz utan att ta något själv. Jag har suttit många gånger åt folk som tagit MDMA och kunnat tänka mig in i deras E-trippar såpass väl så att jag iprincip blivit Ead själv, åtminstone psykologiskt.

Lycka till, glöm inte att dricka vatten

Peace
Hysteria
Senast redigerad av Hysteria90 2010-11-11 kl. 18:31.
Citera
2010-11-11, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Personligen hade jag valt att köra utan sitter eftersom det av erfaranhet blir bättre då.
Har tagit MDMA vid cirka 30-40 tillfällen och har kanske haft sitter vid 4-5 gånger, dessa gånger har blivit sämst. Det blir ens länk till "verkligheten" och eurofin maxas inte. Man kan också börja tänka på sig själv ur sitterns perspektiv och då tycker man bara att man är löljlig. (Kvällen förstörd)

Har du tagit MDMA på någon ravefest eller något annat stort event? Om inte, så gör det. Lyckan man upplever när man dansar till hög musik och lär känna nytt folk är brutal och går inte att jämföra med en lägenhetsfest. En myskväll med MDMA har ju också sin egna charm, men om du är ute efter att maximera lyckan så spendera dina MDMA-kristaller på en fest. Kasta inte bort dem medan du sitter i soffan.

Om du nödvändigtvis måste ha en sitter så välj en öppensinnad person som själv har erfaranhet av MDMA och kan vara med er i er MDMA-buzz utan att ta något själv. Jag har suttit många gånger åt folk som tagit MDMA och kunnat tänka mig in i deras E-trippar såpass väl så att jag iprincip blivit Ead själv, åtminstone psykologiskt.

Lycka till, glöm inte att dricka vatten

Peace
Hysteria

Kommer strunta i sitter, ville inte ha det senast heller men mina polare var 'nojiga' att köra utan.

Nej, har aldrig varit på ett rave. Vill gärna, men vet inte var jag ska leta eller någonting, vet mycket folk som håller på med droger oså men ravefester hör jag nästan aldrig talas om, jävligt synd faktiskt.

Det är iallafall något jag vill prova. Mdma på rave dvs
Citera
2010-11-11, 20:48
Medlem
Tomatpures avatar
Någon som provat rosa finflaskor batchen?
Citera
2010-11-11, 21:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trigger99
Kommer strunta i sitter, ville inte ha det senast heller men mina polare var 'nojiga' att köra utan.

Nej, har aldrig varit på ett rave. Vill gärna, men vet inte var jag ska leta eller någonting, vet mycket folk som håller på med droger oså men ravefester hör jag nästan aldrig talas om, jävligt synd faktiskt.

Det är iallafall något jag vill prova. Mdma på rave dvs
Rave skall det vara ja. inte svårt att hitta.
badboll.nu
där har du fester över hela sverige du kan kolla efter.
MDMA behöver man fan inte med en sitter. Jag körde MDMA i 2år varje helg så jag vet vad jag pratar om!
Citera
2010-11-11, 21:43
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbsoluteXanor
Rave skall det vara ja. inte svårt att hitta.
badboll.nu
där har du fester över hela sverige du kan kolla efter.
MDMA behöver man fan inte med en sitter. Jag körde MDMA i 2år varje helg så jag vet vad jag pratar om!
Scammar du med mig eller?

Skämt å sido... Håller polisen koll på badboll.se, d.v.s är det vanligt att deras "event" blir upptäckta/röjda?
Citera
2010-11-11, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av THE-OJA
Scammar du med mig eller?

Skämt å sido... Håller polisen koll på badboll.se, d.v.s är det vanligt att deras "event" blir upptäckta/röjda?

beror väl på om arrangörer skriver ut var d ska vara! i malmö har polisen en egen badboll som dom snokar runt med haha
Citera
2010-11-11, 21:50
Medlem
beror väl på om arrangörerna skriver vart festen ska hållas.. i malmö har polisen en egen badboll som dom snokar runt med.. haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in